معرفی بهترین رستوران‌های حلال در کوالالامپور

کوالالامپور یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشی جنوب شرقی آسیا برای گردشگران مسلمان است که با تور مالزی سفر کرده‌اند. کلاب‌ها و مهمانی‌ها را فراموش کنید. شما در این شهر می‌توانید جاهایی برای غذاهای آخر شبی و نوشیدن چای پیدا کنید. این شهر به عنوان پایتخت مالزی از فرهنگ‌های مختلفی تشکیل شده و گوشه و کنار آن را به سبکی خاص در آورده است. رستوران‌های حلال نیز به عنوان بخشی از فرهنگ این شهر هزار رنگ غذاهای خوشمزه حلال را در اختیار مسلمان‌ها قرار می‌دهند. ما در اینجا بهترین رستوران‌های حلال در کوالالامپور را معرفی می‌کنیم.

 

حسین کافه

در قلب محله لیتل ایندیا، کافه حسین طیفی از غذاهای سبک ناسی کاندار را ارائه می‌دهد. این کافه که می‌شود گفت یکی از بهترین کافه‌ها در کولالامپور در سبک خودش است، در فاصله چند دقیقه‌ای کوالالامپور سنترال، مرکز اصلی حمل و نقل کوالالامپور واقع شده است. به عبارتی شما بعد از گشت و گذار می‌توانید به راحتی خودتان را به این کافه برسانید و منویی از برنج و نودل‌ها، روتی و تاندوری را در اختیار داشته باشید. این کافه با میز و صندلی‌های معمولی‌اش شکل و ظاهری ساده دارد اما به عنوان محلی همیشگی برای مردم محلی اعتبار زیادی کسب کرده است. هر وعده غذای کامل در این کافه عموما بیش از 5 دلار برای هر کس تمام نمی‌شود.

آدرس: 1 Jalan Thambipillay, Brickfields Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50470, Malaysia

تلفن: +60322762415

 

بخوانید: راهنمای گردش در روزهای بارانی کوالالامپور

 

 

رستوران چینی اسلامی امبر

بعد از اینکه از جاذبه‌های گردشگری کولالامپور دیدن کردید وقتش رسیده که به رستوران چینی اسلامی امبرکه  با امتیازهای بالا در رده بهترین‌ها قرار گرفته است سری بزنید. این رستوران که در بانگسار جنوبی قرار گرفته منویی شامل انواع نودل‌ها، غذاهای دریایی، و سایر غذاهای چینی را در دسترس مسلمانان علاقه‌مند به غذاهای چینی قرار می‌دهد. از بهترین غذاهایی که می‌‌توانید در این رستوران پیدا کنید نودل میگو، نودل گوشت و قارچ و نودل مخصوص ژین جیانگ است. شما می‌توانید از غذاهایی تا قیمت 3 دلار لذت ببرید.

آدرس: Unit 14, 7 Jalan Kerinchi, Bangsar South Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 59200, Malaysia

تلفن: +60322421010

 

 

رستوران یوسف دان زکهیر

رستوران محلی هند Yusoof dan Zakhir یکی از بهترین رستوران‌های حلال کوالالامپور در نزدیکی بازار اصلی محله چینی است. رستوران یوسف از صبح تا شب پذیرای مهمانان مختلف بومی و گردشگر است و همیشه در مرکز توجهات قرار دارد. غذاهای این رستوران بیشتر شامل گزینه‌های معمولی هندی و غذاهای مبتنی بر برنج می‌شود. شما می‌توانید بهترین غذاها را تا قیمت 1.5 دلار تهیه کرده و نوش جان کنید. در واقع گردشگران و افرادی که به دنبال سفرهای کم‌ هزینه هستند می‌توانند در اینجا از غذاهای خوشمزه هندی امتحان کنند و در کنار مردم محلی تجربه فرهنگی کسب کنند.

آدرس: 42, 44, 46 Jalan Hang Kasturi, City Centre Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50050, Malaysia

تلفن: +60320268685

 

بخوانید: معرفی برترین پارک‌های آبی مالزی برای تفریح 

 

 

واریسان ناسی کوکوز

برای یک وعده غذایی سریع و خوشمزه می‌توانید واریسان ناسی کوکوز را در طبقه پایین کوالالامپور سنترال پیدا کنید. شما در منوی این رستوران می‌توانید غذاهای مختلفی با گوشت گوسفند و مرغ و چیزهای دیگر پیدا کنید. شما در اینجا می‌توانید بین چند نوع سبک غذایی و انواع برنج‌ها هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید. در واقع ظرف‌های پر از غذا، قیمت مناسب و خدمات سریع باعث شده تا مردم بعد از یکبار غذا خوردن در اینجا برای دفعه‌های بعدی بازگردند. یک وعده غذا با نوشیدنی در این رستوران حلال کم‌تر از 7 دلار تمام می‌شود.

آدرس: Jalan Tun Sambanthan, Brickfields Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50470, Malaysia

 

بخوانید: بهترین نان فانتزی و شیرینی‌های کوالالامپور را از کجا بخریم

 

 

رستوران 39

این رستوران در طبقه 39ام Suria KLCC قرار دارد و مفهومی از غذاهای مالایی و سبک کامپونگ را به شیوه حلال ارائه می‌دهد. اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید پس باید انتظار بهترین غذاها را داشته باشید زیرا سرآشپزهای اینجا از بهترین مواد غذایی برای پخت غذاها استفاده می‌کنند. رستوران 39 منویی گسترده شامل انواع پیش غذاها، غذاهای اصلی، غذاهای گوشتی و گیاهی و دسرها را در دسترس قرار داده است. شما می‌توانید از خوردن ناهاری با منظره زیبای شهر لذت ببرید و در فضای آرام همراه با موسیقی استراحت کنید. اگر در سفری عاشقانه هستید این رستوران محلی عالی برای گذراندن عصری رمانتیک است.

آدرس: 10 Persiaran KLCC, Kuala Lumpur Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50450, Malaysia

تلفن: +60374903939

 

بخوانید: بهترین عکس‌های اینستاگرامی کوالالامپور را کجا می‌گیرند

 

 

رستوران ربونگ

ربونگ واقع در محله بانگسار، رستورانی حلال به سبک بوفه است که تمامی وعده‌های غذایی همراه با چای را در منوی خود جای داده است. در اینجا شما می‌توانید انواعی از غذاهایی همراه با گوشت و مرغ با برنج را در ظروف نقره‌ای در دسترس داشته باشید. یک وعده غذای کامل همراه با نوشیدنی برای دو نفر در این رستوران بیش از 38 دلار هزینه در برنخواهد داشت. اگر دوست دارید از غذاهای مالایی امتحان کنید این رستوران گزینه‌ای ایده‌آل است.

آدرس: 1 Jalan Tanglin, Tasik Perdana Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50480, Malaysia

تلفن: +60322762525

 

مطالب مرتبط