بهترین رستوران‌های تایلندی در بانکوک

همه ما به خوبی می‌دانیم که بهترین غذاهای تایلندی را حتی می‌توان در خانه‌های بی‌آلایش و غرفه‌های کنار خیابانی پیدا کرد. در کنار این‌ها برخی رستوران‌ها هستند که غذاهای باکیفیت و لذیذ را با قیمت‌های بالاتری عرضه می‌کنند. اما باید به یاد داشته باشید که این یعنی تجربه کاملی از غذاخوری که شامل سرویس خوب، محیط عالی، و دسرهای رنگارنگ است. این فقط راجب غذا نیست زیرا برجسته‌ترین رستوران‌های تایلندی را بهترین سرآشپزها اداره می‌کنند، و این یعنی اعتبار. در سفر با تور تایلند سری به این رستوران‌ها بزنید.

 

Issaya Siamese Club

ایساما در خانه‌ای 100 ساله در وسط باغی سرسبز قرار گرفته که راه پله چوبی و ایوان قدیمی آن دل هر بازدیدکننده‌ای را می‌برد. رفتن به این رستوران از بهترین کارهای جذاب در سفر به تایلند است. فضای قدیمی و سرسبزی محیط اطراف رستوران را به جایی عاشقانه برای غذاخوردن زوج‌ها تبدیل می‌کند. این مکان چیزی کم از یک جاذبه توریستی برای مهاجران، بومی‌ها و توریست‌ها ندارد. تلفیقی از خدمات عالی، غذاهای فوق‌العاده خوشمزه با دستورالعمل‌های دقیق و محیط جذاب، ایسایا را به یکی از برترین رستوران‌های شهر تبدیل کرده باید دیده و ستایش شود.

آدرس: 4 Soi Si Akson, Thung Maha Mek, Sathorn, Bangkok 10120, Thailand

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های اروپایی پاتایا

 

 

رستوران Bo.Lan

بو.لان برای سال‌هاست که به عنوان یکی از بهترین‌ رستوران‌های بانکوک شناخته می‌شود. این رستوران دقیقا به خاطر غذاهای تایلندی‌اش نیست که شهرت دارد. ما این رستوران را برای کسانی توصیه می‌کنیم که فکر می‌کنند تمام غذاهای تایلندی و ظرافت‌هایش را کشف کرده‌اند. بو.لان از اسم دو سرآشپز این رستوران یعنی Duangporn Songvisava و Dylan Jones افرادی که در لندن زیر نظر سرآشپز ستاره، میشلین دیوید تامپسون کار کرده‌اند آمده است. فضای داخلی این رستوران با استفاده از پنجره‌های فراوان و نورهای گرم زرد و نارنجی به شدت آرامشبخش است. از غذاها که دیگر نگوییم باید خودتان بروید و ببینید.

آدرس: 24 Sukhumvit Soi 53, Khlong Tan, Watthana, Bangkok 10110, Thailand

 

 

سالا ریم نام در Mandarin Oriental

سالا ریم نام در ماندارین اورینتال بانکوک تمام عناصری که یک رستوران رمانتیک لازم دارد را داراست که البته با وجود بسیاری از رستوران‌های عالی در سطح شهر رسیدن به چنین جایگاهی اصلا آسان نیست. ویژگی برجسته سالا ریم نام به خاطر موقعیت قرارگیری آن درست در کنار رودخانه است. حالا چنین فضای شیک و منظره فوق‌العاده‌ای را با منویی متشکل از بهترین غذاهای تایلندی جمع بزنید. برای شامی عاشقانه در این رستوران برنامه‌ریزی کرده و با همسرتان به آن بروید. گرچه قیمت‌ها کمی بالاست اما شک نداشته باشید ارزش چنین تجربه‌ای را دارد.

آدرس: Mandarin Oriental Bangkok, 48 Oriental Ave, Khlong Ton Sai, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

بخوانید: غذاهای لذیذ در بازار Pratunam بانکوک

 

 

رستوران Nahm

این رستوران تمرکز خود را بر تهیه و تدارک غذاهای تایلندی با استفاده از دستورالعمل‌های باستانی و تعادل بین کیفیت، بافت غذا و طعم و مزه آن گذاشته است. سرآشپز رستوران یکی از اعضای ستاره میشلین که باعث شده تا رستوران در رده یکی از بهترین‌های جهان قرار بگیرد. فرقی نمی‌کند بار اولی باشید و یا بارها به بانکوک سفر کرده‌اید به هر حال این رستوران شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

آدرس: Como Metropolitan Hotel Bangkok, 27 Sathon Tai Rd, Thung Maha Mek, Sathorn, Bangkok 10120, Thailand

 

 

سافرون در بایان تیری

منظره‌ای تماشایی، محیطی گرم و دوستانه و غذاهای فوق‌العاده تایلندی در کنار خدمات عالی تجربه‌ای معتبر از غذاخوری درجه یک تایلندی را ارائه می‌دهد. این رستوران در طبقه 52ام بایان تیری واقع جاده ساترون قرار دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه به این رستوران Lumphini MRT است اما توصیه می‌کنیم تاکسی بگیرید تا سریع‌تر و راحت‌تر به آن برسید. کلاس این رستوران بالاست و نمی‌توان با هر لباسی به آن وارد شد بنابراین خبری از صندل‌های یک انگشتی، تی‌شرت و شلوارک مردانه و چیزهایی از این قبیل نیست.

آدرس: 21, 100 S Sathon Rd, Thung Maha Mek, Sathorn, Bangkok 10120, Thailand

 

بخوانید: ۷ غذای محلی که می‌توانید در پاتایا سفارش دهید

 

 

کافه استیو

در رستوران استیو چندین ویژگی کلیدی با هم ترکیب شده‌اند تا از آن یکی از بهترین‌های بانکوک را بسازد. منظره کنار رودخانه که ساختمان‌های بلند نمایش را خراب نمی‌کنند، ماهی‌های نقره‌ای در حال شنا، مردم محلی و عبور قایق‌های قدیمی و جدید تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاخوری در بانکوک ارائه می‌دهد. اما یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن غذاهای تایلندی باکیفیتی است که با ذوق و سلیقه تهیه می‌شوند. آن‌ها هیچ غذای از قبل آماده‌ای ندارند و هر ظرفی هنگام سفارش تهیه می‌شود بنابراین ممکن است کمی زمان‌بر باشد مخصوصا شب‌هایی که این کافه رستوران مملو از مهمان است.

آدرس: 68 Sri Ayuthaya Road, Soi Sri Ayuthaya 21 (Devet), Vachiraphayabaan, Dusit, Bangkok 10300, Thailand

 

مطالب مرتبط