معرفی بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا

معیار گردشگران برای انتخاب هتل محل اقامت می‌تواند معماری، راحتی و آرامش، زیبایی، سهولت دسترسی، شهرت و مواردی دیگر باشد. اما برخی نیز تمایل دارند در هتلی بزرگ اقامت کنند، چرا که هتل‌های بزرگ معمولا از امکانات و تفریحات متنوع و بسیار زیادی برخوردارند. ما نیز در این مقاله به معرفی بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا خواهیم پرداخت.

 

هتل Wynn & Encore، لاس وگاس

هتل‌های دوقلوی Wynn and Encore  کمتر از 10 سال قدمت دارند. هتل Wynn  در سال 2005 و هتل Encore نیز در سال 2008 افتتاح شدند. تعداد اتاق‌های این دو هتل، در مجموع 4،748 است که بیش از هتل Mandalay Bay است و از خیره‌ کننده‌ترین هتل‌ها از لحاظ هنر و طراحی در دنیا به حساب می‌آیند. علاوه بر امکانات متداولی که در هر هتلی در لاس وگاس موجود است، هتلWynn  دارای یک زمین گلف 18 سوراخ و همچنین نمایندگی فراری است. اقامت در هر کدام از این هتل‌های دوقلو، برای شما حداقل 120 دلار به ازای هر شب هزینه خواهد داشت.

 

بخوانید: هتل‌های رمانتیک آسیا برای سفری عاشقانه در ماه عسل

 

 

هتل Disney All-Star Resorts، اورلاندو

ساختار پارک‌ها در هتل Disney All-Star Resort، خاص و نامتعارف است. این هتل که از بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا به شمار می‌آید، دارای سه اقامت‌گاه است که هرکدام ساختار خاص خود را دارند. مجموع اتاق‌های این سه اقامت‌گاه تفریحی، به 5،658 می‌رسد و کمترین قیمت اتاق آن در هر شب، 120 دلار است. اگر می‌خواهید اوقات خوبی را با فرزندانتان داشته باشید، این هتل گزینه خوبی برای شماست.

 

بخوانید: لوکس‌ترین هتل‌های قاره آسیا در کدام کشورهاست؟

 

 

هتل Sands Cotai Central، ماکائو

هتل Sands Cotai Central که در سال 2012 افتتاح شد، دارای سه برج است. در این هتل، 6000 اتاق و سوئیت و مجموعه‌ای از رستوران‌ها و مراکز خرید وجود دارد. هر کدام از برج‌های این هتل، دارای استخر و آبگرم خاص خود هستند. هر روز نیز می‌توانید شاهد کنسرت‌های موسیقی و نمایش‌های آکروباتیک و نیز فعالیت‌هایی برای سرگرمی کودکان باشید. در مرکز این هتل، 17000 متر مربع فضای بازی قرار دارد.

 

 

هتل First World Hotel، مالزی

هتل First World Hotel  که در مالزی واقع شده است، ظاهری بسیار رنگارنگ و سرگرم‌کننده دارد و از  زیباترین هتل‌های دنیا است. این هتل در مسیر پیاده‌روی پارک تم گنتینگ ساخته شده است. بنابراین، میهمانان می‌توانند به راحتی به این پارک رفت و آمد کنند و از تفریح و هیجان در آن لذت ببرند. هتل First World Hotel، دارای 6،118 اتاق است که قابل بهره‌برداری هستند. هرچند که باید گفت چندین بخش از هتل نیز در حال بازسازی به سر می‌برند.

 

 

هتل MGM Grand & Signature، لاس وگاس

هتل MGM Grand که در سال 1993 ساخته شد، شامل 4 برج است که هر کدام 30 طبقه دارند. این 4 برج، در کل 6،772 اتاق برای میهمانان خود دارند. این هتل، بزرگ‌ترین هتل در لاس وگاس به شمار می‌آید و محل برگزاری بسیاری از اجراها و رویدادها از جمله مسابقات به یاد ماندنی بوکس و کنسرت‌ها بوده است و از اینستاگرامی‌ترین هتل‌های دنیا است. مانند هر هتل بزرگ در لاس وگاس، MGM Grand به همراه خواهر دوقلویش یعنی هتل Signature دارای چندین مرکز خرید، رستوران، فروشگاه و کازینو است.

 

 

هتل CityCenter، لاس وگاس

این هتل زیبا که دارای 6،790 اتاق است، در شرق منطقه تفریحی فریمونت واقع شده است. مانند هر هتل بزرگ دیگری در لاس وگاس، CityCenter نیز از انواع امکانات تفریحی و خدماتی برخوردار است. هزینه اقامت در این هتل در هر شب به ازای هر نفر، از 93 دلار شروع می‌شود.

 

بخوانید: معرفی بهترین هتل‌های دنیا برای کودکان

 

 

هتل Venetian and The Palazzo ، لاس وگاس

هتل ونیزی Venetian که در نزدیکی Excalibur واقع شده است، تم و فضای متفاوتی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. هزینه اقامت در این هتل  5 ستاره که در سال 1999 با 7،117 اتاق در لاس وگاس افتتاح شد، حداقل 163 دلار به ازای هر شب است. همانطور که از نام آن پیداست، هتل Venetian  یادآور حال و هوای ونیز است. بعلاوه در این هتل، شاهد فروشگاه‌ها و رستوران‌های سطح بالایی خواهید بود.

 

 

هتل Izmailovo، مسکو

هتل Izmailovo  که در مجموع 7،500 اتاق دارد، بزرگ‌ترین هتل در دنیاست و ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد تا هتلی بزرگ‌تر از آن ساخته شود. این هتل، از چهار برج تشکیل شده است که هر کدام 30 طبقه دارند. هر برج با الفبای یونانی نامگذاری شده است: آلفا ، بتا ، وگا و گاما-دلتا. این هتل که در زمین سابق رومانوف بنا شده، جایی است که ورزشکاران المپیک در طول المپیاد 1980 در آن مستقر شدند. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر نفر، از 65 دلار برای هر شب شروع می شود.

در انتها باید گفت که در حال حاضر، هتلی در عربستان سعودی در حال احداث است که بنام Abraj Kudai نامگذاری شده است. انتظار می‌رود که این هتل در مجموع، 10،000 اتاق مهمان داشته باشد. این هتل می‌تواند در صدر لیست بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا قرار گیرد.

 

بخوانید: سه هتل محبوب در جنوب شرقی آسیا


 

 

مطالب مرتبط