مراکز خرید محله سیام در بانکوک، بخش اول

سراسر بانکوک پر از فرصت‌های جذاب خرید و غذاست. هر طرف که بچرخید با این دو روبرو می‌شوید. این شهر توریستی گرمسیری طیف وسیعی از انواع بازارها، خرده فروشی‌ها، بازارهای سنتی و مراکز خرید را میزبانی می‌کند. با این که این نقاط در سراسر شهر پراکنده‌اند اما برخی مکان‌ها نسبت به سایرین برجسته‌ترند. مثلا در منطقه توریستی تجاری سیام شما فرصت‌های متعددی برای خرید خواهید داشت. در سفر با تور تایلند در بهترین نقاط تجاری منطقه سیام خرید کنید.

 

سیام پاراگون

سیام پاراگون یکی از مراکز خرید محبوب در بانکوک است که بیشتر قشر مرفه شهر و توریست‌های خارجی به آن می‌روند و خرید می‌کنند. بنابراین شما در اینجا می‌توانید برندهای برجسته دنیا و مد فصلی بین‌المللی را دنبال کنید. این مگامال شیشه‌ای و فولادی با 250 فروشگاه، یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جنوب شرقی آسیا و همچنین کافه‌ها و رستوران‌هایی با منوهای خوشمزه را در خود جای داده است. در طبقه همکف با فروشگاه‌های برند پرچم‌دار بین‌المللی مثل پرادا و ورساچی روبرو خواهید شد در حالی که فروشگاه‌های مربوط به فناوری و لوازم تفریحی در طبقه چهارم واقع شده‌اند. این مرکز جلوی ایستگاه اسکای‌ترن سیام و در فاصله کمی از مراکز محبوب مانند مرکز سیام، میدان سیام وان، و سیام دیسکاوری قرار دارد.

آدرس: 991 Rama 1 Road, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

بخوانید: بهترین خرید ابریشم تایلندی در بانکوک

 

 

سنترال ورلد

سنترال ورلد از آن مراکز خریدی‌ست که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد هرچیزی که فکرش را بکنید ارائه می‌دهد. از فروشگاه‌های برند شناخته شده، فروشگاه‌های گجت پیشرفته، تا دکوراسیون داخلی، مبلمان، مواد غذایی وارداتی و حتی زمین اسکیت روی یخ را در خود جای داده است. این مرکز مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و سرگرمی‌ها را در قالب مدرن‌تری در دسترس بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. به علاوه این مرکز خرید با جریان زنده زندگی همراه بوده و همیشه میزبانی اجراها، کنسرت‌ها و حتی برنامه سال نو را هم می‌کند. این مجموعه دارای سینماهای معروف بانکوک، و همینطور بیش از 100 رستوران و کافی شاپ است.

آدرس: 999/9 Rama I Rd, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

 

ام‌بی‌کی سنتر

ام‌بی‌کی سنتر یکی از آن نقاط فوق‌العاده‌ایست که حتما باید سری به آن بزنید. این مگامال در 7 طبقه میزبان حدود 2هزار فروشگاه و مغازه است. این مرکز خرید به عنوان جایی برای خریدهای مقرون به صرفه شهرت دارند. از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آن می‌توان به موبایل فروشی‌ها، تجهیزات عکاسی، بازی‌های ویدئویی، چمدان، لباس‌های خیابانی و مناسب بیرون و زیورآلات اشاره کرد. قیمت‌ها قابل مذاکره هستند و می‌توانید با چانه‌زنی به مبلغی توافقی برسید. احتمالا مرکز خرید ام‌بی‌کی سنتر در بانکوک تنها مرکزی است که می‌توانید مهارت‌های چانه‌زنی‌تان را بسنجید. به علاوه طبقه بالا شامل سالن سینما، کاراکوئه مدرن، بازی‌های رایانه‌ای، و بسیاری از رستوران‌ها و گزینه‌های فست فود می‌شود.

آدرس: 444 Phayathai Road, Wang Mai, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

 

سیام سنتر

سیام سنتر از مراکز خرید مدرن و شیک بانکوک است که بیشتر مخاطبان آن را جوانان جویای مد روز تشکیل می‌دهند. در این مرکز خرید ده‌ها برند معروف تایلندی و بین‌المللی همچو ویکتوریا سکرت و آدیداس شعبه دارند. فضای داخلی این مجموعه با استفاده از نورپردازی‌های مختلف و صفحه نمایشگر بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است.

آدرس: 979 Rama 1 Road, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

بخوانید: خرید و گردش کنار رودخانه‌ چائو فرایا در بانکوک

 

 

سیام دیسکاوری

مهم‌ترین چیز درباره سیام دیسکاوری حس زیبایی‌شناسی جاری در آن است. این مرکز خرید با ایده‌های خلاقانه به سبک نویی کالاها را در معرض دید گذاشته و عرضه می‌کند. در واقع هر طبقه‌ای مختص چیزی‌ست و شما از قبل می‌دانید برای جواهرات، لوازم زنان، لوازم دیجیتالی و یا لوازم خانه به کدام بخش بروید. طبقه بالای سیام دیسکاوری میزبان سالن غذاخوری بزرگ و شیک با فروشگاه‌های چندملیتی و مرکز تناسب اندام است.

آدرس: 989 Rama I Rd, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

 

سیام اسکور

سیام اسکور بلوار خرید فضای باز است که در آن می‌توانید تعداد زیادی از بوتیک‌های مستقل، غرفه‌های سبک بازار، کافه‌های جذاب، مد روز و خیاطی‌ها را پیدا کنید. این منطقه که از جاده راما1 به سمت دانشگاه چالالنگ کورن و از جاده فایاتای تا هنری دونانت گسترش پیدا کرده به عنوان مکانی محبوب بین دانشجویان و توریست‌ها شناخته می‌شود. به علاوه این منطقه دارای تعدادی از زیباترین خانه‌های قدیمی نیز هست.

آدرس: Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

بخوانید: معرفی ۸ مرکز ماساژ و اسپا در بانکوک

 

 

گایسورن ویلیج

Gaysorn Village یک مجتمع خرید مجلل، لوکس و منحصر به فرد است که فقط کالاهای لوکسِ با کیفیت بالا و برند طراحان معروف را عرضه می‌کند. بنابراین از قبل می‌دانید که قرار نیست چیز قیمت پایین و مقرون به صرفه‌ای در اینجا پیدا کنید. شما در اینجا برندهای بین‌المللی مثل گوچی، پرادا، هوگو باس، لوییس ویتون و همچنین مارک‌های تایلندی درجه یک مثل فلای نو، سنادا تئوری و کلوست رد کارپت را پیدا خواهید کرد.

آدرس: 999 Ploenchit Road, Lumphini, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

 

مطالب مرتبط