۸ نقطه جذاب در بانکوک برای عکاسی

عکاسی در حال حاضر هنری برجسته و مورد توجه است که با ارتقا تکنولوژی و لنز دوربین‌ها رقابتی تنگاتنگ را بین عکاسان به وجود آورده است. وقتی صحبت از عکاسی می‌شود هیچ جایی را نمی‌توان به اندازه بانکوک پر از سوژه و فرصت پیدا کرد. از معابد درخشان تا مارمولک‌های ماقبل تاریخ در پارک لومپینی، نقاط زیادی برای عاشقان عکاسی در بانکوک وجود دارد. اگر با تور تایلند عازم این شهر هستید ما در اینجا پیشنهادات جذاب و وسوسه‌انگیزی برای شما داریم.

 

Wat Maha Prueppharam Worawihan

این معبد از بیشتر معابد دیدنی بانکوک کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. اما با این وجود بهترین فرصت عکاسی در شهر را به عکاسان مشتاق ارائه می‌دهد. علاوه بر ویژگی‌های درخشان معبد و فضای داخلی با طراحی زیبا یکی از بهترین منظره‌های برج ماهاناخون را از بین دو می‌توان مشاهده کرد.

آدرس: Wat Maha Pruettharam Worawihan, Bangkok

 

 

گورستان هواپیما

هیچ منطقه‌ای از بانکوک داستان بصری بهتری از گورستان‌های هواپیما را روایت نمی‌کند. شما می‌توانید این گورستان را در محله شرقی رام خام هنگ پیدا کنید.اینجا یکی از جذابترین مکان‌های بانکوک است. در میان زباله‌های هواپیمایی و قطعات شکسته و به هم ریخته شما می‌توانید فرصت‌هایی برای برخی از عکس‌های هنری و اجتماعی پیدا کنید. اشاره کنیم که برخی از مردم بی‌خانمان ساکن در این لاشه‌ها برای بازدید و عکس گرفتن هزینه‌ای حدود 4 دلار از بازدیدکنندگان می‌گیرند.

آدرس: Ramkhamhaeng Alley 103, Khwaeng Hua Mak, Khet Bang Kapi Krung Thep Maha Nakhon, 10240, Thailand

 

بخوانید: سفری جذاب به نونتابوری بانکوک

 

 

Ikhangs

از سال‌ها قبل پایتخت تایلند به دلیل کانال‌های زیادی که در این شهر می‌گذرند ونیز شرق لقب گرفته است. اگرچه از آن کانال‌ها امروزه تعدادی مانده است. در اصل از این کانال‌ها به عنوان راهی برای حمل و نقل استفاده می‌شود اما در عین حال می‌توان در آن‌ها عکس‌های زیبایی هم انداخت. این آبراه‌ها از رام خام هنگ به بنگ لم فو عبور می‌کنند. شما می‌توانید از قیمت بسیار باور نکردنی حدود 10 الی 20 بات عکس‌های واقعا زیبایی از مناظر شهری بیاندازید و قایق سواری در مسیر‌های آبی بانکوک را نیز تجربه کنید.

 

 

پارک لومپینی

وجود قایق‌های پدالی، آلاچیق‌های چینی و آسمان خراش‌های مدرن در پس زمینه این پارک خودنمایی می‌کنند. این منظره دلایل کافی به عکاسان می‌دهد که لوازمشان را جمع کنند و به یکی از بهترین پارک‌های بانکوک بیایند. این فضای سبز بیش از نیم میلیون متر مربع وسعت دارد و شما ساعت‌ها  برای یک عکاسی عالی در اینجا می‌توانید کاوش کنید.

آدرس: Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Krung Thep Maha Nakhon, 10330, Thailand

 

 

گرند حیات اراوان

مردم محلی در تمام ساعات روز اینجا برای بوخور دادن جمع می‌شوند. شما می‌توانید بهترین عکس‌ها را شب‌ها از پل عابر پیاده بالای آن بگیرید. پیاده‌رو سیام و چیتلوم را به هم وصل می‌کند و روزانه بسیاری مردم از آن عبور می‌کنند. با این همه این پل عابر پیاده و معبد پایین آن در رده نقاط دیدنی شهر قرار دارد. اجازه ندهید جمعیت دور آن شما را از گرفتن عکس‌های زیبا باز دارد.

آدرس: Ratchadamri Road, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Krung Thep Maha Nakhon, 10330, Thailand

 

بخوانید: بازدید از جزایر برتر در اولین سفر به تایلند

 

 

محله چینی‌ها

از غذاهای عجیب وغریب گرفته تا وفور سوغات و فروشندگان همه چیزی در محله چینی‌های بانکوک یافت می‌شود. اگر چه گرفتن هیچ عکسی در داخل مغازه‌ها مجاز نیست. توک توک‌ها مخصوصا فتوژنیک هستند و جان می‌دهند تا عکس‌های هنری از آن‌ها گرفت. در طول روز به سمپنگ لن بروید تا از همه چیز در فروشگاه‌های اختصاص داده شده به حیوانات عکس بگیرید. بعد از تاریکی حتما برای تهیه غذا به جاده یائووارات بروید.

آدرس: Yaowarat Road, Krung Thep Maha Nakhon

 

 

گرند پالاس

به عنوان یکی از دیدنی ترین نقاط بانکوک شهرت زیادی دارد. عکاسان و گردشگران هر دو به یک میزان برای عکاسی در اینجا هیجان‌زده هستند. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های اینجا کاخ وات فرا کاو است که در پس زمینه زیبای آن به چشم می‌خورد.

آدرس: Grand Palace, Na Phra Lan Rd, Phra Nakhon, Bangkok, 10200, +66 02 623 5500

 

 

وات آرون

وات آرون یکی از معابد محبوب و تاریخی کشور است. معبد بودایی در سواحل غربی مائه نام چائو فرایا قرار دارد. چائو فرایا به عنوان محبوب‌ترین رودخانه بانکوک شهرتی جهانی دارد. این معبد در قرن نوزدهم پر از نقاشی‌های دیواری رنگارنگ و چینی شده که قاب زیبایی برای عکاسی در اختیار مشتاقان قرار می‌دهد. سعی کنید هنگام غروب خورشید از یکی از کافه‌ها یا رستوران‌ها دیدن کنید و چیزی بخورید و عکسی بگیرید.

آدرس: 158 Thanon Wang Doem, Khwaeng Wat Arun, Khet Bangkok Yai Krung Thep Maha Nakhon, 10600, Thailand

 

بخوانید: بهترین زمان سفر به ۴ شهر توریستی تایلند

 

مطالب مرتبط