معرفی مدرن‌ترین رستوران‌ها در سراسر آسیا، قسمت دوم

غذاهای خوش رنگ و بوی آسیایی، در سراسر جهان طرفدارهای زیادی دارند. از غذاهای دریایی کشورهای آسیای جنوب شرقی گرفته تا وعده‌های تند و تیز هندی و غذاهای دریایی خاورمیانه و آسیای مرکزی، همه در لیست محبوب‌ترین غذاهای بین المللی قرار دارند.

در بخش نخست این مطلب با پنج رستوران آسیایی مدرن و منحصر به فرد آشنا شدیم: رستوران Mume در تایپه تایوان، رستوران Burnt Ends در سنگاپور ، رستوران Otto e Mezzo Bombana  در هنگ کنگ چین، رستوران Indian Accent در دهلی هندوستان و رستوران Le Du در بانکوک تایلند.

در بخش دوم این مطلب نیز با چهار رستوران مدرن و فوق مدرن دیگر در آسیا آشنا خواهیم شد. رستوران‌هایی که هم غذاهای مدرن آسیایی سرو می‌کنند و هم در قلب آسیا، منوهایی از غذاهای اروپایی به شما ارایه خواهند داد:

 

رستوران Paste در بانکوک، تایلند

سبک غذا: تایلندی مدرن

آنچه باعث شده است که نام این رستوران در فهرست مدرن‌ترین رستوران‌های آسیا جای بگیرد، ارایه غذاهای تایلندی مدرن با احترام به سنت‌ها و با شیوه آیینی تایلندی است. در این رستوران یک فضای تلفیقی را تجربه خواهید کرد که شما را همزمان در فضای سنتی و مدرن کشور تایلند قرار می‌دهد.

منوی این رستوران غذاهای تایلندی مدرن را به شما عرضه می‌کند اما جالب است بدانید که دستور پخت اولیه بسیاری از این غذاها، از دستور پخت‌های بسیار قدیمی و تاریخی تایلند گرفته شده است اما سرآشپز خلاق رستوران آن‌ها را به مدرن‌ترین شیوه و متناسب با ذائقه بسیاری از ملت‌های جهان برای شما سرو خواهد کرد.

 

بخوانید: بهترین غذاهای دنیا را در چه شهرهایی بخوریم

 

 

منوی غذاهای این رستوران به تناسب فصل‌ها تغییر می‌کند اما غذاهایی مانند گوشت دنده گاو که در تمام سال در منو خواهید دید، طرفدارهای زیادی دارند. هم‌چنین می‌توانید سالاد مخصوص با میگوی نارنجی را امتحان کنید که در بیشتر مواقع به عنوان پیشنهاد ویژه سرآشپز در منو قرار می‌گیرد زیرا می‌شود گفت که یکی از خوش خوراک‌ترین غذاهای دنیا است. جالب است بدانید که Chef Bee، سرآشپز این رستوران در سال ۲۰۱۸ میلادی موفق شد عنوان بهترین سرآشپز زن را به خود اختصاص بدهد.

 

 

رستوران Amber درهنگ کنگ چین

سبک رستوران: اروپایی، استرالیایی مدرن

رستوران Amber یکی از رستوران‌های هنگ کنگ است که به خاطر سرآشپز هلندی خود شهرت زیادی کسب کرده است و از اینستاگرامی‌ترین رستوران‌های دنیا به حساب می‌آید. در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای اروپایی و استرالیایی، که با تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده‌اند، را نوش جان کنید.

اگر برنامه سفر به چین را دارید، بهتر است سری به این رستوران بزنید، چراکه سرآشپز ریچارد اکبوس، پس از چند ماه تعطیلی این رستوران که از اواحر سال ۲۰۱۸ بسته شده بود، با یک منوی تازه، آشپزخانه بازسازی شده و سالن پذیرایی جدید، درهای خود را به روی مهمان‌ها باز کرده است.

 

 

دکوراسیون منحصر به فرد رستوران، بدون شک شما را حیرت زده خواهد کرد. در طراحی جدید سالن رستوران، یک لوستر بسیار باشکوه برنزی به دکوراسیون اضافه شده‌است. علاوه بر این می‌توانید غذای خود را در غرفه‌های دنج و خصوصی میل کنید. اتاق‌های کوچکی که با دیوارهای نازک و بسیار زیبا از سالن اصلی جدا شده‌اند و آماده پذیرایی از مهمان‌هایی هستند که برای برگزاری جلسات کاری و یا یک قرار عاشقانه به دنبال یک فضای نسبتا خصوصی و آرام هستند.

 

بخوانید: بهترین شهرهای دنیا برای جشن و پایکوبی

 

 

رستوران  L'Effervescence در توکیو، ژاپن

سبک غذا: فرانسوی مدرن

رستوران L'Effervescence ، یک رستوران فرانسوی است که در قلب ژاپن یعنی شهر توکیو با وعده‌های فرانسوی مدرن از شما میزبانی خواهد کرد. در این رستوران به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یک وعده غذایی کامل، یک خوراک گوشت را به همراه یکی از سالادهای ویژه فرانسوی نوش جان کنید.

ویژگی منحصر به فرد این رستوران، این است که مدیران رستوران L'Effervescence تمام فرآیندهای رستوران را به شکلی طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌اند که کمترین آسیب را به محیط زیست بزنند و عنوان رستوران سبز و دوستدار محیط زیست را برای خود انتخاب کرده‌اند.

اگر به دنبال رستورانی هستید که لیست نوشیدنی‌ کاملی دارد، بدون یک لحظه تردید همین رستوران را انتخاب کنید. در منوی ویژه نوشیدنی‌های این رستوران می‌توانید از میان ده‌ها پیشنهاد، نوشیدنی محبوب خود را امتحان کنید. بخش نوشیدنی، در قسمت ابتدایی این رستوران واقع شده است و شما می‌توانید بدون اینکه برای یک وعده کامل غذایی سفارش داشته باشید، نوشیدنی بخورید و از فضای رستوران لذت ببرید.

 

بخوانید: سفر به مهربان‌ترین شهرهای اروپا

 

 

رستوران La Maison de la Nature Goh در فکویاما، ژاپن

سبک غذا: فرانسوی، ژاپنی مدرن

رستوران Maison de la Nature Goh یک ناهار خوری شیک فرانسوی ژاپنی است که با مدیریت یکی از حرفه‌ای‌ترین سرآشپزهای ژاپن اداره می‌شود. یک فضای آرام و کاملا مدرن با یک منوی ترکیبی از غذاهای ژاپنی مدرن و غذاهای فرانسوی میزبان شما خواهد بود.

 

بخوانید: شهر‌هایی با غذاهای خیابانی مشهور و لذیذ

 

 

در منوی این رستوران می‌توانید از میان غذاهای گیاهی، غذاهای کاملا گوشتی و غذاهای دریایی وعده مورد نظر خود را انتخاب کنید. خوراک ماهی و انگور و خوراک ویژه میگو و قارچ این رستوران که با سس قهوه‌ای ژاپنی سرو می‌شوند، از محبوب‌ترین وعده‌های غذایی این رستوران هستند.

البته به خاطر داشته باشید برای نوش جان کردن یک وعده کامل غذایی در این رستوران، در مقایسه با رستوران‌های بین المللی دیگر باید مبلغ بیشتری بپردازید، چراکه این‌جا یکی از پاتوق‌های اصلی ثروتمندان خارجی و اهالی محله‌های لوکس نشین فوکویاما است.

 

 

مطالب مرتبط