امنیت تایلند برای سفر انفرادی، خانوادگی و سفر بانوان

تایلند، این کشور زیبا با فرهنگی عمیق و جاذبه‌های گردشگری فراوان، از امنیت نسبی برخوردار است. اما در عین حال آگاهی از چالش‌های امنیت در تایلند، به گردشگران کمک می‌کند تا بتوانند سفری بی‌خطر و به یادماندنی را با تور تایلند به این کشور تجربه کنند.

آیا شما می‌خواهید به صورت انفرادی به این کشور سفر کنید یا با خانواده؟ آیا جنسیت شما زن است و از خطرات احتمالی سفر که عموما بانوان را تهدید می‌کنند، نگران هستید؟ آیا دل‌نگرانی بابت فرزندان خود که شما را در این سفر همراهی می‌کنند دارید؟

در این مقاله در کنار ما باشید تا با توجه به نکاتی که ارائه می‌شود، با انواع چالش‌های فوق و راه‌حل‌های موجود آشنا شوید.

 

بخوانید: معرفی برترین هتل‌های جزیره شگفت انگیز فی فی

 

امنیت سفر انفرادی به تایلند

اگر به تنهایی به تایلند سفر می‌کنید ، نگران نباشید: هزاران گردشگر دیگر نیز قبل از شما این کار را انجام داده‌اند. به نظر می‌رسد سفر انفرادی به تایلند امن باشد، اما این بدان معنا نیست که این سفر بدون خطر است. البته نیازی نیست دچار استرس شوید. بلکه بهتر است برای برخورداری از امنیت در تایلند، این موارد را به یاد داشته باشید:

  • سعی کنید با مسافران دیگر دوست شوید و ارتباط برقرار کنید. تایلند، پر از تورهای مسافرتی است. می‌توانید مسافرانی را برای ارتباط بیابید. بهتر است با یک تور غذا در بانکوک شروع کنید. در عین حال در مواجهه با غریبه‌ها هشیار باشید. برای استفاده از تورها و شرکت‌های مسافرتی و اتوبوسرانی و کلا هر شرکتی که خدماتی را به شما ارائه می‌دهد، سعی کنید که نظرات مشتریان را پیگیری نمایید. این امر یک راه حل عالی، برای برخورداری از امنیت در تایلند و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی به شمار می‌آید.
  • مرتب با خانواده و یا دوستان در کشورتان در تماس باشید. هر چند روز، یک پیام بفرستید تا به آنها اطلاع دهید که کجا هستید و چه می‌کنید.
  • از درخواست کمک نترسید! رفتار مردم تایلند بسیار دوستانه است و تمام سعی خود را برای کمک به شما انجام میدهند.

 

 

امنیت سفر به تایلند برای خانم‌ها

بطور کلی سفر به تایلند می‌تواند امن باشد اما زن بودن، هشدارهای ویژه خود را به همراه دارد. زنان، غالبا علاقمند به توجه خاص هستند و این نقطه ضعف، ابزار مفیدی برای جنایتکاران و مجرمان به شمار می‌آید. البته این دلیل نمی شود که در خانه بنشینید و به هیچ جای دنیا سفر نکنید. اتفاقات بد، حتی در کشور خودتان نیز ممکن است رخ دهند. فقط این طور به نظر می‌رسد که در مکان های دور از وطن، خطرات بیشتری برای یک زند وجود دارد. خب می‌بینم که حسابی روی اعصابتان راه رفتم!

در ادامه بهتر است که بعنوان زن برای داشتن امنیت در تایلند، این موارد را مدنظر داشته باشید:

 

بخوانید: راهنمای سفر ۳ روزه جذاب به بانکوک


 

 

  • بهتر است که فقط در هتل‌ها و خوابگاه‌های زنانه اقامت داشته باشید. این امر علاوه بر افزایش امنیت بیشتر، فرصتی برای آشنایی با زنان گردشگر از سنین مختلف را برایتان به ارمغان می‌آورد.
  • ممکن است که بخواهید که درتایلند لباس‌های کمتری بپوشید، زیرا این کشور گرم است! اما با توجه به فرهنگ بودایی حاکم بر تایلند، افراد محلی به ندرت چنین پوششی دارند. بنابراین بهتر است که به باورهای جمع احترام بگذارید.
  • به محض ورود به فرودگاه تایلند، سیم کارت خریداری کنید. این گزینه، راه خوبی برای پیگیری آشنایی‌های جدید و ارتباط با کسانی است که ملاقات می‌کنید.
  • ممکن است عجیب به نظر برسد، اما بهتر است که از راهبان دوری کنید. زیرا آنها مجاز به گفتگو و تماس و در مجاورت خانم‌ها قرار گرفتن، نیستند.
  • اگر شب هنگام در خارج از هتل بودید، اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و در عین حال مراقب اطراف باشید. مطمئن شوید که پول کافی به همراه دارید که با خیال راحت بتوانید خود را به خوابگاه‌تان برسانید.

در کل باید گفت که تایلند، مکانی ایده آل برای مسافران زن است که به تنهایی سفر می کنند. زنان در این کشور، نسبت به سایر کشورها کمتر آزار می‌بینند و امنیت در تایلند تا حد زیادی برایشان فراهم است.

 

بخوانید: بهترین آرایشگاه‌ها در بانکوک برای بانوان

 

 

امنیت سفر خانوادگی به تایلند

تایلند، کشور مناسبی برای سفر با خانواده است و مقاصد خانوادگی تایلند بسیار زیاد هستند. البته ترس‌هایی نیزوجود دارد، زیرا ممکن است که فرزندان شما در معرض خطر آدم‌ربایی، امنیت، بهداشت و مشکلات تغذیه قرار بگیرند.

اگر با فرزند خردسال خود سفر می‌کنید و نگران بیمار شدن او هستید، راه‌حل‌هایی در این زمینه وجود دارد. می‌توانید چیزهایی مانند پوشک و محصولات کودک را از فروشگا‌ه‌های اکثر شهرها خریداری کنید. در بسیاری از رستوران‌ها نیز، می‌توانید غذاهای سالم و ساده را تهیه کنید. مردم تایلند، به کودکان علاقه بسیاری دارند. علاوه بر این، مکان‌های شگفت‌انگیز بسیاری برای بازدید با فرزندان‌تان وجود دارد.

خب در این مقاله ملاحظه کردید که می‌توانید از امنیت در تایلند، برای خود و خانواده تان بهره‌مند شوید و اگر نکات ایمنی را رعایت کنید، جایی برای دل‌نگرانی وجود نخواهد داشت.

 

 

مطالب مرتبط