معرفی برترین هتل‌های جزیره شگفت انگیز فی فی

فی فی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای کسانی که با تور تایلند سفر می‌کنند است. مهم نیست این مقصد را به عنوان مکان اصلی خود برای سفر انتخاب کنید یا اینکه به پوکت یا جزیره‌‌های دیگر سفر کرده‌اید و می‌خواهید یک شب را در فی فی بگذرانید، بهتر است هتل مناسب خود را برای اقامت در این جزیره‌ی دوست داشتنی برگزینید. بر همین اساس با هم نگاهی به برترین‌ هتل‌های فی فی بندازیم تا در این انتخاب کمکی به شما کرده باشیم.

 

Phi Phi Island Village Beach Resort

این هتل زیبا یکی از بهترین تجارب بودن در مکان لاکچری در فی فی را برایتان به همراه خواهد داشت. هتلی بسیار زیبا که در آن مشخصه‌هایی از معماری قدیمی تایلند دیده می‌شود و یک ساحل اختصاصی بزرگ و بسیار جذاب دارد. این هتل چندین استخر، ویلاهای مدرن، امکانات عالی و خلاصه همه‌ی چیزهایی که باید را برای مسافرانش در نظر گرفته است.

 

بخوانید: معرفی جالب‌ترین هتل‌های لاکچری پوکت


 

 

Zeavola Resort

یکی دیگر از هتل‌های لاکچری فی فی که از بهترین مقاصد تایلند برای ماه عسل به حساب می‌آید. این هتل گران قیمت در بخشی از فی فی قرار گرفته که از پوکت با قایق‌های تندرو تنها یک ساعت فاصله دارد.  ساحل اختصاصی و زیبا به همراه پوشش جنگلی بسیار جذاب Zeavola Resort باعث شده شما در جزیره‌ای تا این حد پرطرفدار، در محیطی آرام تعطیلات خود را بگذرانید.

 

 

Holiday Inn Resort Phi Phi

به ساختمان‌های این هتل نیز اگر نگاه کنید، بازتاب معماری گذشته تایلند را به خوبی در آن می‌بینید که با زیبایی‌های طراحی مدرن آمیخته شده و با سرسبزی محیطش ترکیبی شگفت‌انگیز را ساخته است. این هتل لوکس و زیبا برای آن‌هایی که به دنبال فعالیت‌های مفرح، انجام بازی‌های آبی و همچنین خوش گذرانی در خود هتل هستند مناسب است.

 

 

P.P. Blue Sky Resort

تمام انتخاب‌های لیست ما محدود به هتل‌های لاکچری نیست، بلکه این هتل زیبا و ارزان نیز جزو بهترین‌های فی فی به حساب می‌آید. این مجموعه از ویلاهای سفید و آبی زیبایی ساخته شده که امکانات خوبی دارند و همگی رو به دریا هستند. هر ویلا دارای باغی کوچک است و ساحل لانگ را نیز در پیش رو دارد. یک ایوان کوچک نیز برای ویلاها در نظر گرفته شده که جایی عالی برای گذراندن شب‌های زیبای فی فی در هوای خنک و عالی این جزیره است.

 

بخوانید: معرفی ۵ مرکز خرید برتر در پوکت؛ تایلند

 

 

Chaokoh Phi Phi Hotel & Resort

این هتل با پای پیاده تنها سه دقیقه از خلیج زیبا تون سای فاصله دارد و شما با اقامت در آن، فرصت حضور هر روزه در این مکان زیبا را خواهید داشت. Chaokoh  مکانی لوکس و زیباست که قیمتی نسبتا پایین دارد. دارای استخر، محیط استراحت، اتاق‌های شیک و امکاناتی عالی و همچنین رستوران، باغ، اینترنت رایگان و تمام چیزهایی است که یک هتل 4 ستاره‌ی عالی باید داشته باشد.

 

 

Phi Phi The Beach Resort

دوباره برگردیم سراغ هتل‌های لوکس. Phi Phi The Beach Resort به اندازه گزینه‌های اول لیستمان گران قیمت نیست، اما با این حال جزو هتل‌های گران این جزیره به حساب می‌آید که با ویلاهای خاص و زیبایش که به شکلی ویژه طراحی شده‌اند، از محبوب‌ترین‌ها در فی فی به حساب می‌آید. این ویلاها در ارتفاع‌های مختلف ساخته شده و همگی دارای تراس، امکاناتی عالی و نمای جذابی از دریا هستند. ساحل اختصاصی، رستورانی عالی و اماکانات رفاهی عالی از دیگر خوبی‌های  Phi Phi The Beach Resort‌ به حساب می‌آید.

 

بخوانید: معرفی بهترین جزایر تایلند برای انواع سفرهای خانوادگی


 

 

Phi Phi Banyan Villa

این هتل نسبتا ارزان قیمت نیز در نزدیکی خلیج تون سای واقع شده است. اتاق‌های شیک Phi Phi Banyan Villa و ویلاهای این مجموعه دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی بوده و در مجموع شیک و زیبا هستند. چند استخر برای این مجموعه در نظر گرفته شده و همچنین دسترسی به انواع تفریحات در آن ممکن است.

 

 

Phi Phi Relax Beach Resort

این مجموعه ویلا را باید نسخه ارزان‌ قیمت Phi Phi The Beach Resort به حساب آرود. اقامتگاه‌هایی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده همگی شبیه به خانه‌های قدیمی مردم در این منطقه است. خانه‌هایی که در ارتفاع و در دل درختان ساخته شده و از اماکنات بسیار خوبی برخوردار است. این هتل دارای یک ساحل واقعا زیباست و محیطی آرامش بخش و جذاب دارد و در قبال هزینه‌ای که برایش می‌پردازید، واقعا مکانی عالی برای اقامت خواهد بود.

 

بخوانید: معرفی جاذبه‌های ناشناخته و عجیب در تایلند

 

مطالب مرتبط