۶ فعالیت‌ جذاب فضای باز در بانکوک

بانکوک با داشتن آب و هوایی گرمسیری و آفتابی  فرصت انجام فعالیت‌های زیادی را برای گردشگران فراهم می‌آورد. بیشتر بازدیدکنندگانی که با تور تایلند به بانکوک می‌آیند تنها چند روز در آن اقامت می‌کنند و وقت‌شان را صرف دیدن جاذبه‌های اصلی همچون گرند پالاس، بازدید از مجسمه بودا و زندگی شبانه در کافه‌ها و تفریگاه‌ها می‌کنند. از مکان‌های فرهنگی تا نقاط تفریحی، بانکوک مانند هر شهر بزرگی، دارای پارک‌های تفریحی، پیست اتومبیلرانی، بازارهای روباز و بسیاری موارد دیگر است. اگر می‌خواهید فراتر از جاذبه‌های مهم گردشگری شهر را کشف کنید اینجا چند پیشنهاد برای شما داریم.

 

در یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دستفروشی گشت بزنید

بازار آخرهفتگی چاتوچاک بانکوک، یکی از بزرگ‌ترین، پرترددترین و متنوع‌ترین بازارهای دستفروشی دنیا است. راهروهای پرپیچ و خم این بازار از غرفه‌هایی پر شده که کالاهای خانگی تا حیوانات اهلی را به فروش می‌رسانند. به علاوه وجود دو ایستگاه مترو در بازار دسترسی به آن را خیلی راحت کرده است. این بازار فقط مختص آخرهفته‌ها نیست و برخی از قست‌های آن در تمام طول هفته فعال هستند. بخش گل و گیاه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 7 صبح تا 6 عصر برای خریداران در دسترس است و بازار عمده فروشی در روزهای جمعه از 6 صبح تا ظهر باز است.

آدرس: Kamphaeng Phet 2 Road, Khwaeng Chatuchak, Khet Chatuchak Krung Thep Maha Nakhon, 10900, Thailand

 

بخوانید: دانستنی‌های مهم برای سفر به بانکوک

 

 

به کروز کانال‌ها بروید

بانکوک به خاطر مسیرهای آبی پیچیده‌ای که داخل و اطراف خود دارد به ونیز شرق شناخته می‌شود. دو مورد از کانال‌های اصلی شامل Khlong Saen Saep که از مرکز شهر بانکوک در شرق و غرب می‌گذرد و Khlong Phadung Krung Kasem که از شمال به جنوب می‌گذرد، ارزش کاوش و بازدید را دارند.در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم مقاله قایق سواری در مسیر‌های آبی بانکوک را مطالعه فرمایید. با حدود 20 بات در گردشی ارزان، شما می‌توانید بانکوک را از زاویه‌ای تماشا کنید که تعداد کمی از گردشگران آن را تجربه می‌کنند.

 

 

در پارک سیام امیزینگ خیس شوید

پارک Siam Amazing بزرگ‌ترین پارک تفریحی بانکوک است که در آن حدود 30 سواری، شامل سرسره‌های آبی، چاله سقوط و سافاری پارک ژوراسیک با دایناسورهای متحرک و حتی یک ساحل شنی می‌شود. این پارک رکورد گینس را با بزرگ‌ترین استخر موج‌دار دنیا شکسته است. در این مجموعه چندین رستوران با اینترنت رایگان هم دردسترس است. این پارک در قسمت شرقی بانکوک قرار دارد و از مناطق مرکز و دیگر نواحی از طریق سیستم حمل و نقل عمومی در دسترس قرار دارد.

آدرس: 203 Suan Siam Road, Khwaeng Khan Na Yao, Khet Khan Na Yao Krung Thep Maha Nakhon, 10230, Thailand

 

بخوانید: ۹ فعالیت هیجان‌انگیز در سفر به تایلند

 

 

بر فراز جنگل بارانی زیپ لاین را تجربه کنید

اگر در حالی که جنگل‌های بارانی و زیبای تایلند را کاوش می‌کنید و دوست دارید تا آدرنالین هم در خون‌تان پمپاژ شود هیچ چیزی نمی‌تواند همچون زیپ لاین شما را به هیجان دعوت کند. زیپ لاین Flight of the Gibbon شما را از بانکوک به سمت جنوب پاتایا منتقل کرده و با عبور از 3 کیلومتر مسیر سبز بر فراز جنگل‌های بارانی، خاطره‌ای فراموش نشدنی را برایتان رقم می‌زند. راهنماها همچنین اطلاعات جالب و کاملی در مورد ویژگی‌های زیست محیطی و وضعیت جنگل‌های دنیای امروز می‌دهند که این یعنی گردشی آموزشی و ماجرایی خواهید داشت.

 

بخوانید: تجربه کارهای هیجان‌انگیز در سفر به بانکوک

 

 

از حیوانات سافاری ورلد دیدن کنید

برای دوست داران حیوانات، سافاری ورلد در حومه بانکوک انتخابی عالی برای تماشای حیوانات خواهد بود. این پارک تفریحی که از جذابت‌ترین سافاری‌های دنیا است دارای دو بخش است: پارک دریایی که مانند SeaWorld است  و پارک سافاری که در آن می‌توانید داخل خودرو از حیوانات دیدن کنید. پارک سافاری علاوه بر حیوانات درنده مانند شیرها، ببرها و خرس‌ها صدها گونه دیگر از جمله گورخرها، کرگدن‌ها و زرافه‌ها را نیز دارد. حیوانات در هوای آزاد برای خودشان پرسه می‌زنند و شما می‌توانید به راحتی همانطور که در ماشین نشسته‌اید آن‌ها را تماشا کنید. اشاره کنیم که به این قسمت از شهر هیچ خدمات ریلی اختصاص نیافته و باید با تاکسی، ماشین شخصی، مینی بوس و یا اتوبوس بروید.

آدرس: 99 Thanon Panya Intra, Khwaeng Sam Wa Tawan Tok, Khet Khlong Sam Wa Krung Thep Maha Nakhon, 10510, Thailand

 

 

در مدرسه اتومبیل‌رانی تاکی برانید

در جستجو برای هیجان بیشتر، تجربه‌ای در بانکوک وجود دارد که نباید آن را از دست داد. در این مدرسه رانندگی می‌توانید سرعت‌های بالای 230 کیلومتر در ساعت را با ماشین‌های فرمول تجربه کنید. فقط باید از قبل بگوییم که هزینه رانندگی در اینجا ارزان نیست. شما برای نیم ساعت باید 15 هزار بات (379 پوند) و یک روز کامل 35 هزار بات (884 پوند) بپردازید. در اینجا می‌توانید تجربه واقعی مسابقه با ماشین‌های فرمول را به دست بیاورید.

 

بخوانید: زیباترین سواحل پاتایا برای سفری آرامش‌بخش

 

مطالب مرتبط