بهترین مقاصد خانوادگی گردشگری در سال ۲۰۱۸

بزرگ‌ترین قاره‌ی دنیا، کشورهای زیادی دارد که می‌توانید به عنوان مقصد برای سفر خود انتخاب کنید. هر کدام از این کشورها با ویژگی‌های متفاوتی که دارند می‌توانند سلایق مختلفی را در بر بگیرند، با این حال چیزی که ما مدنظر داریم، یک سفر خانوادگی‌ است و به همین خاطر و طبق نظرسنجی‌هایی که انجام شده، در سال ۲۰۱۸ این ۹ شهر بهترین انتخاب برای سفر خانوادگی در آسیا محسوب می‌شوند.

 

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور

 

 

با توجه به تنوع خیلی خوب در هتل‌ها و سیستم حمل و نقل شهری مثال زدنی، تور سنگاپور که دیدنی‌های بسیار زیادی هم دارد، یکی از بهترین مقاصد در آسیا به شمار می‌رود. این کشور زیبا با داشتن سواحل زیبا در جزایر پیرامونش همچون سنتوسا و البته پارک‌های ملی و باغ‌های گیاه شناسی، از جمله بهترین نقاط برای سفر است و تمامی اعضای خانواده از آن لذت خواهند برد.

 

 

معرفی بهترین مناطق طبیعت‌گردی در سنگاپور

 

 

هنگ کنگ

 

 

هنگ کنگ

 

 

هنگ کنگ تلفیقی از فرهنگ قدیم و جدید چین و آمیزه‌ای از تفاوت‌های ساختاری چین و انگلیس است. اما این موارد را اگر کنار بگذاریم، برای هر کدام از اعضای خانواده چیزهای زیادی دارد که آن را به یکی از محبوب‌تین مقاصد نه تنها در آسیا، بلکه در جهان تبدیل کرده است. از آتش‌بازی‌های شبانی بگیرید تا پارک‌های آبی و بازی مختلف و البته دیزنی لند که همه‌ی سنین عاشق رفتن به آن جا هستند.

 

 

 

پوکت، تایلند

 

 

پوکت، تایلند

 

 

در بین جزایر تایلند، تور پوکت می‌تواند بهترین گزینه برای سفر خانوادگی باشد. این جزیره‌ی بسیار زیبا با داشتن چند پارک جنگلی زیبا، سواحل آرام با امکانات خوب برای تفریح و چند پارک آبی خیلی خوب لحظات شادی برای اعضای خانواده رقم بزند. پارک داینو و پارک پرندگان نیز از دیدنی‌های خوب دیگر پوکت است که هر سن و سالی از آن لذت خواهند برد. در مجموع این جزیره فعالیت‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد که هم شامل دریا می‌شود و هم مراکز تفریحی شهری.

 

 

زیباترین سواحل تایلند برای سفری رویایی و خاطره‌انگیز

 

 

صباح، مالزی

 

 

صباح

 

 

مالزی نقاط زیادی دارد که ممکن است از نظر بسیاری برای سفر ایده‌آل باشد، اما صباح با فرصت‌هایی که برای ماجراجویی‌های خانوادگی به وجود می‌آورد، در بین شهرهای مالزی بهترین است. پارک‌های جنگلی متنوع، حیات وحش با حیوانات مختلف، دهکده‌های زیبا و بسیاری نقاط دیگر در این مکان وجود دارد که آن را به نقطه‌ای عالی برای سفر بدل کرده است. فقط باید حتما برنامه سفر و کارهایی که قرار است در آن انجام دهید را از قبل در نظر بگیرید.

 

 

بالی، اندونزی

 

 

بالی، اندونزی

 

 

تنها یا همراه خانواده، ترو بالی یکی از بهترین نقاط برای سفر است. مخصوصا که در سال ۲۰۱۸ چند هتل جدید و امکنات نویی به این جزیره اضافه شده است. بزرگ‌ترها در این جزیر از آرامش و زیبایی‌های آن و دیدن از معابد مختلف لذت می‌برند و کوچک‌ترها از بازی‌های آبی و مراکز تفریحی متنوع. چندین پارک آبی در بالی وجود دارد و به همراه قایق‌های بزرگ هم می‌توانید به تورهای گردشی و شنا در آب شفاف دریا هم بپردازید.

 

 

فو کوک، ویتنام

 

 

فو کوک، ویتنام

 

 

این جزیره در ویتنام برای خانواده‌هایی که می‌خواهند در یک مقصد ساحلی به تفریح بپردازند و از مناظر زیبا لذت ببرند یا از حیوانات متنوع دیدن کنند جایی عالی است. اگر به شنا، قایق سواری یا حتی غواصی هم علاقه داشته باشید در فو کوک می‌توانید به این کارها بپردازید و سینمای ۵ بعدی، آکواریوم بزرگ و یک باغ وحش-سافاری عالی هم در آن جا وجود دارد که می‌تواند برای همه‌ی اعضای خانواده جذاب باشد.

 

 

توکیو، ژاپن

 

 

توکیو، ژاپن

 

 

تمام بچه‌ها از بودن در توکیو لذت خواهند برد و بزرگ‌ترها هم فرصت‌هایی استثنایی برای تفریح و خوش گذرانی خواهند داشت. دیدنی‌های این شهر تمامی ندارد، جایی عجیب که با کل دنیا فرق دارد. توکیو برای بچه‌ها انتخاب‌های بسیاری دارد، در هر سنی که باشند. از انواع مراکز با تم‌های متنوع تا بهترین پارک‌های دنیا، دیزنی لند، پارک‌های آبی، مرکز لگو، باغ  وحش و ... . تمام اعضای خانواده در توکیه چیزی به سلیقه خود پیدا خواهند کرد، اما تنها یک بار سفر به این شهر برای دیدن همه چیز کافی نخواهد بود.

 

 

شانگهای، چین

 

 

شانگهای، چین

 

 

احتمالا دیزنی لند چین اولین انتخاب برای انجام آن در این شهر برای بچه‌ها باشد. اما شانگهای دیدنی‌های بسیار بیشتری برای کودکان و نوجوانان دارد. از باغ وحشی که در خود پانداها را دارد تا چند پارک بازی بسیار خوب اما اگر به فکر پارک بزرگ‌تر باشید هم باید به این پارک‌ بروید که در آن‌ چند نمونه از ترسناک‌ترین ترن‌هوایی‌های دنیا وجود دارد.تور چین مراکز تفریحی و خرید زیادی دارد که می‌توانند تا روزها شما و خانواده‌تان را سرگرم کنند تا از سفر خود به نحو احسن لذت ببرید.

 

 

دیدنی‌های خاص شانگهای که فقط محلی‌ها آنها را می‌شناسند

 

 

دبی، امارات

 

 

دبی، امارات

 

 

دبی با توجه به مراکز تفریحی بسیار متنوع، نمایش‌های زیاد در روزهای مختلف و مراکز خرید بزرگی که در خود انواع سالن‌های سینما و بازی را دارند، بدون شک بهترین انتخاب برای خاورمیانه خواهد بود. رفتن به بزرگ‌ترین پارک آبی دنیا، بزرگ‌ترین پارک واقعیت مجازی، سریع‌ترین ترن هوایی دنیا و چندین و چند چیز دیگر همگی نوید یک سفر عالی را به شما و خانواده‌تان در تور دبی می‌دهد.

مطالب مرتبط