بازار شبانه مسلمان‌دوست TaladNad Kokotho در بانکوک

یکی از بهترین کارهایی که می‌شود در بانکوک انجام داد گشت و گذار در صف دستفروشان و پرسه زدن در بازارهاست. این شهر پر از بازارهای شبانه و روزانه جذابی‌ است که در آن‌ها اجناس ارزان، خوراکی‌های خوشمزه , مقرون به صرفه و سوغاتی‌های جالب پیدا می‌شود. برای مسلمانانی که می‌خواهند از قوانین مذهبی پیروی کنند ممکن است سفر به کشورهای غیراسلامی چالش برانگیز باشد اما نه در بانکوک. شما می‌توانید با تور تایلند از بازار شبانه مسلمان‌دوست TaladNad Kokotho دیدن کنید. ما در اینجا به ویژگی‌های این بازار می‌پردازیم.

 

غذاهای حلال و غیرحلال

اولین توصیه‌ای که در بازدید از اینجا می‌توانیم به شما کنیم این است که با شکم خالی به بازار بروید زیرا آنقدر چیزهای خوشمزه متنوعی خواهید دید که پشیمان می‌شوید چرا برای امتحان آن‌ها جایی ندارید. از مرغ‌های کبابی به سیخ کشیده شده، سوسیس‌های سرخ شده تا سوشی‌ها، طیف گسترده‌ای از غذاهای خوشمزه حلال و غیر حلال را پیدا خواهید کرد. بازار تالادناد از این هم فراتر رفته و انواع دسرهای اروپایی و تایلندی خوشمزه و مقرون به صرفه را هم پیدا کنید. به سمت اطراف دریاچه بروید و روی چمن‌ها بنشینید و از خوردن غذاهای خیابانی تایلند لذت ببرید. توجه داشته باشید، برای تشخیص غرفه‌های حلال از غیر حلال به علامت حلال بر روی بنرها توجه کنید.

 

بخوانید: ۸ مورد از خوشمزه‌ترین غذاهای چیانگ مای

 

 

برای زنان

مد نگرش شما را نسبت به ظاهر، سلیقه، و خلق و خوی‌تان را توضیح می‌دهد. در عین حال که مد به صورت جهانی مسیری را پیش می‌گیرد اما در عین حال انتخابی شخصی محسوب می‌شود. خوشبختانه در این بازار لباس‌های متنوع برای خرید ارزان در بانکوک، لوازم جانبی و زیورآلات به وفور یافت می‌شود. فرقی نمی‌کند به دنبال لباس خانگی، لباس کار، خیابان و یا لباس شب‌های ابریشمی باشید به هر حال انتخاب‌هایی در اینجا برای شما وجود دارد. نکته جالب این که برای زنان مسلمان هم در اینجا لباس مناسب، شال و روسری هم پیدا می‌شود. فراموش نکنید بین جدیدترین کیف و کفش‌ها نیز بگردید و برای لباس‌تان ست مناسب پیدا کنید.

 

بخوانید: معرفی ۵ مرکز خرید برتر در پوکت

 

 

برای مردان

هر چقدر که مد و خرید لباس برای زنان مهم و قابل توجه باشد مردان هم به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. مخصوصا مردان امروزی نسبت به قبل در مورد تیپ ظاهری خود آگاه‌تر هستند. خوشبختانه در بازار TaladNad Kokotho که از بهترین بازارهای شبانه تایلند است،‌ انواع لباس‌های مردانه از تی‌شرت‌ها، پیراهن مردانه، لباس‌های راحتی و انواع شلوارها برای موقعیت‌های مختلف به فروش می‌رسد. شاید باورتان نشود اما حتی لباس‌های ورزشی و رزمی هم در بین غرفه‌ها به چشم می‌خورند. بنابراین اگر نیاز به خرید لباس دارید رفتن به اینجا واقعا عاقلانه است. مخصوصا که می‌توانید با قیمت‌های واقعا مقرون به صرفه‌ای لباس‌های خوبی بخرید.

 

 

برای کودکان

عموما لباس‌های کودکان گران هستند و این مختص به فروشگاه‌های ایرانی نیست. لباس کودکان حتی می‌توانند از لباس بزرگسالان هم گران‌تر باشند. اما خوشبختانه در این بازار شبانه شما با چنین مشکلی روبرو نیستید. همه آن‌ها از کیفیت مناسب و قیمت‌های برخوردارند به طوری که لبخند رضایت را مهمان صورتتان می‌کنند. فرزند شما می‌تواند با هر سلیقه و خواسته‌ای که هست لباس دلخواهش را پیدا کند. از لباس‌های پرنسس‌ها گرفته تا لباس‌های تایلندی، تی‌شرت‌هایی با طرح گل و ربات، لباس‌های ورزشی، لباس‌های خیابانی و لباس مهمانی هر چیزی را در اینجا می‌توانید پیدا کنید.

 

بخوانید: ۴ مرکز خرید ارزان در بانکوک برای عاشقان خرید

 

 

لوازم ضروری منزل

شما در اینجا هر چیزی که برای خانه‌تان نیاز داشته باشید را می‌توانید پیدا کنید. ملحفه‌های جدید و روتختی‌های زیبا برای اتاق خواب، لوازم تزئینی، شمع‌ها، انواع دستمال سفره، ظرف و ظروف، قاب عکس، رومیزی و خیلی چیزهای دیگر را به راحتی می‌توانید در اینجا پیدا کرده و بخرید. حتی خیلی از لوازم تزئینی در این بازار برای هدیه و خرید سوغاتی در بانکوک مناسبند. پس چرا بین غرفه‌ها سرکی نکشید تا چیز مناسبی پیدا کنید؟

 

 

فرصت‌های متنوع دیگر

آیا هیچگاه به فکر خالکوبی بوده‌اید؟ در این بازار می‌توانید هر مدلی که بخواهید را در اندازه مورد نظرتان خالکوبی کنید. می‌توانید از این هم فراتر بروید، برای مردان در بازار، آرایشگاه مردانه وجود دارد که خدمات زیبایی و اصلاح ارائه می‌دهند. شما می‌توانید اول مدل مویی برای تغییر چهره انتخاب کرده و تغییری در خودتان ایجاد کنید و بعد برای انداختن خال به یکی از طراحان تتو اطمینان کنید. این افراد همگی حرفه‌ای هستند و به خوبی طرحی که می‌خواهید را می‌زنند. حتما توجه دارید که، وقتی می‌گوییم آرایشگاه و خدمات زیبایی و تتو منظورمان سالن‌های آنچنانی نیست بلکه تمامی این خدمات در همان چادرها و غرفه‌ها ارائه داده می‌شوند. شاید در وهله اول دچار تردید شوید اما این افراد به کار خود وارد هستند.

آدرس: 2345/1 Ramkhamhaeng Rd, Khwaeng Hua Mak, Khet Bang Kapi, Krung Thep Maha Nakhon 10240

 

بخوانید: ۷ نکته مهم درباره‌ی مرکز خرید MBK Center در بانکوک

 

مطالب مرتبط