بهترین آلاچیق‌های دبی برای افطاری

بعد از چندین ساعت روزه‌داری و خودداری از خوردن غذا در کل روز، هنگام افطار حال و هوای دبی بسیار پر شور و شوق می‌شود. شما در طول ماه رمضان چادرهای عجیب و غریب و گاها بسیار لوکسی در سراسر شهر می‌بینید که در فضایی جذاب میزبان مردم برای ارائه افطار و سحری می‌شوند. از بوفه‌های وسوسه‌انگیز تا منوی لاکارته، سرگرمی‌های زنده و بازی‌های تخته‌ای این چادرها جایی عالی برای رفتن همراه دوستان و خانواده هستند. در اینجا لیست برخی از شگفت انگیزترین چادرهای موقت ماه رمضان در تور دبی آورده شده است.

 

Al Hadheerah، در Bab Al Shams Desert Resort and Spa

در طول سفر در ماه رمضان به دبی اقامتگاه‌های بسیاری میزبان شما هستند اما چادرهای رمضانی هم برنامه‌های گوناگونی برای شما در نظر دارند. در اقامتگاه و اسپای باب‌ الشمس می‌توانید تجربه واقعی سورئال عربی را به دست بیاورید و نهایت لذت را در کنار عزیزان و در پایان روز به دست بیاورید. شما در اینجا از خوردن غذاهای خاورمیانه‌ای لذت خواهید برد و با موسیقی زنده و اجرای برنامه شترسواری و اسب‌سواری حسابی سرگرم می‌شوید.

 

 

المجلس، در مدینه آرنا

این چادر جذاب با دکوراسیون داخلی فوق‌العاده زیبا و جادویی امکان میزبانی از هزار نفر را دارد. این غذاخوری جایی بسیار عالی و مناسب برای خوردن افطاری در کنار عزیزان است. یک بوفه افطاری فوق‌العاده در اینجا ترتیب داده شده که می‌توانید در آن از خوردن غذاهای خوشمزه و اصیل لذت ببرید و هر چیزی که فکرش را می‌کنید در آن پیدا کنید. یا می‌توانید از یک وعده غذای سحری مقوی لاکارته در اینجا لذت ببرید. آیا هنوز هم به دنبال چادری برای خوردن سحری در کنار مردم و شب‌ زنده‌داری می‌گردید؟

 

بخوانید: راهنمای گردش و تفریح در سفر با کودکان در دبی

 

 

اساطیر، در Atlantic the Palm

اساطیر در کنار ساحل آتلانتیس پالم قرار گرفته و نمای جذابی که از خلیج فارس ارائه می‌دهد، شکی نیست که یکی از بهترین چادرهای رمضانی در دبی است. جدا از وعده‌های غذایی خوشمزه‌ی سنتی افطار و سحری، اساطیر در قالب سرگرمی زنده، اتاق‌های اختصاصی نماز و فعالیت‌هایی مانند بازی شطرنج، تخته نرد و موارد دیگر، جذابیت‌های بسیاری برای جذب میهمانان ارائه می‌دهد که آن را به شدت متمایز و برجسته کرده است. با چنین توصیفاتی قطعا اینجا یکی از بهترین چادرهای افطاری در دبی است. دکوراسیون داخلی اساطیر عربی اما مدرن است، شما می‌توانید در فضای کم نور و طلایی آن روی صندلی‌های کرم و سفید لم بدهید و از خوردن غذا لذت ببرید و هر چه که نیاز داشتید را درخواست کنید تا برایتان فراهم کنند.

 

 

فیروز، Fairmont The Palm

با دکوراسیون عربی مدرن، فیروز بهترین تجربه افطاری در ماه رمضان را برای شما تدارک دیده است. اینجا یکی از بهترین رستوران‌های دبی برای افطار به شمار می‌رود. شما در اینجا می‌توانید از خوردن شیرینی‌های سنتی عربی لذت ببرید و در تمام روزهای هفته از سرگرمی‌ها و تفریحات اینجا همچون موسیقی زنده استفاده ببرید. این مکان قادر است میزبان بیش از 350 مهمان باشد. جدا از تمامی این توضیحات و ویژگی‌ها اصلا نمی‌توانید تاثیر دکوراسیون داخلی به شدت زیبا و خیره کننده آن را انکار کنید. در حالی که فضای چادر با پارتیشن‌ بندی‌های سبک عربی از هم جدا شده‌اند، نور سحرانگیر آبی با آن حریرهای آویزان در سقف شما را به محض ورود مسخ خود می‌کند.

 

بخوانید: مواردی که بهتر است قبل از سفر به دبی بدانید

 

 

Sky Bubble، در میدان گرنداستند

آیا می‌خواهید از خوردن یک افطار نهایی در حالی که به برخی از بهترین مناظر دبی در نقطه افق نگاه می‌کنید، لذت ببرید؟ اگر در فکر چنین جایی هستید شک نکنید که باید به اسکای بابل ببرید. قطعا هیچ جا چنین تجربه‌ای را به دست نخواهید آورد. این چادر لوکس و فوق‌العاده زیبا در طبقه هشتم میدان گرند استند واقع شده و نمایی غیر قابل چشم‌پوشی و کاملا خیره کننده از افق شهر ارائه می‌دهد. این یکی از معتبرترین چادرهای عربی در دبی است که با غذاهای خوشمزه و به یادماندنی از مهمانان خود پذیرایی کرده و حتی قلیان هم در دسترس قرار می‌دهد. شما می‌توانید در کنار بقیه مردم از خوردن غذاهای افطاری لذت ببرید به موسیقی زنده گوش کنید و اگر تمایل داشتید از قلیان عربی هم سفارش دهید.

 

 

الفانوس، در JW Mariott Marquis

برای خوردن افطاری خوشمزه به سالن زیبا و مدرن الفانوس در جی‌دبلیو ماریوت بروید. بوفه افطار این غذاخوری منویی شامل 200 غذای مختلف از گزینه‌های بین‌المللی تا غذاهای معتبر عربی را برای انتخاب پیش روی شما قرار می‌دهد. این رستوران با مبلمان سفید و فضایی کاملا روشن حس و حال عربی مدرن را ارائه می‌دهد که همسو با منوی مفصل آن تجربه‌ای غنی خواهد بود.

رقابت بین این چادرهای برجسته و لوکس به شدت تنگاتنگ است و حقیقتا انتخاب از بین آن‌ها کار راحتی نیست و مستقیما به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. این که بخواهید در طبقه هشتم از افق شهر لذت ببرید و یا در چادری ساحلی لم بدهید بستگی به شما و ذائقه شخصی‌تان دارد.

 

بخوانید: ارزان‌ترین هتل‌های دبی برای سفری مقرون به صرفه

 

مطالب مرتبط