بهترین شهرهای دنیا برای جشن و پایکوبی

منظور ما از بهترین شهرهای دنیا برای جشن و پایکوبی این است که هر بار بیرون بروید جشن و رویدادی در جریان باشد و همیشه بتوانید برای پایکوبی در کنار دوستان گوشه‌ای را برای خودتان پیدا کنید.
شهرهایی در دنیا هستند که به کل جوی شاد و سر زنده دارند و انواع کافه‌های موسیقی، کلاب‌های روی سقف، سالن‌های جشن زیر زمینی در سراسر آن‌ها پراکنده است. در این سالن‌ها و کلاب‌ها می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را سفارش دهید و بخورید، و در کنار دوستان اوقاتی شاد را تجربه کنید.

 

مکزیک، کانکون

کانکون تکه‌ای از بهشت در سواحل غربی مکزیک است. تا جایی که می‌توانید به سمت غرب کانکون قدم بزنید و برسید به جایی به اسم Zona Hotelera که محلی‌ها آن را منطقه توریستی یا بیشتر به منطقه جشن می‌شناسند.
این ساحل باریک میزبان پرشورترین کلاب‌های کانکون است. ماه فروردین که زمان تعطیلات دانشجویی آمریکایی‌هاست این منطقه پر از دانش‌آموزان آمریکایی می‌شود. ورود برای افرادی که شب‌ها برای خوش‌گذرانی به این ساحل می‌روند رایگان است.

 

مکزیک، کانکون

 

برای تجربه یک پایکوبی واقعی بهار به این شهر بروید. اما اگر طرفدار هوای خنک‌تری هستید در اینجا هوای مرداد و شهریور هرگز از 23 درجه بالاتر نمی‌رود و بچه‌ها می‌توانند بدون نگرانی از گرمازدگی تمام روز را بیرون فعالیت کنند. برای نمونه Cocobongo از کلاب‌های کلاسیک و پرطفداری‌ست که برای ورود به آن صف می‌کشند. Blue Gecko Cantina با غذاهای کلاسیک آمریکایی-مکزیکی و نوشیدنی‌ها و چیپس ارزان یکی از بهترین کافه‌های منطقه محسوب می‌شود.

 

هلند، آمستردام

آمستردام به چند چیز از جمله کانال‌ها، منطقه زندگی شبانه، دوچرخه‌سواری و قوانین سفت و سخت شناخته شده است. این شهر یکی از نقاط اصلی زندگی شبانه است که سراسر آن با کلاب‌هایی پر شده که از بهترین و نوظهورترین دی‌جی‌های دنیا در آن‌ها اجرا می‌کنند. یکی از پرطرفدارترین آن‌ها به اسم شلتر در امتداد رودخان و در مرکز شهر، در نورد واقع شده است. شلتر کلابی زیرزمینی در طبقه پایین برج A’DAM است.

 

هلند، آمستردام

 

این کلاب ویژگی‌های بیشتری نسبت به آنچه که کلاب‌های معمولی ارائه می‌دهند در اختیار شما قرار می‌دهد. از بهترین کلاب‌های شهر می‌توانیم به De School اشاره کنیم که همانطور از نامش پیداست در یک مدرسه قدیمی واقع شده است.

 

بهترین هتل‌های جدید جهان در سال 2019

تایلند، پوکت

یکی از کلاسیک‌ترین انتخاب‌هایی که می‌توان برای جشن و پایکوبی در دنیا داشت پوکت در تور تایلند است که منطقه پاتونگ آن برای خوش‌گذرانی و تفریح زبان‌زد خاص و عام است. اگر به گشتن در پاتونگ همانطور ادامه بدهید به جاهای شگفت‌اتگیز و متنوعی برخورد می‌کنید که باورتان نمی‌شود.
راک سیتی برای گروه‌های موسیقی باورنکردنی که آهنگ‌های راک دهه 80 را می‌خوانند معروف و شناخته شده است.

 

تایلند، پوکت

 

Tiger Bar به دلیل انواع سرگرمی‌هایی که ارائه می‌دهد نیز طرفداران زیادی دارد. در اینجا کافه‌ها و کلاب‌های زیادی وجود دارد که با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید انتخاب خودتان را داشته باشید و اوقات هیجان‌انگیزی را دوستان تجربه کنید.

 

برزیل، ریودو ژانیرو

ریودو ژانیرو یکی از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین شهرهای جشن و پایکوبی دنیاست که سالانه یک میلیون نفر از سراسر دنیا برای دیدن فستیوال بزرگ آن عازم برزیل می‌شوند. این فستیوال که از سال 1723 جشن گرفته می‌شود نه تنها توریست‌ها بلکه هنرمندان، عکاسان و خبرنگاران را هم به سمت خود می‌کشاند.
در واقع جشن در ریو به صورتی کاملا هنری برگزار می‌شود و حتی اگر خارج از فصل جشنواره هم به این شهر سفر کنید می‌توانید کلاب‌ها و کافه‌های جذابی برای جشن و وقت‌گذرانی‌های شبانه پیدا کنید.

 

برزیل، ریودو ژانیرو

 

یکی از کلاب‌هایی که می‌توانیم معرفی کنیم Palaphita Gávea است که بین مسافران شناخته شده نیست و خیلی راحت از نظرها پنهان مانده است. شما در اینجا نمایی به شدت دیدنی از همه چیز داشته و محسور منظره روبرو خواهید شد.

 

مقاصد گردشگری در حال رشد سریع اروپا

آلمان، برلین

برلین را به چیزهای زیادی مثل ارزانی، فرهنگی بودن، سرگرم کننده بودن و جذابیت می‌شناسند. برلین آنقدر شاد است که برخی‌ها به کنایه می‌گویند تعداد سالن‌های رقص در سطح شهر بیشتر از شهروندان آن است و با این که بهترین کلاب‌ها برای صدرنشینی سخت با هم رقابت می‌کنند اما قوانینی هم هست که باید رعایت کنید.

 

آلمان، برلین

 

اگر می توانید کمی آلمانی صحبت کنید که چه بهتر، اگر نه با کسی که با انگلیسی آشناست سر صحبت را باز کنید. یکی از بهترین کلاب‌هایی که می‌توانید برید هم Puschkinallee نام دارد.

 

بالی، کوتا

کوتای افسانه‌ای در تور بالی جاییست که همه جور سلیقه و سنی را می‌توانید از نژادهای مختلف دنیا در آن پیدا کنید. در این منطقه همه چیز با غروب آفتاب آغاز می‌شود. کلاب‌ها و کافه‌ها شکل و شمایل دیگری می‌گیرند و بساط انواع نوشیدنی و کوکتل‌های تازه به راه می‌افتد.

 

بالی، کوتا

 

در واقع شما در اینجا می‌توانید هر انتخابی که دوست دارید را داشته باشید. از زمین‌های رقص یزرگ گرفته تا کلاب‌های کوچک‌تر همه چیز به شخص شما بستگی دارد. حتی می‌توانید نوشیدنی‌تان را بردارید بروید گوشه‌ای لم بدهید و از تماشای اجرای موسیقی زنده لذت ببرید.

مطالب مرتبط