مشهورترین سرآشپزهای دنیا در کدام رستوران‌ها غذا می پزند؟

با این که اصیل‌ترین و بهترین غذاهای بومی یک کشور را در منطقه مادری‌اش می‌توان یافت اما امروزه در سراسر دنیا رستوران‌ها بی‌نظیری تاسیس می‌شوند که سرآشپزهای معروف و زبده غذاهای بومی کشورهای دیگر را با طعم اصلی‌شان تهیه و تدارک می‌بینند. شما می‌توانید در طی سفر به ماکائو بهترین غذاهای دریایی فرانسوی را در بهترین رستوران‌ها، غذاهای مدیترانه‌ای را در نیویورک، غذاهای اروپایی را در کنیا و غذاهای دریایی بالی را در درستوران‌های مشهور دنیا پیدا کنید. ما در این پست برخی از رستوران‌های سطح بالای جهانی که به تازگی افتتاح شده‌اند را معرفی خواهیم کرد.

 

 

کنیا، نایروبی، لرد ارول

 

 

کنیا، نایروبی، لرد ارول

 

 

رستوران لرد ارول سال‌هاست که در نایروبی فعالیت می‌کند اما به تازگی با تغییراتی مالکیت آن به خانوم بهلوا رسیده و با تغییراتی که در سیستم رستوران وجود آمده، سرآشپز جدید اسحاق آرونگا و تیم همراهش با منویی جدید سعی در جذب مشتریان تازه داشته‌اند. این رستوران برای افرادی که به کنیا سفر می‌کنند، با ساختمان دوران استعماری باشکوه، باغ‌های چشمگیر و رودخانه‌ها یک جاذبه واقعی خواهد داشت. از نظر فنی هم ساختار رستوران به آرامی و توازن به سبک اروپای کلاسیک گراییده و محیطی دلنشین پدید آورده است. شما منویی متنوع از گوشت بره، خوراک بادمجان ایتالیایی، و دسرهایی مانند پودینگ را برای انتخاب پیش رو خواهید داشت.

آدرس: The Lord Erroll, 89 Ruaka Rd, Nairobi City, Kenya

 

 

ماکائو، ویاژز و سرآشپز آلن دوکاس

 

 

ماکائو، ویاژز و سرآشپز آلن دوکاس

 

 

سرآشپز معروف فرانسوی آلن دوکاس، یکی از افراد موفقی است که در طول سال‌ها در دنیا سفر کرده و صحنه‌های بزرگی را به قلمرو آشپزی‌اش اضافه کرده است. او به جاده‌های زیادی سفر کرده و حدود سه دهه است که در جای جای آسیا فعالیت می‌کند. او اخیرا به ماکوئو رفته تا در این شهر و در هتل تازه تاسیس Morpheus، تجارب منحصر به فردش را با تلفیق و خلاقیت در غذاهای آسیایی در رستوران Voyages به منصه ظهور بگذارد. این رستوران به لطف طراح برجسته زهرا حدید، در غالب خود هتل قرار گرفته و میزبان مهمانان خود خواهد بود.

آدرس: Voyages by Alain Ducasse, Morpheus Hotel, City of Dreams, Estrada do Istmo, Cotai, Macau

 

 

سنگاپور، پابلیکو

 

 

 سنگاپور، پابلیکو

 

 

یکی از رستوران‌های جدیدی که به تازگی به صحنه غذاخوری‌های در سنگاپور اضافه شده پابلیکو است که خوشمزه‌ترین غذاها را با کیفیتی عالی ارائه می‌کند و به همین دلیل بین مردم محلی و گردشگران خارجی به محبوبیت دست یافته است. رستوران ایتالیایی پابلیکو در آذر سال گذشته افتتاح شد و حالا یکی از رستوران‌های غذای ایتالیایی برجسته با منویی چشمگیر و اصیل شناخته می‌شود. شما در این رستوران می‌توانید ریزوتوی زعفرانی، پیکورینو، پیتزا و نوشیدنی‌های ایتالیایی سفارش دهید. بعد از خوردن غذا حتما از دسرهای مشهور ایتالیایی همچون ترامیسو نوش جان کنید.به همراه تور مالزی چند شبی را در سنگاپور بگذرانیدو این رستوران را تجربه کنبد. 

آدرس: Publico, InterContinental Singapore Robertson Quay, 1 Nanson Rd, Singapore

 

 

راهنمای سفر ارزان به سنگاپور ؛ کشوری آرام و دیدنی

 

 

تایلند، پوکت، Taihei

 

 

تایلند، پوکت، Taihei

 

 

تایهی درجزیره پوکت قرار گرفته و با تور تایلند می‌شود به آنجا رفت اینجا نمایی بسیار دل‌انگیز به استخر و باغ سرسبز اطراف دارد. اسم این رستوران از زبان ژاپنی به معنی صلح گرفته شده است. این رستوران جاییست که Shiraishi آشپز مشهور اهل کیوشو، با بیش از ۴۰ سال تجربه انواع سوشی و ساشیمی‌های خلاقانه خودش را در کنار دیگر غذاهای سنتی ژاپنی طراحی و تدارک می‌بیند. یاکیمونو یکی از غذاهای خوشمزه‌ای است که اغلب مهمانان درباره آن کنجکاو بوده و یک ظرف از آن را سفارش می‌دهند. این رستوران بیش از ۳۵ نوع غذا با تکیه بر خلاقیت و کشف دنیای آشپزی ارائه می‌دهد.

آدرس: Taihei, 33/27 Moo 4, Srisoonthorn Road, Cherngtalay, Amphur Talang, Phuket 83110, Thailand

 

 

اینجا را ببینید: ساحل کاتا در پوکت زیباترین محل برای شنا کردن

 

شانگهای، Le Comptoir de Pierre Gagnaire

 

 

hottest-new-global-restaurant-openings-2018/le-comptoire-pierre

 

 

یکی از آشپزهای افسانه‌ای فرانسوی با داشتن ستاره میشلین، پیر گاگنیر اخیرا رستوران خود را در چین و در هتل کاپلای شانگهای افتتاح کرده است که با تور چین می‌توانید در این رستوان غذا میل کنید. در حالی که برجسته‌ترین رستوران‌های دنیا غذاهایشان را بر اساس خلاقیت و نوآوری ارائه می‌کنند، در این رستوران بر سادگی و اصول کلاسیک فرانسوی در خلاقیت غذاها تاکید می‌شود. سرآشپز رومانیایی، چاپل سال‌هاست با گاگنیر کار می‌کند و غذاهای بی‌نقصی همچون ظرف گوشت گاو کره‌ای با فلفل و هویچ سرخ کرده با سوپ پیاز تهیه و تدارک می‌بیند. حالا این رستوان حتی بین پاریسی‌ها محبوبیت بالایی پیدا کرده و افراد زیادی از این رستوران و دسرهایش استقبال می‌کنند.

آدرس: Le Comptoir de Pierre Gagnaire, Capella Hotel, Jian Ye Li, 480 West Jianguo Road, Xuhui District, Shanghai 200031 China

 

 

۹ جاذبه‌ی دیدنی شانگهای که باید آنها را تماشا کنید

 

 

اندونزی، بالی، کومو یوما کنگو

 

 

اندونزی، بالی، کومو یوما کنگو

 

 

فرهنگ غنی غذاخوری را در تور بالی لمس کنید اندونزی است، رستورانِ هتل کومو یوما کنگو است. این رستوران سعی دارد غذاهای اصیل منطقه را با نوآوری به عرصه غذاهای جهانی معرفی کند. همچنین این رستوران در فضایی متفاوت و همراه با اجرای زنده موسیقی به استقبال مهمانانش می‌رود. شما می‌توانید در منوی رستوران از کباب ماهی بی‌نظیر، انواع استیک ذغالی که با طعم دود پخته می‌شود لذت ببرید.

آدرس: COMO Uma Canggu, Jalan Pantai Batu Mejan, Echo Beach, Canggu, Badung 80361, Bali, Indonesia

 

 

رستوران‌های خانوادگی بالی؛ بهشت کودکان خلاق

 

دبی، گالوین دبی

 

 

 دبی، گالوین دبی

 

 

در تور دبی اگر دوست‌دار امتحان کردن غذاهای اروپایی هستید به رستوران گالوین بروید. کریس و جف گالوین سرآشپزهای ستاره‌دار میشلین هستند که در مرکز شهر و در مرکز خرید سیتی واک فعالیت می‌کنند. منوی رستوران آن‌ها ترکیبی از بهترین غذاهای اروپایی، بریتانیایی، ایتالیایی و فرانسوی را ارائه می‌دهد. این غذاها شامل مواردی مثل تارتار و سِویچ از غذاهای دریایی، سالومی و یا گوشت کبابی می‌شود. همچنین غذاهایی همچون خرچنگ انگلیسی با پاستا و لازانیا نیز ارائه می‌شوند که می‌توانید بسته به نوع سلیقه و ذائقه شخصی‌تان از بین آن‌ها سفارش دهید.

آدرس: Galvin Dubai, The Square, City Walk, Dubai, United Arab Emirates

 

ببینید: فضانوردی در بزرگترین پارک واقعیت مجازی دبی

مطالب مرتبط