۶ هاستل‌ کوله‌گردی در کوالالامپور

تور مالزی و سفر به پایتخت آن کوالالامپور یکی از نقاط مورد توجه و محبوب کوله‌گردها و مسافران مقرون به صرفه در جنوب شرقی آسیا محسوب می‌شود. جاذبه‌های متنوع و جذاب، و تجربیات به یادماندنی و مقرون به صرفه از مهم‌ترین دلایل رشد صنعت گردشگری در این کشور هستند. با این که مالزی کشوری گران نیست اما طیف متنوعی از گزینه‌ها وجود دارد که مسافران می‌توانند براساس بودجه خود انتخاب کنند. از رستوران‌ها، تفریحات تا هتل‌ها، مالزی بهشت گردشگران محسوب می‌شود. ما در این مقاله بهترین هاستل‌های ارزان برای کوله‌گردها را معرفی می‌کنیم.

 

Dorms KL

این خوابگاه که در منطقه بوکیت بینتانگ واقع شده تخت خواب‌های ارزانش را در کنار امکانات و ویژگی‌های مناسبی ارائه می‌دهد و یکی از هتل‌های ارزان کوالالامپور به حساب می‌آید. شما در اینجا می‌توانید از صبحانه، دسترسی به اینترنت و صندوق امانات برای ذخیره لوازم با ارزش‌تان استفاده کنید. بیشتر مسافرانی که به اینجا می‌روند توریست‌های غربی و اروپایی هستند و با خلق و خوی راحتی که دارند جوی دوستانه و صمیمی را در فضای آن برقرار می‌کنند. در این هاستل برای سرگرم شدن اهالی برنامه‌هایی مثل شب فیلم برگزار می‌شود. کوله‌گردهایی که به دنبال تجربیات جمعی و دوستانه هستند در این خوابگاه واقعا احساس راحتی خواهند کرد.

آدرس: No 5, Tengkat Tong Shin, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

بخوانید: بهترین سفرهای روزانه از کوالالامپور

 

 

Reggae Mansion Kuala Lumpur

یکی از نکات مهم در سفر به کوالالامپور انتخاب اقامتگاه مناسب است. اگر به دنبال جوی شاد و سرزنده هستید باید خودتان را به این هاستل که در نزدیکی ایستگاه مسجد Jamek LRT قرار گرفته است برسانید. کافه‌ی روی سقف این هاستل از عصر برای مهمانان خود نوشیدنی رایگان سرو کرده و موسیقی پخش می‌کند، تا کوله‌گردها شانس دورهمی و آشنایی و معاشرت با یکدیگر فرصتی پیدا کنند. در اینجا اتاق‌ها از فضای باز و مشترک تا اتاق‌های خصوصی در گزینه‌های مختلفی ارائه داده می‌شوند تا دست شما در انتخاب باز باشد. هرکسی که به دنبال جمع دوستانه و موسیقی باشد می‌تواند به شرایطش دلخواهش در اینجا برسد.

آدرس: 53, Jalan Tun H S Lee, City Centre, 50050 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

 

Homie KL

کوله‌گردهای بلاگر زیادی از مالزی به عنوان پایگاه گردش خود استفاده می‌کنند. هومیه در کوالالامپور برای اقامتی طولانی‌تر انتخابی عالی به نظر می‌رسد. در اینجا مهمانان نه تنها می‌توانند در محیط آرامی اقامت کنند بلکه به اینترنت قابل اعتماد، رایانه و فضای کاری هم دسترسی خواهند داشت. خدمات خشکشویی مقرون به صرفه آن نیز برای خیلی از مهمانان نجات‌بخش است. به علاوه فضای مشترک بزرگ این اقامتگاه برای ساکنین امکان آشنایی، هم صحبتی و تبادل تجربه را هم فراهم می‌آورد.

آدرس: N0 52, Jalan Metro Pudu, Fraser Business Park, Off Jalan Yew, Kuala Lumpur, 55100 Kuala Lumpur

 

بخوانید: راهنمای سفر ارزان به سنگاپور

 

 

هاستل و مهمانسرای The Explorers

این اقامتگاه که در محله پرشور چینی واقع شده، فضای هاستل و مهمانسرا را باهم ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید در اتاق‌ها جدا از هم مردانه و زنانه بین 6 تا 10 تخته و اتاق‌های خصوصی هر کدام را که راحت بودید انتخاب کنید. کارکنان این اقامتگاه بسیار مهربان و صمیمی هستند و به احتیاجات شما در اولین فرصت پاسخ می‌دهند. در اینجا به اینترنت دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از محیط جمعی و معاشرت با دیگران لذت ببرید.

آدرس: 128, 130, Jalan Tun H S Lee, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

 

PODs The Backpackers Home & Café

این هاستل از لحاظ موقعیت مکانی در نزدیکی KL Sentral واقع شده است. شما در اینجا می‌توانید بین خوابگاه‌های مختلط، خوابگاه‌های جداگانه، و همچنین اتاق‌های یک نفره و دو نفره خصوصی هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید. اتاق‌ها دارای پنکه یا سیستم تهویه، کمد لباس و اینترنت رایگان هستند. آشپزخانه و سرویس بهداشتی همیشه تمیز هستند و فضای عمومی محیط نیز نسبتا ساکت است. بیشتر ساکنان فقط می‌خواهند یکی دو شب آرام را در منطقه مرکزی و شلوغ شهر داشته باشند که از این نظر یکی از بهترین اقامتگاه‌ها محسوب می‌شود.

آدرس: G-6, 30, Jalan Thambipillay, Brickfields, 50470 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

بخوانید: بهترین هتل‌های خانوادگی کوالالامپور

 

 

هاستل BackHome Kuala Lumpur

همانطور که از اسم این هاستل پیداست، بک‌هوم با طراحی مدرن، پرسنل مهربان و تمیزی احساس بودن در خانه را برای مهمانان خود تداعی می‌کند. این هاستل که در نزدیکی خط ریلی Masjid Jamek واقع شده مورد توجه طیف گسترده‌ای از کوله‌گردها و مسافران مقرون به صرفه قرار دارد. اتاق‌ها شامل خوابگاه عمومی و اتاق‌های مشترک با سرویس بهداشتی مشترک و آشپزخانه مجهز می‌شوند. اسم اول مهمانان بر روی در اتاق‌ها نوشته می‌شود تا همه بتوانند یکدیگر را با نام کوچک صدا بزنند. به این ترتیب سعی دارد تا ساکنان را به شبیه‌سازی فضای خانه تشویق کند.

آدرس: 30, Jalan Tun H S Lee, City Centre, 50100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

 

بخوانید: بهترین هتل‌های کوالالامپور برای عاشقان طبیعت

 

مطالب مرتبط