گردشی جذاب در جاده فرا آتیت بانکوک

فرا آتیت که در کنار جاده خائوسان واقع شده میزبان خانه‌های عجیب و غریب قدیمی است. این جاده با عناصر منحصر به فردی مثل اسکله رودخانه، پارکی کنار رودخانه زیبا، قلعه باستانی و نزدیکی به شهر قدیمی و جاده خائوسان ترکیبی منحصر به فرد را ایجاد کرده است. بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌های زیبا و جذاب تلفیقی از هنرجویان پر جنب و جوش، مهاجران، کوله‌گردها و گردشگرانی که از گردش در خائوسان خسته شده‌اند را به خود جذب می‌کند. به علاوه فضای این جاده همراه با موسیقی زنده جاز، پاپ و راک همراه است. در سفر با تور تایلند، برای گردشی یک روزه و بازدید از این منطقه جذاب حتما برنامه ریزی کنید.

 

گود استوری

گود استوری کافه‌ای مدرن و شیک با دکوراسیون اروپایی است که می‌توانید روی مبلمان مخمل آن لم بدهید و از عصری دل انگیز لذت ببرید. بر خلاف ظاهر اروپایی آن، منو از غذاهای خوشمزه تایلندی پیروی می‌کند. شما می‌توانید عصرتان را در این کافه بگذرانید و ضمن لذت بردن از غذاهای تایلندی به موسیقی هم گوش دهید. گود استوری از آن دسته از کافه‌هایی است که در هر زمانی که به آن برسید می‌توانید از غذاهای خوشمزه و محیطی جذاب در آن لذت ببرید. در حالی که شب‌ها گود استوری از هر زمان دیگری شلوغ‌تر است اما در طول روز می‌توانید برای نوشیدن آیس کافی به آن بروید.

آدرس: 72-74 Phra Artit Rd, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های ژاپنی بانکوک

 

 

Jazz Happens

جاز هپنز معروف‌ترین کافه شبانه فرا آتیت برای شب زنده‌دارانی است که می‌خواهند دورهم بنشینند و شب‌شان را گوش دادن به موسیقی زنده بگذرانند. نکته جالب در مورد این کافه این است که آن را تعدادی از مدرسان دانشگاه Silapakorn در همان حوالی افتتاح کرده‌اند تا دانشجویان به موسیقی جاز درست و باکیفیت گوش دهند. شما در این کافه می‌توانید تجربه‌ای نظیر بهترین کافه‌های شهر بانکوک را کسب کنید. جاز هپنز حدود ساعت 7 عصر باز می‌کند اما از ساعت 10 شب رسما کار خود را آغاز می‌کند. شما در اینجا می‌توانید در کنار منویی ساده از موسیقی جاز لذت ببرید.

آدرس: 62 Phra Athit Rd, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

 

Khun Deng Guay Jub Yuan

یکی از بهترین ویژگی‌های خیابان فرا آتیت این است که هنوز مانند محله‌های سنتی عناصری بومی را در خود حفظ کرده است. یکی از این جاها رستوران شلوغ خون دنگ گوای است که در آن می‌توان از نودل‌های خوشمزه‌ای نوش جان کرد. پیدا کردن چنین جایی با ترکیبی از همه نوع مشتری واقعا نادر است. خانوم های صاحب این رستوران نودل گوشت فوق‌العاده‌ای سرو می‌کند که در اوج ساعات شلوغی مردم برای خوردن آن به صف می‌ایستند. به علاوه قیمت‌ها بسیار مناسب هستند و مردم با رضایت کامل 50 بات برای یک کاسه سوپ نودل و نوشیدنی می‌پردازند. رستوران Khun Deng Guay Jub Yuan برای هر کسی که مایل به خوردن ناهار اصیل تایلندی در بانکوک است جذاب، دلخواه و تجربه‌ای عالی محسوب می‌شود.

آدرس: 68-70 Phra Athit Rd, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های محلی چیانگ مای

 

 

روتی ماتابا

روتی ماتابا یکی از بهترین رستوران‌های بانکوک است که کمتر کسی پیدا می‌شود آن را نشناسد. این رستوران با سرو غذاهای خوشمزه، طعم‌دار و معطر به شهرت زیادی رسیده اما به خاطر ظاهر معمولی‌اش که چنگی به دل نمی‌زند از نگاه خیلی از توریست‌های بی‌خبر دور می‌ماند. اما گول ظاهر آن را نخورید و از خوردن غذاهای فوق‌العاده‌اش لذت ببرید. چند صندلی در طبقه بالا و بیرون در پیاده‌رو قرار دارد که به شما امکان انتخاب برای جای نشستن را می‌دهد. نان روغنی روتی از محبوب‌ترین غذاهای اینجاست که برای عصرانه به شدت مورد استقبال قرار می‌گیرد.

آدرس: 136 Phra Athit Rd, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

 

Veggie Veggie by Namo Nammom Farm

همان‌طور که از نام این رستوران پیداست در آن می‌توانید از خوردن غذاهای سالم و گیاهی لذت ببرید. آن‌ها ظرفی پر از سالاد با گوشت و گزینه‌های گیاهی و طیف وسیعی از سس ارائه می‌دهند. هر چیزی که بخواهید را اینجا می‌توانید پیدا کنید. هر سالاد با طیف وسیعی از رنگ‌ها، سلیقه‌ها و طعم‌های مختلفی از محصولات کشاورزی همچون کدو تنبل، ذرت، پیاز و انواع مختلف کاهو تهیه می‌شود. به علاوه در اینجا می‌توانید از انواع آبمیوه‌های تازه‌ای که خودشان درست می‌کنند هم بخورید و لذت ببرید.

آدرس: 68 Phra Sumen Rd, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های سیلوم، بانکوک

 

 

پارک Santichaiprakan و قلعه فرا سومن

این قلعه چشمگیر و پارک عجیب و غریب اطراف آن، یکی از زیباترین فضاهای سبز بانکوک است که در آن می‌توانید استراحت کنید، از گردش لذت ببرید و در کنار رودخانه چائو فرایا از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. بسیاری از گردشگران دوست دارند در سایه درختان روی چمن لم بدهند، در حالی که کودکان به دنبال بازی و شیطنت هستند، شما زنان مسن محلی را می‌بینید که روی نیمکت‌ها می‌نشینند و به گفتگو با هم می‌پردازند. زمانی که دیگر تنوع رستوران‌ها و کافه‌ها جذابیت خودشان را ندارند می‌توانید در پارک Santichaiprakan و قلعه فرا سومن در خیابان فرا آتیت به گشت‌زنی، استراحت کردن و لم دادن بپردازید. به علاوه این قسمت از خیابان جایی عالی برای عکاسی هم هست.

آدرس: Phra Athit Rd, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

مطالب مرتبط