مراکز خرید محله سیام در بانکوک، بخش دوم

بانکوک پایتخت تایلند پر از جاذبه‌های مختلف جذابی‌ست که شمردن آن‌ها از انگشت‌های دست فراتر می‌رود. اما از مهم‌ترین آن‌ها بعد از معابد، غذا و خرید است. همانطور که در قسمت اول این مقاله به آن اشاره کردیم بانکوک انواع و اقسام نقاط خرید را در خود جای داده است. بازارها، فروشگاه‌های عمده فروشی و خرده فروشی، دست دوم فروشی‌ها و بسیاری دیگر همگی در گوشه و کنار شهر پراکنده‌اند. یکی از جاهایی که عاشقان خرید باید به آن بروند منطقه سیام است. در سفر با تور تایلند در سیام بهترین خرید را تجربه کنید.

 

سیام اسکوار وان

سیام اسکوار وان مرکز خریدی بزرگ و 7 طبقه درست روبروی سیام پاراگون است. این مرکز خرید یکی از بهترین نقاط شهر برای دنبال کردن مد روز و خرید برندها و محصولات مناسب و با کیفیت است. به علاوه در اینجا می‌توانید اوت‌لت‌های فوق‌العاده با تکنولوژی را هم پیدا کرده و خریدی رضایت بخش را تجربه کنید. گردش در چنین مجموعه گسترده‌ای همیشه خستگی و گرسنگی به همراه دارد. انواع بهترین رستوران‌های جدید در بانکوک در طبقات بالایی این مرکز خرید است. طبقه بالایی مجتمع یک روف گاردن جذاب با نمای شهر وجود دارد که در آن اجرای برنامه زنده هم ترتیب می‌دهند.

آدرس: 388 Rama I Rd, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

بخوانید: رستوران‌های هندی در بانکوک

 

 

آمارین پلازا

آمارین پلازا مرکز خریدی 5 طبقه در خیابان فلوئن چیت در نزدیکی حرم اروان است. در اینجا می‌توان با هر نوع لباس مناسب بیرون رفت، مهمانی و طیفی از برندهای کم‌تر شناخته شده را دید، به مرکز تناسب اندام رفت، اسپا و سالن‌های زیبایی را پیدا کنید. بنابراین رفتن به این مرکز خرید به شما تجربه‌ای چندگانه می‌دهد. بین فروشگاه‌ها بگردید، خرید کنید، چیزی بخورید و بعد مدل ناخن‌ها، یا موهایتان را عوض کنید. برای خوردن غذا باید به طبقه 4ام بروید که در آن انواع غذاهای خیابانی تایلندی با قیمت‌های استثنایی عرضه می‌شوند.

آدرس: 496-502 Phloen Chit Rd, Lumphini, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

 

اروان

اروان مرکز خریدی 5 طبقه است که دسترسی مستقیم به هتل گرند هیات اروان بانکوک دارد و یکی از بهترین مراکز خرید در بانکوک است. برای افرادی که عاشق خرید لوازم برند و مارک هستند این مرکز خرید چیزهایی برای عرضه دارد. اروان میزبان بوتیک‌هایی از شیک‌ترین برندهای دنیاست. در طبقه همکف تنها تعداد محدودی گزینه غذاخوری پیدا خواهید کرد اما طبقه اول و دوم این مجتمع به برندهای شناخته شده بربری، هلموت لنگ، استلا مک‌کارتنی و نام‌های دیگر اختصاص داده شده‌اند.

آدرس: 494 Phloen Chit Rd, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

بخوانید: بازارهای هفتگی کمتر شناخته شده در بانکوک

 

 

سنتر پوینت سیام اسکوار

هر چقدر از مراکز خرید لباس و برند در بانکوک بگوییم باز زمان کم می‌آوریم ولی برای عاشقان تکنولوژی و آخرین فناوری شرکت‌های پرچم‌دار شناختن این مجموعه از ضروریات است. این مرکز نه تنها عرضه کننده گسترده فناوریس است بلکه میزبان رویدادها و فعالیت‌های مرتبط با IT هم می‌شود. در کنار فروشگاه‌های برند مثل سامسونگ، سونی، و فوجیتسو، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مستقل هم هستند که دارای لوازم جانبی، عینک آفتابی، بازی‌های رایانه‌ای، دوربین و لنز هستند. به علاوه در اینجا می‌توانید طبقه‌ای را پیدا کنید که تماما به ارائه غذاهای ژاپنی اختصاص داده شده است.

آدرس: 3 Rama I Rd, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

 

هارد راک شاپ

هارد راک شاپ در مجاورت کافه هارد راک در میدان سیام قرار گرفته و سوغاتی‌های متنوعی که نام تجاری معروف آن تولید می‌شوند را عرضه می‌کند. اکثر طرح‌ها منحصر به شعبه بانکوک هستند، اگرچه ممکن است کالاهایی را در آن میان پیدا کنید که در سراسر جهان در دسترس باشند. با توجه به جو گردشی منطقه، هر دو فروشگاه هدیه و رستوران تا نیمه شب باز هستند. در واقع هارد راک جزو آخرین جاهای منطقه است که تعطیل می‌کند.

آدرس: 424/1, 424/3-6 Siam Square Soi 11, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

بخوانید: راهنمای گردش و خرید در بازار چینی‌های بانکوک

 

 

پرایر تکستایل کمپانی

شرکت پارچه و منسوجات پرایر متعلق به Napajaree Suanduenchai کسی که در آلمان طراحی لباس خوانده، است. او بوتیک خود را در فروشگاه سابق مادرش برپا کرده و لباس‌های ابریشمی دوست‌دوز زیبایش را به نمایش می‌گذارد. در این بوتیک منحصر به فرد و هنری نه تنها شانس خرید ابریشم تایلندی در بانکوک را خواهید داشت، بلکه انواعی از بهترین پارچه‌ها از تایلند، لائوس و کامبوج موجود است. این پارچه‌های ارزشمند را می‌توان برای نزدیک‌ترین افراد به عنوان هدیه و سوغات خریداری کرد و به منزل برد.

آدرس: 197 Phayathai Road, Siam Square, Bangkok 10330, Thailand

 

 

مطالب مرتبط