بهترین هتل‌های جدید جهان در سال 2019

فرقی نمی‌کند برای تجارت باشد و یا سفری تفریحی و آرامشبخش، مسافران این روزها برای انتخاب هتل هوشیار و دانا هستند و می‌دانند از یک هتل خوب باید چه انتظاراتی داشت.
بنابراین آن‌ها خواستار امکانات عالی، طراحی چشمگیر، راحتی و رفاه نهایی و ظاهری مجلل هستند. تازه این‌ها فقط برای شروع است. در همین راستا هتل‌ها گام‌های بزرگی در جهت تحقق بخشیدن هر چه بیشتر انتظارات گردشگری مردم برداشته‌اند. از خانه‌های ییلاقی شیک در کارائیب و مالدیو گرفته تا هتل‌های مدرن در قلب پاریس و بارسلونا، ما چندین هتل برجسته سال 2019 را انتخاب کردیم تا معرفی کنیم.

 

استرالیا، بریزبن؛ W Brisbane

W Brisbane که در ژوئن سال 2018 افتتاح شد، از همان ابتدا با نمای بیرونی، موج‌دار چشم انداز افقی و رودخانه تمام توجهات را به سمت خود معطوف می‌کند.
در داخل هتل شما با یک طراحی دکوراسیون هوشمندانه استرالیایی، کافه‌های الکترونیک، استخر آب نمک لوکس و 312 اتاق مهمان غافلگیر خواهید شد.
طوماری از انواع ویژگی‌ها وجود دارد که از حوصله این مقاله خارج است اما به طور خلاصه امکاناتی مثل رستوران، بوفه غذای کودکان، استخر شنا، سالن بدن‌سازی، ماساژ کامل بدن، ماساژهای موضعی، کلیه خدمات زیبایی و آرایشی و درمانی، و همچنین اسپا و سونا در دسترس قرار دارند.

 

W Brisbane

 

 

باهاما، Rosewood Baha Mar

این اقامتگاه که جدیدترین هتل مدرن باهاماست و حس بودن در جزیره‌ای شخصی را دارد تنها 15 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی باهاما فاصله دارد. زمین‌های سرسبز و جنگل مانند Rosewood که دارای تپه‌های آرام و ساحلی است فرصتی سراسر آرامش‌بخش برای استراحت و لمیدن فراهم می‌آورد.
لذت بردن از محیط گرمسیری، صدای دریا و سرسبزی محیط مهمانان را به خلسه‌ای عمیق فرو می‌برد. وجود استخرهای تالاب مانند و وان آب داغ تمام خستگی‌های شما را می‌شورد و می‌برد. اتاق‌های مهمان و ویلاها دارای ساحلی زیبا هستند و مکان‌های عمومی با انواع تخت و چترهای آفتابی پر شده‌اند.

 

Rosewood Baha Mar

 

مقاصد گردشگری در حال رشد سریع اروپا

چین، شانگهای؛ The Middle House

در تور چین می‌بینید که هتل‌های Swire که در سطح هنگ کنگ پراکنده‌اند در اصل بوتیک هتل‌هایی لوکس و مجلل با طراحی داخلی فوق‌العاده‌اند که به دلیل تمرکز بر دکوراسیون داخلی و ارائه خدمات برجسته رفاهی به شهرت رسیده‌اند.
جدیدترین شعبه این هتل‌ها در آوریل 2018 در شانگهای افتتاح شد. میدل هاوس با طراحی کلاسیک شانگهایی، لوستر بزرگ و مجلل و استفاده از طراحی مینیمالیستی سبکی تلفیقی را از خود به نمایش می‌گذارد. هر 213 اتاق این هتل مجلل و با کف‌پوش‌های بامبو هستند و طراحی داخلی مدرنی دارند.

 

The Middle House

 

انگلستان، لندن؛ Belmond Cadogan Hotel

ساختمان این هتل در فوریه 2019 با بازسازی‌های گسترده در چهار سال و هزینه 48 میلیون دلاری افتتاح شد. این هتل تاریخی که برای اولین بار در سال 1887 افتتاح شده، عناصری از طراحی اولیه ملکه آنه، مانند دیوارهای چوبی آن، پنجره‌های شیشه‌ای رنگی، کف موزاییک و شومینه‌های چوبی را همچنان به قوت قبل حفظ کرده است.

 

Belmond Cadogan Hotel

 

فرانسه، پاریس؛ Hôtel des Grands Boulevards

این بوتیک هتل 50 اتاقه کاملا شیک و مجلل است و با ترکیبی جالب و جذاب از سبک‌های ماری آنتوانت (تخت‌های مسقف ابریشمی و مجموعه‌های مخملی با سنگ‌دوزی‌های زیبا) و مینیمالیستی (دیوارهای سفید ، لوازم دست‌ساز چوبی) توجه مردم را به خود معطوف می‌کند.
با این که هتل در نزدیکی اصلی‌ترین جاهای دیدنی شهر قرار گرفته اما ساختمان در یکی از خیابان‌های فرعی و در گوشه‌ای دنج واقع شده و محیطی کاملا راحت و صمیمی را ارائه می‌دهد.
اتاق‌های این بوتیک هتل در بهار و تابستان حدود 160 دلار برای هر شب است که از هتل لوکس آن هم در قلب پاریس بعید نیست.

 

des Grands Boulevards

 

تمیزترین شهرهای گردشگری در آسیا

اسپانیا، بارسلونا؛ The Barcelona EDITION

 نام تجاری EDITION، متعلق به هتل‌دار Visionary Ian Schrager خیلی سریع در حال تبدیل شدن به نامی شناخته شده و مشهور است.
در سال 2018 سه هتل جدید و دو مورد در سال 2019 از این برند افتتاح شده است. هتل بارسلونا ادیشن در سپتامبر سال 2018 با 100 اتاق افتتاح شد. این هتل برای گردشگران تازه‌کار و غیرحرفه‌ای ضربه خلاص است. طراحی داخلی مدرن و زیبا، استخر روی سقف مجلل، رستوران با منوی مجلل و کافه‌ای با انواع نوشیدنی‌ها در دسترس است.

 

The Barcelona EDITION

 

بالی، COMO Uma Canggu

کومو اولین اقامتگاه تفریحی 5 ستاره در دهکده ساحلی بومی کنگو است که در فوریه 2018 افتتاح شد. این استراحتگاه مجلل در تور بالی دارای 119 اتاق مهمان مدرن و چشمگیر است که  اغلب آن‌ها به استخر و 350 تخت آفتابی دسترسی دارند. در اینجا 12 مجموعه پنت هاوس با معماری اقیانوسی فوق‌العاده و استخرهای بی‌نهایت پشت بامی در دسترس شما قرار دارد. شما در اینجا می‌توانید اقامتی کاملا رویایی را تجربه کنید و از طبیعت گرمسیری جزیره لذت ببرید.

 

COMO Uma Canggu

مطالب مرتبط