بهترین رستوران‌های دبی برای افطار

اگر در رمضان همراه تور دبی باشید، همچون دیگر نقاط ترکیبی از مسلمان نشین‌ها، تغییراتی را در اینجا هم حس خواهید کرد. با این همه اینگونه نیست که تمامی فعالیت‌ها متوقف شود و نتوانید از سفر خود لذت ببرید. یکی از تجارب جذابی که می‌توانید در این سفر به دبی در ماه رمضان کسب کنید خوردن افطاری در کنار روزه‌داران و امتحان کردن غذاهای رنگی و خوشمزه منوی افطار است. اما بهترین افطاری‌ها را کجا باید بخورید؟

 

Dubai Opera iftar

اگر تمایل دارید در کنار بوفه افطار از چیزهای اضافه‌ای هم برخوردار شوید پس باید به سمت دبی اپرا بروید. تعجب نکنید در واقع این سالن اجتماعات به سالن ضیافت تبدیل شده و سرگرمی‌های زنده نیز در آنجا برگزار می‌شود. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های دبی با غذای بین‌المللی است، در این بوفه غذاهای عربی و بین‌المللی ارائه می‌شود و به طرز جذابی ایستگاه‌های آشپزی زنده نیز وجود دارد. فقط این‌ها نیست تنوع شیرینی و دسرها به قدری زیاد است که عملا انتخاب بین آن‌ها راحت نخواهد بود. اما توصیه می‌کنیم مقداری فضا برای شیرینی‌جات نگه دارید.

 

 

هتل intercontinental فستیوال سیتی، آنیس

اینجا یکی از بهترین رستوران‌های دبی است. امکان ندارد عاشق این بوفه افطاری نشوید. در سال گذشته (2019) آنیش 8 کورس شگفت‌انگیز برای افطار تدارک دیده بود که انتظار می‌رود منوی افطار آن در 2020 هم به همان جذابی باشد. البته در کنار منوی ویژه افطار، غذاهای معمولی و رایج غربی هم در دسترس قرار می‌گیرد، اما بهتر است چیزی متفاوت را امتحان کنید.

 

بخوانید: بهترین تم‌پارک‌های دبی برای خانواده‌ها

 

 

ماندارین اورینتال جمیرا، The Bay

رستوران بی (خلیج) از نقاط آرام و خلوتی است که شلوغی زیادی به خود نمی‌بیند، اما غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را سرو می‌کند و جز رستوران‌های رمانتیک دبی به شمار می‌رود. این رستوران که در ساحل واقع شده، دارای یک تراس زیبای روباز و فضای داخلی برای استراحت کردن است. اگر عضو گروهی پر جمعیت هستید و می‌خواهید با منویی سوپرایزکننده روبرو شوید که همه را راضی کند، جایی در اینجا برای خودتان رزرو کنید. درست است که افطار بعد از غروب آفتاب است اما باز هم نمی‌توان منکر زیبایی تراس این رستوران با نمای دریا شد.

 

 

ریزورت و اسپای دبی مارین، So Cho

این رستوران به خاطر نمای عالی و غذاهای فوق‌العاده ژاپنی‌اش شهرت دارد. همین دو ویژگی برجسته باعث شده به یکی از بوفه‌های محبوب ماه رمضان بدل شود. نکته جالب این که بوفه ماه رمضان این رستوران همان سبک و سیاق ژاپنی‌اش را حفظ می‌کند و فرصتی به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید تجربه‌ای متفاوت به دست بیاورید.

 

بخوانید: بهترین هتل‌های نزدیک مترو در دبی

 

 

هتل ردیسون بلو، Chef’s House

اگر از لحاظ مالی محدودیت ندارید، حتما منوی افطار این رستوران 5 ستاره را امتحان کنید. غذاهای افطاری اینجا غالبا غذاهای خاورمیانه‌ای هستند که زیر نظر سرآشپز برجسته کریم، تهیه و تدارک دیده می‌شوند. این غذاها که مطابق با استانداردها درست می‌شوند، طعم خوش غذاهای خانگی را ارائه می‌دهند.

 

 

کویین الیزابت 2، افطار ال‌مالیکا

کویین الیزابت 2 عنوانی غیرمعمول برای افطاری است، اما به عنوان تجربه‌ی متفاوت می‌توانید در اولین بوفه افطار شناور دبی غذا بخورید. این بوفه دارای غذاهای سنتی عربی و همچنین برخی از غذاهای محبوب قدیمی انگلیسی است.

 

بخوانید: راهنمای گردش و تفریح ۴۸ ساعته در دبی

 

 

فایرمونت دبی، Cascades

قصد نداریم بگوییم حتما هر شب ماه رمضان را در بوفه‌های افطاری غذا بخورید. شما می‌توانید این تجربه را با برخی از رستوران‌هایی که منوی افطار لاکارته ارئه می‌دهند تلفیق کنید. منوی افطار اینجا همان ارکان تشکیل دهنده در طول سال با 26 سالاد و 17 کورس اصلی غذا است.

 

 

رستوران Dusty's

شما در این رستوران می‌توانید تجربه شگفت‌انگیز خاورمیانه‌ای را با غذاهای واقعا خوشمزه به دست بیاورید. شما می‌توانید از منوی رمضان این رستوران گران‌قیمت، گزینه‌های دلخواه زیادی را پیدا کرده و سفارش دهید. رستوران در DIFC قرار گرفته که از شلوغی و همهمه رمضانی کمی به دور است. بنابراین در کمال آرامش از غذاها لذت ببرید.

 

بخوانید: خاص‌ترین برج‌های دبی را بشناسید

 

 

Alserkal Avenue

تجربه بازدید از این مرکز هنری را در ماه رمضان از دست ندهید. در حالی که فضا به شدت جذاب و گیرا است، برخی از رستوران‌های جذاب افطاری دبی هم در این دوره افتتاح می‌شوند. حتما جایی در چادر فضای باز Chi-Ca رزرو کنید که سرآشپز آن منویی کاملا تلفیقی از غذاهای ژاپنی و خاورمیانه‌ای را ارائه می‌دهد. شما در اینجا می‌توانید از خوردن طیف متنوعی از غذاها لذت ببرید و در کنار بقیه تجربه‌ای منحصر به فرد به دست بیاورید.

 

 

لژ الفانوس

اگر به دنبال نسخه مدرن شب‌های عربی هستید، باید حتما از آل‌فانوس دیدن کنید. این غذاخوری نه تنها تجربه نهایی غذا خوردن را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بلکه تا ساعت 3 صبح و موقع سحری می‌توانید از خوردن غذا در اینجا نهایت لذت را ببرید و در کنار غذاهای فوق‌العاده خوشمزه از محیط زیبا و دکوراسیون عربی آن لذت ببرید.

 

بخوانید: تفریحات جذاب در مراکز خرید دبی

 

مطالب مرتبط