بهترین شهرهای آسیا برای زندگی شبانه در سال 2019

آسیا قاره‌ای وسیع با بی‌شمار جاهای دیدنی است که می‌توان به آن‌ها سفر کرد. شهرهای زیادی وجود دارد که می‌توان با گروه دوستان به آن‌ها سفر کرد و خوش گذراند. یکی از توریستی‌ترین نمودهای مقاصد را می‌توان در زندگی شبانه آن‌ها جستجو کرد.
کلافه‌ها و سالن‌های رقص و همچنین خیابان‌های شب زنده‌داری برخی شهرها را نسبت به بقیه برجسته‌تر کرده‌اند. در حالی که جنوب شرقی آسیا سهم زیادی در مقاصدی با زندگی شبانه دارد اما همچنان جاهای متنوعی برای رفتن در سراسر قاره وجود دارد.

 

فیلیپین، مانیل

مانیل یکی از کلان‌شهرهای گرمسیری جنوب شرقی آسیا و مرکز کشور فیلیپین است. در این شهر هزینه‌ها عموما ارزان بوده و زندگی شبانه رونق زیادی در آن دارد. کافه‌های شبانه زیادی وجود دارد و جشن و شب زنده‌داری در نقاط زیادی تا دم دم‌های صبح ادامه پیدا می‌کند. به علاوه فیلیپینی مردمی به شدت صمیمی و مهمان‌نواز هستند و رفتار خوبی با توریست‌ها دارند. شما می‌توانید خیلی راحت به یکی از نقاط نزدیک محل اقامت‌تان بروید و با دوستان شب را تا نیمه به خوش‌گذرانی و تفریح بپردازید. خوشبختانه شما می‌توانید به راحتی در این شهر انگلیسی صحبت کنید.

 

فیلیپین، مانیل

 

ویتنام، سایگون

سایگون به عنوان پایتخت اقتصادی ویتنام یکی از پربازدیدترین و پرتغییرترین شهرها در جنوب شرقی آسیا است که اتفاقا غربی‌ها به آن به چشم مقصدی کاملا توریستی و جذاب نگاه می‌کنند. کلاب‌ها زیاد بوده و برخی از خیابان‌ها تا نیمه شب فعال و پر جنب و جوش هستند. اتفاقا کلاب‌ها معمولا رفتار بهتری با توریست‌ها دارند. قیمت‌های مناسب و ارزان سفر به این شهر را بسیار دلچسب کرده و دست شما را برای خرج و مخارج باز می‌گذارد. به علاوه سالن‌های ماساژ 24 هر زمان که بخواهید در دسترس شما قرار دارند.

 

ویتنام، سایگون

 

مقاصد گردشگری در حال رشد سریع اروپا

اندونزی، جاکارتا

زندگی شبانه در جاکارتا حالا مثل ده سال پیش پرهیاهو و دیوانه‌وار نیست اما هنوز هم جاهای مختلفی برای سرگرم شدن در این شهر وجود دارد. مخصوصا که اگر بدانید که کجا باید بروید. برخلاف مقاصد دیگر در جاکارتا بر روی نوشیدنی‌های غیراسلامی مالیات بسیار گرانی کشیده می‌شود. جاارتا با کافه‌های متعدد، مردم صمیمی، و کلاب‌های مدرن مقصدی جذاب و دوست داشتنی است.

 

اندونزی، جاکارتا

 

بهترین هتل‌های جدید جهان در سال 2019

چین، شانگهای

به عنوان یکی از سریع‌ترین شهرهای در حال توسعه در جهان، تور چین به مقصد شانگهای شهری شگفت‌انگیز برای مهمانی‌های عجیب و غریب است. بیشتر از آن که شانگهای مقصدی برای سفرهای انفرادی باشد به درد گردش با دوستان و گروه‌های چند نفره می‌خورد. کلاب‌های زیرزمینی دنج و کوچک، اقوام و نژادهای مختلف، کافه‌های مدرن و سالن‌های ماساژ از شانگهای مقصدی جذاب و جوانانه می‌سازد.

 

  چین شانگهای

 

سنگاپور

در سنگاپور شما می‌توانید کافه‌ها و کلاب‌های مدرن متعددی با بهترین دی‌جی‌ها پیدا کنید. سنگاپور نیز همانند شانگهای جایی‌ست که شما می‌توانید در آن با مردم مختلفی از سراسر دنیا آشنا شوید. اما برخلاف گرینه‌های قبل سنگاپور در رده مقاصد گران و پرهزینه قرار دارد. شما در اینجا تنوعی از انواع کلاب‌ها مثل هندی، عربی، چینی، غربی، تایلندی و موارد بیشتر را در دسترس دارید.

 

سنگاپور

 

بالی، کوتا تا سمینیاک

زندگی شبانه بالی بیشتر در جنوب جزیره جریان دارد. کوتا توریستی، ارزان و فعال است در حالی که سمینیاک با ساکنان بومی پیشرفته‌تر و محبوب‌تر است.
این منطقه به طرز شگفت‌انگیزی کوچک است و می‌توان آن را به عنوان دهکده در نظر گرفت. شما می‌توانید با تور بالی در ویلایی ساحلی اقامت کنید و هر زمان که دوست داشتید به یکی از کافه‌ها و یا کلاب‌های ساحلی ملحق شوید.

 

بالی، کوتا تا سمینیاک

 

معرفی بهشتی‌ترین جزایر آسیا برای سفر در شهریور

قزاقستان، آلماتی

آلماتی شهری امن، دلپذیر و ارزان است که زندگی شبانه بسیار جذاب و سرگرم کننده‌ای دارد. این شهرا می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های آسیای میانه معرفی کرد. در حالی که بهار بهترین زمان سفر به این شهر است و زمستان‌ها بسیار سرد می‌شود اما شما می‌توانید هر زمان که می‌روید روی گردش‌های شبانه آخر هفته حساب باز کنید. همه چیز در این شهر ارزان بوده و عموم مرد آن ترکیبی از آسیایی و روسی هستند.

 

قزاقستان، آلماتی

 

تایلند، پوکت

پوکت از جذاب‌ترین جزایر توسعه‌یافته در تور تایلند است که بیشتر زندگی شبانه آن در ساحل پاتونگ و در امتداد خیابان بانگلا واقع شده است. شما در این قسمت جزیره از هر چیز مورد نیازی کمی در دسترس دارید.
برخی از کلاب‌های شبانه پرطرفدار و امکانات پیک نیک بخش کوچکی از ویژگی‌های این قسمت هستند. شما می‌توانید در ساحل پیاده‌روی کنید و از جشن‌های هر شبه لذت ببرید و همچنین با مردم مختلفی از کشورهای دیگر دوست شوید.

 

تایلند، پوکت

 

سفری رمانتیک به زیباترین کشورهای دنیا

مالزی، کوالالامپور

زندگی شبانه در تور مالزی بخصوص کوالالامپور دارای جنبه‌های مختلف جذابی است. تعداد کلاب‌ها زیاد نیست و جوانان در این شهر محافظه‌کار هستند. بنابراین سعی کنید در کنار دوستان‌ خودتان بمانید و از برخورد با بومی‌های چند نژادی اجتناب کنید. نه این که همه آن‌ها بد باشند اما ممکن است برخی از آن‌ها رفتاری خلاف انتظارتان نشان دهند. بنابراین سعی کنید از پافشاری و آشنایی پرهیز کنید.

 

مالزی، کوالالامپور

مطالب مرتبط