۷ کشور آسیایی برای بهترین سفرهای تابستانه!

آب و هوای بی‌نظیر و مناطق دیدنی به علاوه تاریخ کهن و همچنین مرزهای مختلف زیست بومی باعث شده تا آسیا، این قاره کهن یکی از مقاصد اصلی گردشگران سراسر دنیا برای گذراندن تعطیلات تابستانی و کسب تجارت هیجان‌انگیز بشود. علاقه‌مندان به ماجراجویی از سواحل و تفریحات مختلف لذت می‌برند و اوقاتشان را در بهترین پارک‌ها می‌گذرانند و طبیعت دوستان به اعماق بکر جنگل‌ها رهسپار می‌شوند و فرهنگ دوستان از مناطق باستانی دیدن می‌کنند. اهل هر دسته که باشید آسیا برای شما گزینه‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد.

 

 

۱- اندونزی، بالی

 

 

 اندونزی، بالی

 

 

تور بالی سفر به یکی از مناطق فوق‌العاده زیبا و شگفت‌انگیز برای گردش در هر زمانی مخصوصا تابستان‌هاست. شما در این منطقه می‌توانید در ویلاهای سنتی اقامت کنید و از تفریحات بی‌نظیر ساحلی و دریایی لذت ببرید. در ساحل قدم بزنید و زیباترین غروب ممکن را تماشا کنید. اگر با خانواده به سفر می‌روید می‌توانید از بی‌شمار تفریحات مانند شنای کم عمق، غواضی، پارک آبی و ... لذت ببرید، بین مردم بروید و از بازارهای سنتی دیدن کنید. شما می‌توانید زمانی را برای به دیدن آثار باستانی و کوه پیمایی در جنگل‌های شیب‌دار بپردازید. همچنین بالی دارای بارهای ساحلی و تفریحات شبانه فراوانی برای زوج‌های جوان نیز هست. شما می‌توانید در سفر خانوادگی به بالی در این هتل‌‌های دوست‌داشتنی بمانید.

 

 

۲- مالزی، جزایر پرهنتیان

 

 

مالزی، جزایر پرهنتیان

 

 

 اینجا جایی شبیه بالی در اندونزی، پرهنتیان هم که کمتر اسمی از آن برده می‌شود، یکی از مناطق ساحلی فوق‌العاده با آب‌های کریستالی و سواحل درخشان چشمگیر است که جایی بی‌نظیر برای گذراندن تعطیلات محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این جزایر مالایی از آب‌های گرم و شفاف و تفریحات آبی چون غواصی لذت ببرید. یا از سواحل زیبای این جزایر بهره ببرید، از امکانات تفریحی مانند پارک آبی و پارک دنیای زیر آب دیدن کنید و یا در نقاط مخصوص شنای کم عمق، به دیدن لاک پشت‌ها و ماهی نمو بروید.

 

 

۳- ژاپن، اکیناوا

 

 

ژاپن، اکیناوا

 

 

گرچه اکیناوا را به عنوان یک مقصد غذایی جذاب در نظر می‌گیرند اما در تابستان‌ها شهر چیزهای بیشتری برای ارائه به گردشگران در چنته دارد. سواحل شنی و آب‌های فیروزه‌ای در کنار سواحل سفید و نرم، همچنین محیط رنگارنگ و پوشیده از گل و محوطه سرسبز مناظر شگرفی را پدید می‌آورد که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. همچنان که از این جزیره بازدید می‌کنید به ۱۶۰ جزیره اطراف نیز دسترسی دارید! به پیاده‌روی بروید، از موزه پرندگان یوفوگی بازدید کنید و یا در جزیره میاکو به غواصی بپردازید. این جزیره برای علاقه‌مندان به تاریخ هم نقاطی نظیر قلعه شوری را پیشنهاد می‌کند.

 

 

۴- تایلند، کوه سامویی

 

 

تایلند، کوه سامویی

 

 

با تور تایلند حتما به کوه ساموئی بروید. در حالی که بیشتر نقاط تایلند در تابستان‌ها باران‌های زیادی به خود می‌بینند، کوه سامویی روزهای آفتابی زیادی را تجربه می‌کند. کوه سامویی یکی از بهترین انتخاب‌های خانواده‌ها بود و معمولا در صدر فهرست نقاط گردشی تایلند قرار دارد. مانند تمام نقاط ساحلی جنوب شرق آسیا، کوه سامویی نیز دارای سواحل سفید، صاف و یکدست و آب‌های نیلگون و صخره‌های مرجانی شگفت‌انگیز است. خط ساحلی جزیره پر از بارها، کافه‌ها و رستوران‌های میشلین بوده که بهترین غذاها را سرو می‌کنند. همچنین اگر از علاقه‌مندان به یوگا و رفتن به سالن‌های آرامش و اسپا هستید این جزیره یک مقصد ایده‌آل برای شما خواهد بود.



 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

 

۵- سریلانکا، کندی

 

 

سریلانکا، کندی

 

 

یکی از نقاط ارزشمند و پنهان را با تور سریلانکا می‌بینید شهر کندی که با چشم‌انداز بی‌نظیرش از تپه‌های دراماتیک از زمین‌های زیر کشت چای، غرق در مه و هاله‌های ابر غافلگیر می‌کند. ابتدا در اطراف دریاچه کندی قدم بزنید و سپس به دیدن معبد دندان که یکی از با ارزش‌ترین مناطق زیارتی بودایی در جهان است بروید. شما می‌توانید یک فنجان چای بهشتی در موزه چای یلان نوش جان کنید و سپس برای بازدید از هزاران ارکیده وحشی راهی باغ سلطنتی گیاه شناسی شوید. اگر می‌خواهید یک ماجراجویی جذاب را در منطقه تجربه کنید به سمت کوه‌های Hanthana بروید. اگر علاقه‌مند به مکان‌های تاریخی جذاب هستید این ۸ جاذبه‌ی گردشگری سریلانکا که ثبت یونسکو شده‌اند ببینید. 

 

۶- مالزی، لنکاوی

 

 

لنکاوی

 

 

در میان سواحل زیبای مالزی، لنکاوی یکی از نقاط آفتابی برای گردشگرانی است که به دنبال گذراندن تعطیلات در نقطه ساحلی کم جمعیت با تور مالزی هستند. لنکاوی ترکیبی از اقامتگاه‌های بسیار لوکس، غذاهای دریایی منحصر به فرد و مناطق جنگلی سرسبزی که سواحل را احاطه کرده‌اند، یکجا ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بر روی پل هوایی معروف آن بایستید و از مناظر زیبا و شگرف اطراف لذت ببرید و یا برای دیدن منظره جزیره از بالاترین نقطه، از کوه گونونگ رایا بالا بروید. البته امنکانات و تفریحات ساحلی نظیر کروز‌های گردشی، شنای کم عمق در پارک آبی Pulau Payar هم برای شما در دسترس است.

 

 

تفریح‌های منحصر به فردی که فقط در مالزی تجربه می‌کنید

 

۷- ویتنام، نها تارانگ

 

 

ویتنام، نها تارانگ

 

 

در حالی که دیگر مناطق ویتنام تابستان سوزانی را تجربه می‌کنند، نها تارانگ با آب و هوایر دلپذیر چندین کیلومتر خط ساحلی بکر و فوق‌العاده ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در سواحل این منطقه از غواصی و شنا لذت ببرید و تفریحات ساحلی به سواحل داک لت، دائی لانح و بائی ترو بروید. از موزه ملی اقیانوس شناسی ویتنام دیدن کنید و از نزدیک شاهد کوسه‌ها، انواع ماهی‌های عجیب و غریب رنگی و لاک پشت‌ها باشید. سپس سوار طولانی‌ترین تله کابین بالای آب دنیا شوید و از زیبایی‌های اطراف لذت ببرید. بی‌ شک نها تارانگ شما را با امکانات و تفریحات مختلفش شگفت‌زده خواهد کرد.

مطالب مرتبط