آشنایی با بهترین هاستل‌های دبی

دبی شهری به شدت مدرن، زیبا و محبوب است که شهرت و آوازه آن حتی به دورترین نقاط دنیا هم رسیده است. این شهر دیدنی در دهه‌های اخیر با ارائه انواع و اقسام تجارب هیجان‌انگیز، عاشقانه، لاکچری، و فرهنگی تبدیل به مقصدی درجه یک برای گردشگران سراسر دنیا تبدیل شده است. احتمالا اقامت در بهترین هتل‌ها و هاستل‌های این شهر را بتوانیم در رده تجارب به یادماندنی تور دبی برشمریم. اگر از هاستل‌ها، اقامتگاه‌هایی فاقد امکانات تصور دارید؛ پس باید نگاهی به بهترین هاستل‌های دبی بیاندازید.

 

Sea View Beach Stay

وقتی صحبت از هاستل می‌شود خیلی‌ها هتل آپارتمان‌های کوچک و فاقد امکانات اولیه را در ذهن‌شان مجسم می‌کنند، اما اگر فقط اسم این اقامتگاه را در گوگل جستجو کنید می‌بینید که این هاستل فرق چندانی با هتل‌های باکیفیت دبی ندارد. در واقع این هتل دارای یک سالن تناسب اندام، باغ و فضای مشترک بوده و پذیرش 24 ساعته، دستگاه خودپرداز، آشپزخانه و صرافی را در دسترس قرار می‌دهد. تخت خواب‌ها مانند هر هاستل دیگری در سالن‌های خوابگاهی عمومی و اتاق‌های خصوصی در دسترس هستند، که اقامت در هر کدام آن‌ها برای نرخ‌های مختلفی است. با این که برای غذا باید در آشپزخانه تلاش کنید؛ اما می‌توانید برای نشست‌های آخرشبی به کافه واقع در محل هتل بروید.

آدرس: The walk street at JBR beach Apartment number 1407 floor 14 bulidung name shams 4, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

 

Brookes and Moore Hostel

این هاستل جذاب نیز استخر روباز و یک سالن مشترک، رستوران، آشپزخانه مشترک و همچنین پذیرش 24 ساعته را در دسترس قرار داده است. در سراسر این ملک اتصال بی‌سیم اینترنت در دسترس بوده و حتی به جز خوابگاه عمومی اتاق خانوادگی هم برای رزرو و اقامت وجود دارد. اتاق‌های عمومی با تخت‌های زیادی در فاصله کم پر شده و دکوراسیون ساده‌ای دارند. تنها امکانات آن‌ها نیز شامل کمد، کولر و پریزهای برق می‌شود.

آدرس: Al Reem Building, Apartment 801, by Pak Darbar Restaurant ., Al Qusais, Dubai, United Arab Emirates

 

بخوانید: راهنمای گردش و اقامت در آتلانتیس پالم دبی

 

 

Back Packer Top 10

نکته مهمی که در مورد این هاستل وجود دارد این است که تنها بزرگسالان می‌توانند در آن اقامت داشته باشند، بنابراین اگر در سفر خانوادگی با بچه‌ها هستید باید این بند را نادیده بگیرید و به دنبال محبوب‌ترین هتل‌های دبی برای کودکان باشید. در اینجا شما به استخر روباز دسترسی دارید و می‌توانید از برنامه‌های سرگرمی عصرگاهی لذت ببرید. سواحل و نقاط اصلی مثل مراکز خرید دبی بین فاصله 5 تا 15 دقیقه‌ای اقامتگاه قرار داشته و محیطی آرام را در اختیار شما قرار می‌دهد. سالن خوابگاهی با چند تخت پر شده و امکانات خاصی را ارائه می‌دهد، اما اتاق خصوصی دارای تخت دونفره و کمد است. اینترنت رایگان هم برای استفاده شما در سراسر ملک در دسترس است.

آدرس: Al Fahad Tower 1 Apartment 1602 Barsha Heights Dubai, Barsha Heights (Tecom), Barsha Heights (Tecom) , Dubai, United Arab Emirates

 

 

California Hostel Dubai Beach

هیچگاه در هاستلی 4 ستاره اقامت داشته‌اید؟ این هاستل ساحلی جذاب از دیگر گزینه‌های اقامت بزرگسالان است که هیچ کودکی را پذیرش نمی‌کند. در اینجا یک استخر روباز فصلی، مرکز تناسب اندام، آشپزخانه مشترک، و میز تور در دسترس قرار دارد. در حالی که مانند هر جای دیگری اتصال اینترنت در اینجا رایگان است، اما برای پارکینگ اختصاصی باید هزینه اضافی پرداخت نمایید. شما می‌توانی در اینجا روزتان را با صبحانه آمریکایی شروع کنید و بعد به دیدن جاذبه‌های گردشگری دبی بروید.

آدرس: The Walk Jumeirah Beach Residence, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

 

بخوانید: بهترین هتل‌های نزدیک مترو در دبی

 

 

KSK Homes

استخر روباز، سالن مشترک، پارکینگ اختصاصی رایگان، اینترنت رایگان و یک آشپزخانه مشترک از جمله امکانات این ملک هستند. پذیرش هاستل به صورت 24 ساعته فعال است و شاتل هم در صورت درخواست در اختیار شما قرار می‌گیرد. اتاق‌ها همگی دارای میز، سیستم تهویه هوا و حمام هستند. به علاوه برای سرگرمی و تفریح نیز میز بیلیارد و تنیس روی میز در نظر گرفته شده است. طراحی داخلی این هاستل برخلاف موارد بالا که همگی خنثی و روشن بودند رنگی و بسیار شاد است. در این هاستل قطعا شما احساس راحتی فراوانی خواهید کرد.

آدرس: Manama Street Academic City, Dubai, United Arab Emirates

 

بخوانید: در بهترین هتل‌های استخردار دبی شنا کنید

 

 

The 7 Hostels

7 هاستل در فاصله 350 متری ساحل Barasti واقع شده و امکاناتی مثل استخر روباز، سالن بدن‌سازی و سالن مشترک، سرویس اتاق و دستگاه، آشپزخانه مشترک، مبادله ارزی و وای فای رایگان در کل این ملک ارائه داده شده است. به علاوه پذیرش نیز 24 ساعته فعالیت دارد. کلیه واحد با تهویه مطبوع، ماشین ظرفشویی، کتری، دوش، سشوار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، پخش کننده Blu-ray و دستگاه پخش دی وی دی همراه هستند. به علاوه زمین بازی کودکان برای رفاه هرچه بیشتر خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

آدرس: Elite Residence Tower, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

بخوانید: ارزان‌ترین هتل‌های دبی برای سفری مقرون به صرفه

 

مطالب مرتبط