شرکت در جشن سال نو در کوالالامپور

زندگی پر زرق و برق و هیجان‌انگیز کوالالامپور و همنشینی اقوام مختلف را نمی‌توان به راحتی در این شهر نادیده گرفت. زیرا این چندفرهنگی باعث شده تا هر قسمت شهر به سبک و رنگی جالب در بیاید. یکی از بهترین زمان‌هایی که می‌توان از محیط شاد شهر و شب زنده‌داری در آن لذت برد جشن سال نو است. اگر قصد دارید برای شرکت در کریسمس با تور کوالالامپور عازم این شهر فرهنگی شوید ما در اینجا بهترین جاهایی که می‌توانید از جشن و شادی لذت ببرید را معرفی می‌کنیم.

 

پارک ال‌سی‌سی (KLCC Park)

این پارک که بیرون سوریا ال‌سی‌سی واقع شده از آن دسته از جاهایی‌ست که توسط گردشگران خارجی مورد بازدید قرار می‌گیرد. شب تحویل سال نوی میلادی کل این منطقه در اجراهای زنده باشکوه و شاد فرو می‌رود که با آتش‌بازی بزرگ و چشمگیری در لحظه شروع سال نو پایان می‌گیرد. این لحظه‌ایست که دریاچه همچون آینه‌ای نورانی از آتش‌بازی آسمان روشن شده و منظره‌ای بسیار دیدنی می‌آفریند. شما می‌توانید شب و در جشن نور و آتش عکس‌های فوق‌العاده‌ای از برج‌های پتروناس بگیرید. به علاوه قبل از تحویل سال نو می‌توانید تا بهترین رستوران‌های کوالالامپور و پارک‌های زیبایش قدم بزنید و چیزی بخورید.

آدرس: Jalan Ampang, Kuala Lumpur City Centre Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50088, Malaysia

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های لنکاوی

 

 

رستوران و اسکای‌بار ترویکا

بهترین راه برای دیدن آتش‌بازی و افق شب کوالالامپور، نشستن در پشت بام است. ترویکا آرامش‌بخش بوده و به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ نگرانی بابت شلوغی شهر و ترافیک از خوردن و نوشیدن غذاهای خوشمزه و شنیدن موسیقی لذت ببرید. منوی این رستوران شامل غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و یونانی می‌شود. بعد از خوردن غذایی خوشمزه و دلچسب به اسکای‌بار بروید و تا پایان شب را در محیط جادویی آن با افق شهر سر کنید.

آدرس: 19 Persiaran KLCC, Kuala Lumpur Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50450, Malaysia

تلفن: +60321620886

 

 

 کافه هلی لژ

هلی لژ یکی از بهترین کافه‌های روی سقف شهر است که نمای فوق‌العاده‌ای از منظره غروب خورشید، افق شب و نمایش آتش بازی از طبقه فوقانی ساختمان Menara KH ارائه می‌دهد. این کافه دارای یک قسمت سرپوشیده و آلفرسکو نیز است و از معروف‌ترین کافه‌های کوالالامپور است. شما با رفتن به این کافه می‌توانید از تماشای منظره شب ساختمان‌های شهر مثل برج کوالالامپور و پتروناس لذت ببرید. نوشیدنی سفارش دهید و از منظره آتش بازی لذت ببرید.

آدرس: Jalan Sultan Ismail, Bukit Bintang Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50450, Malaysia

تلفن: +60321105034

 

 

چانگکات بوکیت بینتانگ

تقریبا می‌توان گفت سراسر جالان چانگکات با کافه‌ها و رستوران‌ها پر شده است. خیابان‌ها به خاطر چراغ‌های رنگی مختلف بسیار نورانی بوده جو آن شاد و پر جنب و جوش است. این منطقه پر از اجراهای زنده و جشن و پایکوبی‌ست که می‌توانید به هر جا دوست داشتید ملحق شوید و چیزی بخورید اما چرا قبل از جشن و آتش بازی آخر شب سری به حومه که در فاصله کوتاه پیاده‌روی از چانگکات بوکیت بینتانگ نزنید و چیزهایی نخرید؟

آدرس: Changkat Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

بخوانید: معرفی ۸ پارک جادویی و زیبا در سنگاپور

 

 

پارک شهر دسی

آیا دوست دارید با دوستان و خانواده خود در فضایی آرام‌تر از جشن سال نو لذت ببرید؟ پارک شهر دسی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این پارک نه تنها آرامشبخش‌ترین پارک مسکونی شهر است بلکه می‌توانید در مسیرهای مخصوص دوچرخه، دوچرخه‌سواری کنید و یا به سمت کافه‌ها و رستوران‌های آن بروید.

آدرس: Desa Parkcity, 52200 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

 

پابلیکا

پابلیکا جایی هنری و سرگرم‌کننده است. برای جشن سال نو و رونق بخشیدن به آن، پابلیکا در طول شب میزبان اجرای زنده می‌شود. این اجراها در سبک‌های مختلفی از اجراهای محلی گرفته تا موسیقی جاز و راک اجرا می‌شود. به علاوه بیشتر این مواقع شما می‌توانید کامیون‌های غذا را اطراف خود ببینید. در بازی‌ها شرکت کنید و جایزه‌های ریز و درشت بامزه ببرید. آخر شب از اینجا می‌توانید آتش‌بازی تحویل سال نو را تماشا کنید.

آدرس: Solaris Dutamas Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, 50480, Malaysia

 

بخوانید: جذاب‌ترین مقاصد گردشی مالزی را ببینید

 

 

داتاران مردکا

برای سال نو داتاران مردکا در قلب کوالالامپور جشن نفسگیری شامل رقص‌های سنتی، آوازهای زنده، گروه‌های راهپیمایی و نمایش‌های آتش بازی دیدنی را تدارک می‌بیند که ارزش دیدن دارند. می‌توانید در گوشه‌ای بنشینید و از تماشای این اجراها لذت ببرید. شما داتاران مردکا را می‌توانید درست در کنار ساختمان سلطان عبدالصمد و پرچم مالزی پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنید سوار مونوریل به ایستگاه مسجد جامک، نزدیک‌ترین ایستگاه به داتاران مردکا شوید.

آدرس: Jalan Raja, City Centre Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50050, Malaysia

 

 

اتمسفر 360 درجه در برج کوالالامپور

نظرتان در مورد یک تجربه ناهارخوری خصوصی با آتش‌بازی در مرکز کوالالامپور چیست؟ اتمسفر 360 درجه رستورانی گردان است که تماشایی‌ترین افق شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد. این رستوران درست در برج KL واقع شده و منویی متشکل از انواع غذاها را در دسترس قرار می‌دهد. به علاوه یک بوفه و گزینه‌های لاکارته هم موجود است.

آدرس: 2 Jalan Puncak, Kuala Lumpur Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50250, Malaysia

تلفن: +60320202121

 

بخوانید: راهنمای گردش ۴۸ ساعته در لنکاوی مالزی

 

مطالب مرتبط