معرفی بهشتی‌ترین جزایر آسیا برای سفر در شهریور

آب‌های آبی کریستالی، سواحل ماسه سفید پودری، درختان نخل و تپه‌های سبز پر زرق و برق، نقاط گشت و گذار، زندگی زیر آب باور نکردنی و برخی از بهترین نقاط غواصی باعث شده تا برخی از جزایر آسیا تمثیل بسیار نزدیکی از بهشت را به تصویر بکشند. کسانی که می‌خواهند از آرامش گرمسیری لذت ببرند برنامه سفر به این جزایر را می‌ریزند. با این که کشورهای آسیایی هر کدام زیبایی خودشان را دارند اما رفتن به بهشتی‌ترین جزایر این قاره بر هر گردشگر نکته‌سنجی واجب است.

 

تایلند، جزایر سیمیلان

این مجمع‌الجزایر که در سواحل غربی دریای آندامان واقع شده است از مشهورترین جزایر خیره‌کننده در تور تایلند هستند که توسط دولت با جدیت محافظت می‌شوند. نه تنها زیبایی‌های بصری روی آب ستودنی‌ست بلکه دنیای زیر آب فوق‌العاده رنگی و باورنکردنی نیز دارند که باعث می‌شود تا در ردیف یکی از محبوب‌ترین نقاط غواصی جای گیرد.
با وجود آب و هوای گرم در تمام طول سال این جزایر جایی عالی برای تماشای مرجان‌های دریایی رنگی و ماهی‌های گرمسیری است.

 

سیمیلان

 

مالزی، جزیره پوم پوم

جزیره کوچ پوم پوم یکی از جزایر مجمع‌الجزایر سمپورنا واقع در سواحل شرقی مالزی، بدون هیچ ساخت و ساز شهری از زیباترین جاهایی‌ست که می‌توانید در آسیا بخصوص در تور مالزی پیدا می‌کنید. آب‌های فیروزه‌ای چشمگیر، صخره‌های مرجانی خیره کننده و تعداد زیادی گونه‌های ماهی از این جزیره نقطه‌ای بهشتی و کاملا رویایی ساخته است. به علاوه خیلی بعید و دور از ذهن هم نیست که در این جزیره با لاک پشت‌های سبز روبرو شوید.

 

 پوم پوم

 

تجربه غواصی در کنار کوسه‌ها در سفر

کامبوج، کو رنگ

طبیعتی شگفت‌انگیز، توسعه زندگی انسانی کم، محل اقامت روستایی و تعدادی از سواحل سفید شنی خیره کننده از کو رُنگ جزیره‌ای الهام‌بخش و پوستری ساخته است. در واقع جاده‌ای در این جزیره وجود نداشته و نور در شب بسیار محدود است. رفتن به این جزیره کاملا شما را در معرض تجارب جدید و به یادماندنی قرار می‌دهد که در زندگی امروزه ماشینی کاملا متفاوت و منحصر به فرد است. به علاوه مرجان‌های رنگی زیبا، و ماهی‌های گرمسیری رنگی دور تا دور این جزیره را احاطه کرده و بر زیبایی آن افزوده‌اند.

 

کو رنگ

 

اندونزی، کومودو

اگر تصور می‌کنید اژدها افسانه است و یا تنها در تاریخ وجود داشته‌اند باید با تور بالی به جزیره کومودو بروید. پارک ملی جزیره کومودو محل زندگی گونه نادر اژدهای کومودو است. جزیره کومودو که بین جزایر فلورس و سومباوا در قسمت شرق اندونزی واقع شده جایی‌ست که بودن در حس و حال فیلم ژوراسیک را القا می‌کند. جدا از اژدهای کومودو، این جزیره با داشتن کوه‌های خیره‌ کننده و طبیعتی نفسگیر برای دوست داران طبیعت مقصدی بهشتی برشمرده می‌شود.

 

کومودو

 

فیلیپین، پالاوان

پالاوان به عنوان یکی از زیباترین جزایر فیلیپین با پرندگان سبز رنگ، سواحل بی‌نظیر و جنگل‌های انبوه گرمسیری دوست داران طبیعت را به خود می‌خواند. ال نیدو یکی از زیباترین مناظر دریایی دنیا را به تصویر می‌کشد که تماشایش بر هر گردشگری در فیلیپین واجب است. از سنگ‌های صخره‌ای آهکی گرفته تا آب‌های شفاف و سواحل ماسه سفید پودری، سفر به پالاوان همچون نوشیدن اکسیر جوانی، شما را از هر استرس و تنشی خالی کرده و پر از امید به زندگی و حس و حال روحانی کرده و احساس جوانی دوباره به شما تزریق می‌کند.

 

پالاوان

 

بهترین هتل‌های جدید جهان در سال 2019

مالدیو، جزیره باروس

جزیره باروس به عنوان بخشی از شمال Malé Atoll و خانه هتل‌های لوکس شناخته می‌شود. سواحل زیبا و صلح‌آمیز موقعیت مناسبی برای گرفتن آرامش و حمام آفتاب فراهم می‌آورد. امکانات مدرن در اینجا بالاست و شما می‌توانید بیشترین لذت و استفاده را از زیبایی‌های طبیعی ببرید. به علاوه استفاده از اسپا، کلاس‌های یوگا و تماشای زیبایی‌های نفسگیر طبیعی شما را از عالم مادی بیرون برده و به سطح بالاتری از معنویت می‌برند.

 

باروس

 

هند، جزایر آندامان؛ هولُک

هولک یکی از زیباترین جزیره بین جزایر آندامان در تور هند است که تجربه زندگی روستایی را در محیطی کاملا آرام به مسافران هدیه می‌دهد. این یعنی انتظار تشکیلات مدرن و پیشرفته را نداشته بشید و در نظر بگیرید حمل و نقل در آن ابتدایی و به دور از تجملات است. اما این‌ها هیچ کم از لذت بازدید از جزیره را کم نمی‌کند.

 

جزایر آندامان

 

ویتنام، جزیره Cát Bà

پارک ملی Cát Bà که درشمال ویتنام واقع شده میزبان ها لونگ بی یکی از نقاط میراث جهانی یونسکو است. این کت با بزرگ‌ترین جزیره پارک است که شهر خودش را با جاذبه‌های توریستی دارد. اگر کمی از شهر دور شوید می‌توانید سواحل طلایی خیره کننده، جنگل‌های متراکم، کوه‌های سرسبز، و نمایشی فوق‌العاده از دریا و افق را شاهد باشید. رفتن به این جزیره نه تنها به شما فرصت اقامت در جایی زیبا با امکانات رفاهی گردشی را می‌دهد بلکه امکان تماشای بهشتی‌ترین مناظر آسیا را نیز برایتان فراهم می‌آورد.

 

cat-ba

مطالب مرتبط