لوکس‌ترین هتل‌های آسیایی که در سال ۲۰۱۸ باید به آنها سفر کنید

همانطور که به نظر می‌رسد رونق گردشگری در آسیا رو به افزایش است و انتظار می‌رود این روند در آینده هم ادامه داشته باشد. شاید به همین دلیل است که هتل‌های لوکس زیادی در آسیا افتتاح می‌شوند. طبق اعلام سازمان گردشگری در سال ۲۰۱۶ نرخ سفر به آسیا ۹ درصد افزایش داشته و همین آمار و ارقام است که شرکت‌های هتل‌سازی را درگیر رقابتی سخت کرده است. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۳۰ آسیا سالانه بیش از ۵۳۵ میلیون گردشگر به خود ببنید. ما در این مقاله به معرفی لوکس‌ترین هتل‌های آسیا که از ابتدای ۲۰۱۸ تا کنون تاسیس شده‌اند می‌پردازیم.

 

 

هنگ کنگ، The Murray

 

 

هنگ کنگ

 

 

بیش بینی می‌شود که این هتل تا پایان سال ۲۰۱۸ به یکی از نقاط بسیار محبوب گردشگران تبدیل شود. در حقیقت ساختمان اصلی یک میراث به جا مانده از دوران استعماری در مرکز هنگ کنگ بود که توسط فاستر و همکارانش مورد بازسازی شدید قرار گرفت. این هتل که درست کنار پارک هنگ کنگ و باغ گیاه شناسی قرار گرفته دارای جذابیت‌های بصری الهام گرفته شده از دوران معمار رون فیلیپس برای طراحی سه بعدی قلعه و پنجره‌های زاویه‌دار برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید است. گرچه ظاهری باستانی دارد اما طراحی داخلی‌اش بسیار لاکچری و درخور میزبانی از مشاهیر و بزرگان است.

آدرس: The Murray, Hong Kong, a Niccolo Hotel, 22 Cotton Tree Dr, Central, Hong Kong

 

 

 

ماکائو، Morpheus

 

 

 Morpheus

 

 

وقتی صحبت از هتل‌های ماکائو به میان می‌آید، قانون نانوشته‌ای می‌گوید: هرچه بزرگتر، بهتر! اما در مورد این هتل به جای ابعاد کیفیت در نظر گرفته شده است. این هتل از آخرین پروژه‌های طراحی شده توسط معمار برجسته زاها حدید است که در سال ۲۰۱۶ از دنیا رفت. طراحی این هتل شبیه به سازه‌های فضایی از منظومه‌ای دیگر و نمونه‌ای از شاهکار مهندسی معماری محسوب می‌شود. هتل دارای ۷۸۰ اتاق، سوئیت و ویلا در قسمت بالای برج است. همچنین امکاناتی نظیر یک استخر بی‌نهایت در طبقه ۴۰ام، دو پل هوایی و یک طبقه کامل برای سالن غذاخوری با یک سرآشپز فرانسوی را در خود جای داده است.

آدرس:  Morpheus, City of Dreams, Estrada do Istmo, Cotai, Macau

 

 

 

چین، سانیا، هتل آتلانتیس

 

 

هتل آتلانتیس

 

 

ایده این هتل از شهر گمشده در دریای آتلانتیس نشات گرفته است. این هتل عظیم که مجموعه‌های مختلفی را میزبانی می‌کند در جزیره Hainan در قسمت جنوبی سواحل چین قرار گرفته که با تور چین امکان اقامت در آن را دارید.این هتل اولین سوییت دنیای زیر آب در چین را در خودش جای داده است. این مجموعه تفریحی بزرگ ۱۳۳ هکتار از سواحل را با انواع رستوران‌ها، تفریحات دریایی و ساحلی و مراکز سرگرمی تحت سلطه خود در آورده است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل، تجارب خانوادگی و دوستانه‌ای در پارک آبی آکواونتور، استخر مواج، آکواریو سرباز ۱۳٫۵ میلیون لیتری و مجموعه سوییت‌های زیر آبی که به آکواریوم و استخر هتل راه دارد، به دست بیاورید.

آدرس: North Haitang Bei Road, Sanya, China, 572013

 

زیباترین پارک‌های ملی چین که باید ببینید

 

تایلند، کوه سامویی، Sala Samui Chaweng Beach Resort

 

 

Chaweng Beach Resort

 

 

این اقامتگاه ساحلی که از ماه ژانویه در دو مرحله کارش را آغاز کرده در ساحل ماسه‌ای محبوب Chaweng در کوه سامویی در قسمت جنوبی تایلند واقع شده است. این بار به جای رفتن به سواحل و ویلاهای سنتی با تور تایلند در مسیری مدرن قدم بردارید و به این اقامتگاه که طراحی آن تماما سفید با متریالی کاملا امروزی است بروید. این هتل ترکیبی از ۵۲ اتاق استخر دار و سوییت‌هایی با استخر خصوصی را در خود جای داده است. شما می‌توانید از رستوران ساحلی و استخر بزرگ و دایره‌ای هتل لذت ببرید. اشاره کنیم که هتل با ارائه خدماتی برای کودکان از میهمانان خانوادگی نیز به خوبی پذیرایی می‌کند. در ادامه گسترش این هتل در فاز دوم، سال آینده ۸۳ اتاق و ویلا همراه با استخر جداگانه، اسپا و رستوران به بهره برداری خواهد رسید.

آدرس: 100 Moo 2, Chaweng Beach, Bophut, Ko Samui District, Surat Thani 84320, Thailand

 

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

هند، جزایر آندامان، اقامتگاه ساحلی و اسپای Taj Exotica

 

 

andman

 

 

جزایر اندامان و نیکوبار، که مجمع الجزایری میان هند و تایلند در خلیج بنگال شناخته می‌شود. با تور هند به اینجا می‌رسید. جایی که Taj Exotica اقامتگاه شاهانه خود را بنا کرده است. حتی اگر اقامتگاه جای دندان‌گیری هم نباشد، اسم آندامان که بیاید همه چیز فراموش می‌شود! تاج اکسوتیکا در جزیره هَولاک واقع شده و مخلوطی از تمام امکانات تفریحی و رفاهی را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما در این اقامتگاه امکان دسترسی به سواحل ماسه سفید با پس زمینه جنگل، و همچنین درسترسی آسان به صخره‌های مرجانی زیبا و رنگارنگ را خواهید داشت. با توجه به محیط سنتی منطقه، در ۷۵ ویلای ساحلی از طراحی سنتی کلبه‌های تایلندی در کنار متریال و امکانات لوکس امروزی استفاده شده است.

آدرس: Radha Nagar Beach No. 7, Havelock Island, Andaman and Nicobar Islands, Andaman, Andaman and Nicobar Islands 744211, India

 

 

فعالیت‌های بی‌نظیری که فقط در هند می‌توانید انجام دهید

 

 

اندونزی، بالی، Capella Ubud

 

 

اندونزی، بالی، Capella Ubud

 

 

این اقامتگاه در ابتدا قرار بود اواخر سال ۲۰۱۷ افتتاح شود اما در نهایت با کمی تاخیر در ۲۰۱۸ افتتاح شد. و حالا می توانید با تور بالی در این هتل اقامت کنید. این اقامتگاه که توسط جنگل‌های بارانی و مزارع کشت برنج محسور شده، توسط معمار برجسته بیل بانسلی طراحی و ساخته شده است. او تمام تلاش خودش را به کار برد تا بدون برهم زدن جو منطقه چنین هتلی را بنا کند. در هر ۲۲ اتاق اقامتگاه استخر خصوصی قرار داده شده و امکانات عمومی مانند کتابخانه‌ای دنج و راحت، سالن ورزش، دو رستوران و یک اسپا ارائه می‌دهد. اگر در حال برنامه ریزی برای یک تعطیلات لاکچری و عاشقانه هستید، شاید بد نباشد در مورد این اقامتگاه هم فکر کنید.

آدرس: Capella Ubud, Bali, Jalan Raya Keliki, Kelusa, Payangan, Kabupaten Gianyar, Bali 80561, Indonesia

مطالب مرتبط