لوکس‌ترین مقاصد به یادماندنی دنیا

وقتی تصمیم دارید به مقاصدی لوکس و بی‌نظیر بروید به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ معمولا افرادی که هزینه بیشتری متقبل می‌شوند انتظار دارند امکانات رفاهی مدرن‌تر در دسترس داشته باشند، در هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار شیک بمانند و تفریحات فراموش نشدنی‌تری را تجربه کنند. اگر قصد سفر به نقاط فراموش نشدنی را دارید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

 

 

فرانسه، جزایر پولینسیا

 

 

polynesia french

 

 

این جزایره دوست داشتنی و فوق‌العاده که به تاهیتی و پارادایس نیز شهرت دارد در قسمت جنوبی اقیانوس و بین پرو و نیوزلند قرار گرفته‌اند. این جزایره که در اطراف هیچ خشکی دیگری وجود ندارد، مقصدی نیست که هر کسی به تواند به آن سفر کند. در تاهیتی فعالیت‌های فوق‌العاده‌ای هم وجود دارد که می‌توانید با هزینه نسبتا خوبی انجام دهید. حتی با جود گردشگران کمی که به این جزیره سفر می‌کنند. اما آب‌های نیلگون، تالاب‌های دریایی و اقامتگاه‌های فوق لوکس از آن مقصدی بی‌نظیر می‌سازد. بهترین راه گشت و گذار در این منطقه ثبت نام در یک کروز لاکچری و بازدید از چند جزیره است.

 

 

آمریکا، نیویورک

 

 

نیویورک

 

 

نیوریورک شهری که هرگز نمی‌خوابد، احتمالا نه تنها پایتخت فرهنگی و تجاری آمریکا بلکه تمام دنیا بوده و همچنین یکی از مقاصد اصلی گردشگرانی است که به دنبال سفری لوکس و تکرارنشدنی هستند. این شهر شلوغ و پرانرژی دارای جاذبه‌های فرهنگی و فروشگاه‌های افسانه‌ای فراوانی است. یکی از ویژگی‌هایی که نیویورک به شما ارائه می‌دهد گران‌ترین غذاهای دنیا در رستوران‌هایی با شهرت جهانی و سرآشپزهایی فوق ستاره است. شما می‌توانید به رستوران‌هایی چون Kingside در هتل Viceroy نیویورک بروید.

 

 

فرانسه، پاریس

 

 

پاریس

 

 

هیچ مقصدی به اندازه پاریس، شهر چراغ‌های همیشه روشن عاشقانه و رمانتیک نیست. شما می‌توانید در بین بلوارهای تاریخی و هنری شهر قدم بزنید و بین ده‌ها گالری هنری، موزه، رستوران‌های افسانه‌ای و بوتیک‌های پاریسی بچرخید و بگردید و در هتل‌های مجلل و شیک اقامت کنید. این روزها پاریس یک مقصد ایده‌آل و لوکس شمرده می‌شود که مردم آن به خوبی با انگلیسی هم آشنایند. تنها چیزی که در این شهر تغییر نکرده حس مدپسندی مردم شهر است، از آنجایی که پاریس یکی از شهرهای تاثیرگذار مد دنیاست مردم آن به لباس اهمیت فراوانی می‌دهند.

 

 

انگلیس، لندن

 

 

انگلیس، لندن

 

 

لندن مهد زبان انگلیسی، شهری است که مردم این کشور به آن افتخار می‌کنند. این شهر برای مسافران لوکس جاذبه‌هایی مانند صحنه‌های بی‌نظیر تئاتر، آشپزی، و فرهنگ و هنر ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید یک سفر فوق‌العاده را به لندن تجربه کنید می‌توانید در هتل‌هایی مانند The Langham و یا The Corinthia اقامت کنید.

 

 

ایتالیا

 

 

ایتالیا

 

 

شما می‌توانید تمام باقی عمرتان را به صورت انحصاری به این کشور سفر کنید و هرگز از آن خسته نشوید. ونیز با داشتن کلیساهای باشکوه و هتل‌های چشمگیر مقصدی اغواکننده شناخته می‌شود. رم و فلورانس بروید و از مکان‌های تاریخی و هنری آن بازدید کنید، به گالری‌ها سری بزنید و تا می‌توانید عکس‌های به یادماندنی از ساختمان‌های باشکوه آن‌ها بیاندازید. سیسیل و ناپلس نقاطی هستند که می‌توانید اصیل‌ترین پیتزاهای دنیا را نوش جان کنید و کوه‌های آلپ ایتالیا هم میزبان علاقه‌مندان به اسکی و ورزش‌های زمستانی است. تقریبا ایتالیا مقصدی چهار فصل برای مسافرت‌های لاکچری شناخته می‌شود اما زمان مناسب برای سفر شما، بسته به این دارد که کدام بخش آن بیشتر باب سلیقه‌تان قرار می‌گیرد.

 

 

جمهوری چین

 

 

چین

 

 

چین اژدهای خفته‌ی آسیا در دهه‌های اخیر به سرعت در تمام زمینه‌های صنعتی، فرهنگی، معماری، زندگی لاکچری، نقاط گردشی و دیدنی پیشرفت فراوانی کرده و در حاضر یکی از ابرشهرهای شلوغ و مقصدی لوکس شمرده می‌شود. شما می‌توانید لاکچری‌ترین و بهترین هتل‌های تور چین را در هنگ کنگ، شانگهای و پکن و همچنین بهترین مراکز خرید را در شن زن بیابید. بازدیدکنندگان ماجراجو معمولا بین نقاط سنتی و فرهنگی، گنجینه‌ها تاریخی و امتحان کردن غذاهای محلی غوطه‌ور می‌شوند. به عنوان یک مسافر در سفری پرهزینه می‌توانید روی سرویس‌دهی بی عیب و نقص و غذاهایی خوشمزه‌ای که نظیرش را کمتر جایی می‌توانید پیدا کنید، حساب باز کنید. اگر تنها مدت کمی در چین به سر خواهید برد بهتر است اول چند روزی را در شانگهای سر کنید و سپس با قطار به سمت سوژو شهر هزار ساله چین سفر کنید.

 

 

زیباترین پارک‌های ملی چین که باید ببینید

 

تایلند

 

 

تایلند

 

 

به طور کلی تسهیلات و جذابیت‌های گردشگری در این کشور برای تمامی مسافران تور تایلند از سطح بالایی برخوردار است و به همین دلیل این کشور چند فرهنگی و غنی با مناظر شگفت‌انگیز و نقاط باستانی متعدد به یکی از نگین‌های درخشان آسیا تبدیل شده است. سرویس‌دهی، خدمات آب گرم و اسپا و همچنین آشپزی در تایلند سطح کیفی بسیار بالایی دارد و در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری هم به خود دیده است. بانکوک پایتخت پویای این کشور و همچنین سواحل بی‌نظیر و شگفت‌انگیز کوه ساموئی جاییست که هرگز نباید آن‌ها را از دست بدهید. اقامت در بهترین‌ هتل‌های لاکچری و اقامتگاه‌های ساحلی از جمله مواردی هستند که انتظار شما را در این کشور هزار رنگ خواهد کشید.

 

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

برمودا

 

برمودا

 

 

حتما داستان‌های فراوانی که دریانوردان برای سال‌ها روایت می‌کنند را شنیده‌اید. اما در حقیقت برمودا یکی از زیباترین نقاط روی زمین و همچنین یکی از لاکچری‌ترین مقاصد دنیا شمرده می‌شود. سواحل باورنکردنی ماسه صورتی، همراه با جنگل‌های گرمسیری و آب‌های آبی منظره‌ای شگرف به وجود آورده‌اند. شما می‌توانید در اقامتگاه‌های لوکس منطقه بمانید و به فعالیت‌هایی نظیر گلف و شنای کم عمق بپردازید.

مطالب مرتبط