لوکس‌ترین کابین‌های هواپیمای دنیا

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند بر روی کیفیت سفر تاثیر مستقیم داشته باشد پرواز آن است. مخصوصا در مورد سفرهای بین‌المللی و طولانی که باید ساعت‌ها یک جا روی صندلی نشست. یکی از خوبی‌های داشتن پول اضافه اینست که می‌توانید سبک پروازتان را به سطح بالاتری ببرید. پروازهایی که می‌توانند سخت، دشوار و آزاردهنده باشند به لطف کابین‌های لوکس قابل تحمل  مفرح می‌شوند. در چنین کابین‌هایی مهمانان به تخت‌ کویین، پیشخدمت شخصی و دوش شخصی دسترسی دارند. ما در اینجا لوکس‌ترین کابین‌های هواپیمایی دنیا را معرفی خواهیم کرد.

 

10- پرواز فرست کلاس British Airway

پرواز فرست کلاس British Airway در دریم‌لاینر 787-9 دارای یک صفحه نمایش 23 اینچی با کنترل از راه دور صفحه لمسی است که روی کنسول صندلی تعبیه شده است. در هر صندلی همچنین دو درگاه USB نیز قرار داده شده است. شما در طول پرواز از رفاه کامل برخوردار خواهید بود و چیزهایی که نیاز دارید به طور کامل در اختیارتان داده می‌شود. تنها کاری که باید بکنید اینست که لم بدهید و از پرواز لذت ببرید. بلیط یک طرفه از لندن به دهلی 5 هزار دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

 

 British Airway

 

9- پرواز فرست کلاس Japan Airline

کابین‌های درجه یک در Sky Sky Suite 777 هواپیمایی ایرلاین ژاپن دارای طراحی داخلی چوبی بوده و به خاطر رعایت حریم شخصی مهمانان این قسمت، از بقیه هواپیما جدا شده است. شما می‌توانید از یک ماه قبل در این خط هوایی پرواز رزرو کنید اما از قیمت آن اطلاعی در دست نیست. مجموعه خصوصی آن نه تنها به تختی دنج تبدیل می‌شود بلکه به مانتیوری 23 اینچی هم دسترسی دارد. همچنین فضای لازم برای چمدان و پریز برق وجود دارد تا بتوانید دستگاه‌های خود را شارژ کنید.

 

japan-airlines

 

بهترین شهرهای دنیا برای جشن و پایکوبی

8- پرواز AirFrance

خط هوایی فرانسه پروازی به اسم La Première را ارائه می‌دهد ارزش آن 10 هزار دلار است. این ویژگی با یک مجموعه سوئیت خصوصی همراه است که در آن صندلی شما به تخت تبدیل می‌شود. به علاوه می‌توانید از روکش شخصی و ذخیره‌سازی شخصی هم استفاده کنید. شما در اینجا فضای زیادی برای مطالعه و تماشای تلوزیون دارید.

 

la-premiere-first

 

7- پرواز فرست کلاس Qatar Airway

این پرواز که تا 5 هزار دلار هزینه برای شما می‌تراشد، تخت‌های تاشویی با لحاف ارائه می‌دهد. مهمانان بخش فرست کلاس و بیزینس کلاس می‌توانند از سالن و کافه استفاده کنند. هیچ جای این کابین هواپیما شبیه به چیزی نیست که از هواپیما تصور دارید.

 

Qatar Airway

 

کشورهایی با بیشترین تعداد هتل‌های ساحلی

6- پروازهای فرست کلاس Qantas

این پرواز استرالیایی که هزینه‌ای بالغ بر 15 هزار دلار برای مهمانان خود می‌تراشد امکانات متنوع و جذابی ارائه می‌دهد. اول این که فضای خصوصی و تخت‌های تاشو همانند دیگر پروازهای فرست کلاس در نظر گرفته شده و دوم این که در طول پرواز کرم چشم و پیژامه ارائه داده می‌شود تا شما احساس راحتی مضاعفی داشته باشید. یکی از ویژگی‌های جالب این پرواز اینست که می توانید برای ماساژ قبل از پرواز، در اسپای سالن هواپیمایی شرکت کنید.

 

Qantas

 

5- رویال فرست کلاس Thai Airways

رویال فرست کلاس Thai Airways با حریم خصوصی و تلوزیون صفحه تخت از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. بلیط یک طرفه از نیویورک به بانکوک در هر پرواز 6 هزار دلار آب می‌خورد. تخت‌ها تاشو هستند و تلوزیون صفحه تخت و منوی غذا نیز در دسترس شما قرار داده می‌شوند. می‌توانید در تور تایلند از این پرواز استفاده کنید.

 

-royal-first-class

 

4- پرواز فرست کلاس Cathay Pacific Airways

پرواز فرست کلاس Cathay Pacific Airways متعلق به هنگ کنگ که سفر با آن 28 هزار دلار هزینه دارد حریم خصوصی کوچک و دنجی همراه با امکانات مدرن، تلوزیون صفحه تخت و صندلی تخت‌شو ارائه می‌دهد. در حالی که هر چیز مورد نیازی در اختیار شما قرار دارد سرویس خدمه نیز کاملا بی‌نقص و کامل است.

 

Cathay Pacific Airways

 

توریستی‌ترین کشورهای منطقه اوراسیا

3- پرواز فرست کلاس امارات متحده عربی

پرواز فرست کلاس امارات متحده عربی از دبی به نیویورک در سفری یک طرفه حدود 9 هزار دلار برای مهمانان هزینه می‌تراشد. اما امکانات بی‌نظیری مثل مینی‌بار شخصی، سرویس بهداشتی با مجموعه‌ای از محصولات بولگاری و محصولات اسپا، حمام شخصی و نوشیدنی در دسترس قرار دارند که زمان پرواز را به تجربه اقامت در هتلی لوکس نزدیک می‌کند.

 

امارات متحده عربی

 

2- پرواز فرست کلاس سنگاپور

تخت خواب خط هوایی سنگاپور حتی از تخت شما در منزل هم راحت‌تر و بهتر است. این تخت خواب‌های راحت و اندازه با بالش اضافه خوابی راحت و سبک را به شما هدیه می‌دهند. اگر هم خواب‌تان نمی‌آید می‌توانید روی صندلی‌های راحت استراحت کنید. در صورت تمایل نیز می‌توانید یک سوییت خوصوصی رزرو کنید که سفر با آن در حدود 18400 دلار برایتان هزینه می‌تراشد.

 

سنگاپور

 

1- پرواز فرست کلاس Etihad Airways

شرکت Etihad Airways، هواپیمایی ملی امارات متحده عربی، چندین گزینه پرواز مجلل دارد. کسانی که سرویس آپارتمان را رزرو می‌کنند صندلی، تختخواب و حمام شخصی در دسترس خواهند داشت. اما هزینه بلیط این پرواز لاکچری در سفری یک طرفه 30 هزار دلار است.

 

 Etihad Airways

مطالب مرتبط