بهترین مقاصد دنیا برای سفرهای انفرادی

 یکی از عوامل خیلی موثر که در کیفیت سفرهای انفرادی اثر مستقیم می‌گذارد انتخاب مسیر و مقصد مناسب است. اولین سوال اینست که به کجا بروید؟ سفر خود را در سفرهای یک کشور انجام دهید و یا بین چند کشور سفر کنید؟ بین مقاصد باشکوه و زیبای دنیا که حقیقتا هر کدامشان یک لطفی دارند انتخاب بسیار سخت است. ما در این مقاله چند مقصد ایده‌آل را معرفی خواهیم کرد که با رعایت نکات می‌توانند مقصدی عالی و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

 

بهترین ماجراجویی- آفریقای جنوبی

 

 

بهترین ماجراجویی: آفریقای جنوبی

 

 

آفریقای جنوبی با داشتن کوه‌هایی برای صعود، رودخانه‌هایی برای قایق‌رانی، خرابه‌های باستانی برای بازدید و جنگل‌هایی برای کشف کردن یک مقصد عالی برای ماجراجویی شمرده می‌شود. این کشور با چنین امکاناتی برای سفرهای انفرادی مقصدی فوق‌العاده است. شما در طول مسیر با مردم محلی برخورد خواهید کرد و با فرهنگ بومی و سنتی آشنا خواهید شد. این سفر نه تنها یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و به یادماندنی خواهد بود بلکه به شما فرصت سفر به درون‌تان را نیز خواهد داد.

 

 

بهترین مقصد غذایی- ویتنام

 

 

بهترین مقصد غذایی: ویتنام

 

 

به گوش تایلند نرسد اما تنها کشوری که می‌تواند در آسیای شرقی عنوان بهترین غذاهای محلی را به سینه بچسباند ویتنام است. غذاهای ویتنامی دستوری دقیق و طعمی فوق‌العاده دارند که گردشگران را در طول سفرشان اسیر خود می‌کنند. در سراسر کشور شما می‌توانید در بین مردم بومی و محلی غذاهای خوشمزه‌ای بخورید و طیف وسیعی از غذاهای خانگی را در بازارها بیابید. همچنین تعداد زیادی از تورهای غذای خیابانی و مدرسه آشپزی هست می‌توانید همگام با آن‌ها چیزهای زیادی از فرهنگ غذای این کشور بیاموزید. اگر می‌خواهید از شلوغی شهر به دور باشید حتما تپه‌های زیبای اطراف را کاوش کنید.

 

 

نکات مفیدی که باید قبل از بازدید از سنگاپور بدانید

 

بهترین سفر درونی- اندونری، اوباد

 

 

اوباد

 

 

در میان سرزمین‌های کشت برج زمردین که بین کوه‌های سر در مه، احاطه شده‌اند، اوباد محلی جاویی است. این منطقه بسیار زیبا و سرسبز یکی از اصلی‌ترین مناطق سفرهای انفرادی و یا تور بالی شناخته می‌شود. البته این بدان معنا نیست که تمام طول سفر شما در حال شرکت در تمرینات یوگا و رژیم‌های گیاهخواری باشید. شما می‌توانید برای دریافت انرژی‌های مثبت و شفابخش اوباد به تپه‌های اطراف سری بزنید و مسیرهای شیب‌دار را تا بالای تپه پیاده‌روی و سپس از بالا به عمق مناظر اطراف نگاهی بیاندازید و عظمت و زیبایی خلقت را درک کنید. همچنین شما می‌توانید در این سفر از کلاس‌های یوگا نیز چیزهایی بیاموزید.

 

 

بهترین شب‌ زنده‌داری- آلمان، برلین

 

 

بهترین شب‌ زنده‌داری- آلمان، برلین

 

 

یکی از شهرهای اروپایی بسیار جذاب که به سفرهای انفرادی بسیار شهرت دارد برلین در آلمان است. درست است که برلین در حال حاضر شهری برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های بزرگ است اما جاذبه‌های تاریخی‌اش هنوز غیرقابل انکار است. شما می‌توانید از نقاط تاریخی دیدن کنید و در کافه‌های دنج، بوتیک‌های جذاب و بازارهای هفتگی شلوغ و درهم غوطه‌ور شوید. همچنین باید بخشی را برای پیاده‌روی در خیابان‌های شهر در نظر بگیرید.

 

 

راهنمای سفر ارزان به سنگاپور ؛ کشوری آرام و دیدنی

 

بهترین تور گروهی- آفریقای شرقی

 

 

بهترین تور گروهی- آفریقای شرقی

 

 

آیا همیشه رویای دیدن گوریل‌های عظیم رواندا را داشتید؟ یا دلتان می‌خواست در حیات وحش کنیا و تانزانیا گشت زنی کنید اما اعتماد به نفسش را ندارید تنهایی به آن‌ها سفر کنید؟ تور گروهی می‌تواند تجربه بازدید از این منطقه دشوار را ساده کند. همیشه گشت و گذار در مناطق تفریحی آفریقای شرقی ساده و امن نیست، چه با حمل و نقل عمومی مثل تور و چه برای رانندگی انفرادی. با انتخاب یک تور سازمان‌ یافته و مجهز می‌توانید بر ترس رفتن به این مناطق غلبه کرده و از گردش ماجراجویانه‌تان نهایت لذت را ببرید. بیشتر این تورها نیز در مقاصد اصلی گردشی برگزار می‌گردند.

 

 

بهترین توقفگاه بین راهی- سنگاپور

 

 

سنگاپور

 

 

یکی از بهترین مناطق عالی برای سفرهای انفرادی سنگاپور است این کشور از نظر امنیت رتبه بسیار بالایی داشته و با داشتن یکی از بهترین حمل و نقل‌های عمومی دنیا مخصوصا برنامه‌های پروازی عالی، امکان سفری راحت را به شما ارائه می‌دهد. این کشور آنقدر جاذبه‌های فرهنگی و گردشی برای اکتشاف دارد که می‌تواند شما را در دنیای هزار رنگش غرق کند. تمامی این موارد مجموعه‌ای را پدید می‌آورند تا شما سفری انفرادی و پر از حس امنیت را تجربه کنید. شما می‌توانید با نصب یک راهنمای صوتی از میراث‌های فرهنگی و تاریخی بازدید کنید و خودتان را در رستوران‌ها و غذاهای خیابانی رها کنید. با تور مالزی چند روزی را در سنگاپوراقامت کنید. 

 

 

بهترین فرار به جزیره گرمسیری- بلیز، کی کولکر (Caye Caulker)

 

 

 Caye Caulker

 

 

این جزیره دارای سواحل آرام و ماسه‌های سفید و نرم بوده و آب‌های درخشانش چشم‌ها را خیره می‌کند. این جزیره دارای جمعیتی بین‌المللی از سراسر دنیا است که همگی آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. اگر می‌خواهید چند روزی به دور از همه چیز استراحت کنید و اوقاتی خصوصی را بگذرانید این جزیره تکه‌ای از بهشت برای شما خواهد بود. شما در این جزیره جوری احساس راحتی و آسایش خواهید کرد که گذر زمان از دستتان در می‌رود. روزها می‌توانید به فعالیت‌های جذابی همچون غواصی و کشف دنیای زیر آب و قایق‌رانی بپردازید، عصرها را بر روی ساحل بنشینید و غروب دل‌انگیز را تماشا کنید، عرض ساحل را قدم بزنید و اوقات آرامی را در کافه‌های ساحلی سپری کنید. بی‌شک سفر به این نقطه یکی از بهترین سفرهای انفرادی شما خواهد بود.

مطالب مرتبط