خوردن بهترین ژامبون‌های استانبول

سوسیس و کالباس از جمله خوراکی‌های گوشتی و بعضا گیاهی هستند که خودشان به عنوان وعده کامل (مخصوصا کالباس) شناخته نمی‌شوند اما وقتی ضمیمه دیگر غذاها می‌شوند به کل طعم و مزه را عوض می‌کنند. از سوسیس کالباس نه تنها در سبک‌های مختلف صبحانه استفاده می‌شود بلکه در فست فودها و دیگر غذاها هم می‌توانیم آن‌ها را پیدا کنیم. حالا در سفر با تور استانبول، این شهر فرهنگی هزار چهره، شما شانس امتحان کردن بهترین ژامبون‌های عمرتان را خواهید داشت. در ادامه مطلب با ما باشید.

 

شوته

شوته فروشگاه و رستورانی بزرگ در محله کادیکوی استانبول است که طیف وسیعی از ساندویچ‌های سرد شگفت‌انگیز، انواع اسنک‌های پنیری، پنیرهای مختلف را پیدا کرده و سفارش دهید. به علاوه انواعی از نوشیدنی‌ها نیز برای همراهی با ساندویچ‌های خوشمزه پرکالری وجود دارد که می‌توانید در صورت تمایل سفارش دهید. عاشقان هات داگ می‌توانند در اینجا بهترین‌ها را نوش جان کنند.

آدرس: Caddebostan, Caddebostan Plaj Yolu Sk. No: 4, 34728 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 385 69 98

 

بخوانید: ۶ هتل باکیفیت در محله کادیکوی استانبول

 

 

سیناس گالاتا

این کافه یکی از جذاب‌ترین، رویایی‌ترین و دنج ترین نقاط استانبول است که شما را به سرزمین داستان‌ها می‌برد. در واقع نه این که با تم کافه‌ای فوق‌العاده روبرو باشید بلکه محیط کافه با انواع گلدان‌های رنگی پلاستیکی، میز و نیمکت‌های چوبی، کوسن‌های رنگی و کاردستی‌های رنگی به نخ کشیده شده شما را به پناهگاه دنج پریان دعوت می‌کند. محیط بسیار باصفا و رنگی بوده و منوی آن با ساندویچ‌های سرد ژامبون و همبرگر پر شده است. البته غذاهای گیاهی در طیف کم‌تر هم موجود است. شما در اینجا می‌توانید غذاهای سنتی ترکی، بهترین صبحانه ترکی و چای میل کنید.

آدرس: Şahkulu, Yörük Çk. No:1, 34421 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 537 222 99 10

 

 

کوما

کوما از آن کافه‌های جذاب و دوست داشتنی‌ست که در جاهای مختلف و به عناوین مختلف از آن یاد شده است. کافه‌ای صمیمی و دوست داشتنی که دارای دو فضای بیرونی و داخلی بوده و با دکوراسیون تقریبا مینیمالیستی‌اش در همان ابتدا مهمانان را شیفته خود می‌کند. مخصوصا موقعیت قرارگیری آن در محله توریستی بی‌اغلو استانبول باعث شده تا افراد زیادی از آن دیدن کرده و از غذاهای خوشمزه‌اش مثل راویولی، پیتزا با ژامبون و ساندویچ‌های سرد و اسنک‌های لذیذش امتحان کنند. جدا از ژامبون‌های واقعا باکیفیت و خوشمزه‌ای که در ابن کافه سرو می‌شود صبحانه ترکی هم به صورت کامل و تمام عیار در دسترس قرار دارد.

آدرس: Firuzağa Mh., Çukur Cuma Cd. 53/A, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 293 20 62

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های محله بی‌اغلو

 

 

استارباکس

استارباکس اصلا نیاز به معرفی ندارد. برندی محبوب و بین‌المللی که قهوه‌های سریعش در تمام دنیا زبانزد است. در استانبول این برند نام آشنا چندین شعبه مختلف که اینبار مقصود ما یکی از شعبه‌های استارباکس کادیکوی است. در این شعبه همانند دیگر نقاط می‌توانید از انواع میان وعده‌ها همراه قهوه دلخواه‌تان لذت ببرید. اما مصرا توصیه می‌کنیم اگر گرسنه هستید اصلا بیخیال ساندویچ معرکه ژامبون آن شوید که تا عمر دارید طعم فوق‌العاده‌اش در ذهن‌تان خواهد ماند. برای دسر از چیزکیک لیمونو و آیس تی لذت ببرید.

آدرس: Koşuyolu, Muhittin Üstündağ Sk. No:73, 34718 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 545 16 99

 

 

گیمتاش

گیمتاش از آن دسته از فروشگاه‌های خوراکی و منوی ساده است که بر سر گذر بوده و هنگام پیاده‌روی سر راه‌تان سبز می‌شود. شما در این مغازه می‌توانید انواع ژامبون‌ها، سالامی، ساندویچ‌های سرد، ساندویچ‌های لذیذ سریع و گزینه‌هایی از این دست را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب تهیه کنید. جدا از محیط داخلی چند صندلی پلاستیکی هم بیرون مغازه چیده شده تا در صورت دلخواه در هوای آزاد از خوردن غذای‌تان لذت ببرید.

آدرس: Suadiye, Plaj Yolu No:2 D:6, 34740 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 410 94 23

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های لوکس استانبول

 

 

پیزریا پرا

عاشقان پیتزا حتما باید به این رستوران ایتالیایی سری بزنند. شما می‌توانید در اینجا پروشوتوی بسیار خوشمزه، انواع پیتزاها و پاستاها را با کیفیت و طعمی قابل قبول و دوست داشتنی نوش جان کنید. اگر برای مدت بیشتری در استانبول می‌مانید قطعا پیزریا پرا جزو اعتیادهای شکم پرستانه شما خواهد شد. هیچ شکی درش نیست که ژامبون‌های مورد استفاده در پیتزاها طعم آن‌ها را بهشتی و به یاد ماندنی می‌کند.

آدرس: Asmalı Mescit, 6, Gönül Sk., 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 243 86 43

 

 

لا اسکارپتا

لا اسکرپتا رستورانی عالی با غذاهای قیمت مناسب است که توصیه می‌کنیم برای خوردن شام به آن بروید. در این رستوران که یکی از بهترین رستوران‌های استانبول است، شما می‌توانید ساندویچ‌های سرد و حاضری را با قیمت خیلی کمی بخرید و نوش جان کنید و اگر در گروه همراه‌تان وگان و گیاه‌خوار دارید اصلا نگران نباشید پیتزای سبزیجات با کدو سبز و بادمجان نیز وجود است.

آدرس: Etiler, Dilhayat Sk. No:16, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 263 53 53

 

مطالب مرتبط