۶هتل باکیفیت در محله کادیکوی استانبول

استانبول شهری پر زرق و برق با زیبایی‌های فراوان و محله‌های توریستی جذاب است. در حالی که بیشتر مردم در سفر با تور استانبول به این شهر جذب قسمت اروپایی می‌شوند. اما سمت آسیایی هم دارای محله‌های جذابی همچون محله کادیکوی است. این محله که با بازاررهای شلوغ، کافه‌های زیبا، بوتیک‌های به روز و رستوران‌های درجه یک پر شده جایی عالی برای گذراندن روزی همه چیز تمام است. شما می‌توانید با اقامت در بهترین هتل‌های کادیکوی هم از بهترین امکانات بهره‌مند شوید و هم از شلوغی سمت اروپایی در امان باشید.

 

هتل استانبول لایف

نمایی بیرونی با رنگ خامه‌ای، گلدان‌های پرگل، میز و صندلی‌های سبک بیسترو که بیرون هتل چیده‌اند باعث شده که شما حس بودن در پاریس آن هم درست در سمت آسیایی استانبول را داشته باشید. این هتل با طراحی داخلی روشن و مدرنش گردشگران را جذب خود می‌کند. هر 30 اتاق این هتل با تابلوهای هنری و نورپردازی زیبا تزئین شده‌اند که جاذبه آن‌ها را چند برابر کرده است. شما در این اتاق‌ها به تلوزیون هوشمند 32 اینچی، کتری، مینی‌بار، سه‌شوار، و همچنین بسته مراقبت شخصی دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که این هتل تنها بزرگسالان را پذیرش می‌کند.

آدرس: Osmanağa, Reşit Efendi Sk. No:11, 34716 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 700 10 20

 

بخوانید: معرفی بازار کادیکوی استانبول

 

 

کوزن اتل

این بوتیک هتل که تنها بزرگسالان را میزبانی می‌کند در سال 2016 افتتاح شده و یکی از اقامتگاه‌های جدید در کادیکوی است و یکی از بهترین بوتیک هتل‌های استانبول است. 12 اتاق این هتل تراس‌های باریک خانگی را با نمایی رو به محله در دسترس شما قرار می‌دهند. کوزن اتل را می‌توانید در خیابانی سنگ فرش شده در جنوب پایانه کشتیرانی، جایی که با طیفی از کافه‌ها و رستوران‌های جذاب پر شده پیدا کنید. این هتل مکانی مناسب برای تجربه فرهنگی غذایی و گردش در مناطق آسیایی استانبول است. با این که هتل گزینه‌های غذایی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد اما ممکن است دل‌تان بخواهد در رستوران‌ها و کافه‌های اطراف گشت بزنید. صبحانه را در باغ هتل بخورید و برای دیدن فوتبال و یا دورهم‌نشینی دوستانه به کافه کوزن بروید.

آدرس: 11 Dumlupınar Sokak, İstanbul, 34710, Turkey

تلفن: +902163450003

 

 

ریوا مودا

Riva's Moda را بیشتر به عنوان هتلی تجاری در نظر می‌گیرند، اما 12 اتاق بزرگ و به روز آن بیش از این‌ها ارزش دارند. اتاق‌ها بزرگ، فوق‌العاده شیک، با مبلمانی مدرن و تصاویری زیبا بالای تخت هستند. پنجره‌های قدی اتاق‌ها نیز روشنایی روز را با سخاوت به داخل دعوت می‌کنند. به علاوه این هتل که در فاصله کمی از کافه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های خیابان بغداد واقع شده فرصت گشت و گذار و خرید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس: No:98 Doktor Esat Işık Caddesi, İstanbul, 34710, Turkey

تلفن: +902163309010

 

بخوانید: بهترین کلاب‌های شبانه در محله کادیکوی

 

هتل بلیزیا

بلیزیا تنها در فاصله 5 دقیقه‌ای از پایانه کشتیرانی و در قلب کادیکوی واقع شده است.ساختمان چوبی و تاریخی این هتل پس از بازسازی به یکی از مدرن‌ترین اقامتگاه‌های منطقه تبدیل شده است. 7 اتاق شگفت‌انگیز این اقامتگاه دارای سقف‌های بلند، نور کم و کرکره‌های چوبی هستند که به شما حس اقامت در کلبه‌های آلپی را منتقل می‌کنند. بیشتر اتاق‌ها نمایی به حیاط دیوارکشی شده با شومینه دارند که جایی دنج برای زمستان‌ها محسوب می‌شوند. بزرگ‌ترین ویژگی بلیزیا قیمت مناسب آن برای سفر ارزان به استانبول است.

آدرس: No.49 Beydağı Sokak, İstanbul, 34716, Turkey

تلفن: +905334017631

 

 

هتل مای دورا

مای دورا قدیمی‌ترین هتل مجاز در کادیکوی با نیم قرن سابقه است که در این منطقه فعالیت می‌کند. به علاوه سیاست‌های این هتل سازگار با محیط زیست هم هست. در این هتل از مواد و لوازم تجدید پذیر و قابل بازیافت استفاده می‌کنند که باعث می‌شود در انرژی و هزینه‌ها صرفه جویی شود. این هتل با 39 اتاق ساده، اما مدرن خود برای همه بودجه‌ها، مخصوصا گردشگرانی که به دنبال جایی با قیمت مناسب هستند ایده‌آل است.

آدرس: No:6 Recaizade Sokak, İstanbul, 34716, Turkey

تلفن: +902164148350

 

بخوانید: غذاخوری‌های ارزان در نزدیکی بازار بزرگ استانبول

 

 

دابل تری بای هیلتون استانبول مدا

برند هیلتون خود به تنهایی سطح کیفیت را توصیف می‌کند که خوشبختانه کادیکوی از آن بی‌بهره نمانده است. این ساختمان 12 طبقه دارای اتاق‌های بزرگ و روشن، مدرن و شیک هستند که اقامتی راحت و به یادماندنی را برای‌تان رقم می‌زند. پنجره‌های سقف تا کف اتاق‌ها نمایی فوق‌العاده به آب‌های آبی استانبول ارائه می‌دهند. همانطور که از نام این برند انتظار می‌رود شما در این هتل از انواع و اقسام امکانات پایه تا نهایی برخوردار خواهید بود. در حالی که اتاق‌ها مجهز به تلوزیون صفحه تخت، اینترنت، تخت‌های سایز کینگ، کمد و سرویس بهداشتی مدرن هستند شما به استخر شنا، منطقه استراحت و اسپا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، ماساژ و سلاریوم و خیلی موارد بیشتر دسترسی خواهید داشت.

آدرس: 31 Albay Faik Sözdener Caddesi, İstanbul, 34710, Turkey

تلفن: +902165424344

 

مطالب مرتبط