بهترین مقاصد دنیا برای سفرهای دخترانه در ۲۰۱۸

سفر با گروه‌های دوستانه یکی از بهترین راه‌های رفع خستگی و گذراندن تعطیلاتی جذاب و بی‌نظیر است. مطمئنا در طول عمرتان بارها با گروه‌های مختلفی چون خانوادگی، همکارانه و حتی تنها به سفر رفته‌‌اید. اما یکی از بهترین شرایطی که می‌توان در آن احساس راحتی کرد و بدون نگرانی از بازخوردها آزادانه به سفر پرداخت، برنامه ریزی یک سفر دخترانه صمیمی است. ما در این مقاله به معرفی بهترین مقاصدی که می‌توانید امسال برای یک سفر دوستانه دخترانه به پاس روزهای شیرین گذشته برنامه بپینید، می‌پردازیم.

 

 

اندونزی، جزایر گیلی

 

 

گیلی

 

در تور بالی اگر یک ساعت و نیم قایق سواری را تحمل کنید، به جزایر فوق‌العاده جذاب گیلی که از گیلی ایر، گیلی منو و گیلی تراوانگان تشکیل شده خواهید رسید. شما در این منطقه شاهد یکی از بهترین مناطق ساحلی ماسه سفید و دریای فیروزه‌ای دنیا خواهید. بسته به سلیقه جمعی یکی از جزایر را انتخاب کنید، گرچه می‌توانید به تمامی آن‌ها که در فاصله چند دقیقه‌ای از هم قرار دارند هم سری بزنید. گیلی تراوانگان جزیره جشن و پایکوبی است اما در قسمت شمالی می‌توانید مناطق آرام‌تری پیدا کنید. گیلی منو در بین این سه جزیره از همه آرام‌تر بوده و شما می‌توانید روز خود را با گردش و دوچرخه سواری بگذرانید و شب را برای تمامشای غروب زیبای آفتاب به ساحل بروید. در نهایت گیلی ایر در جایی میان این دو قرار می‌گیرد، رستوران‌ها و بارهای بیشتری نسبت به گیلی منو دارد اما از گیلی تراوانگان آرام‌تر است. چیزی که در تمامی این سه جزیره مشترک است وجود سواحل فوق‌العاده برای دورهمی‌های دوستانه و انجام فعالیت‌هایی چون شنای کم عمق است.

 

 

ایتالیا، پسیناتو

 

 

 ایتالیا، پسیناتو

 

 

پسیتانو یکی از شهرهای ساحلی بسیار زیبا و جذاب ایتالیاست که می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای دخترانه باشد. یک خط ساحلی بسیار جذاب به شما موقعیت قدم‌ زدن و تماشای غروب زیبای آفتاب را خواهد داد. یک قایق بگیرید و سراسر جزیره کاپری را بگردید، دمنوش رز بنوشید و بستنی لیمویی بخورید. همچنین طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها برای بودجه‌ها و سلایق مختلف وجود دارد که کار انتخاب را برای شما سخت می‌کنند.

 

 

فنلاند، لاپلند

 

 

فنلاند، لاپلند

 

 

یکی از بهترین مناطق سفرهای دخترانه لاپلند فنلاند است. شما می‌توانید در اقامتگاه‌های یخی در Kakslauttanen بمانید و یا به هتل یخی Rovaneimi بروید. شما در این منطقه انواع فعالیت‌های فضای باز مانند اتومبیل‌رانی برفی، ماهیگیری در قطب، سورتمه سواری انجام دهید و در حالی که زیر سقف شیشه‌ای دراز کشیده‌اید از تماشای شفق قطبی لذت ببرید. یکی از فعالیت‌های دخترانه بسیار جذاب رفتن به وان آب داغ خصوصی در فضای یخی است. پس کلاه گرم بر سر کنید و در آب داغ فرو بروید. شدیدا به شما توصیه می‌کنیم این مقصد تکرارنشدنی را از دست ندهید.

 

 

کاپادوکیا، ترکیه

 

 

کاپادوکیا، ترکیه

 

 

اگر می‌خواهید همراه دوستان خود با تور به جایی سفر کنید توصیه می‌کنیم همراه تور استانبول از کاپادوکیا که در بهار و تابستان بهترین حالت خود را تجربه می‌کند دیدن کنید. البته این منطقه باستانی در زمستان‌ها و در پوشش برف هم بسیار خیره‌کننده و جذاب بوده و یک مقصدی منحصر به فرد برای سفر دخترانه خواهد بود. یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های جزیره Sultan Cave Sites است که می‌توانید از پشت بامش طلوع خورشید را نظاره‌گر باشید. شما می‌توانید سر بر بالون هوای گرم شوید و بر فراز منطقه به پرواز در بیایید، عکس‌های اینستاگرامی جذابی پست کنید و در نهایت شاهد یکی از زیباترین مناظر ممکن باشید.

 

 

کامبوج، سیم ریپ

 

 

کامبوج، سیم ریپ

 

 

احتمالا وقتی می‌خواهید در مورد یک سفر دخترانه برنامه ریزی کنید سیم ریپ به ذهنتان نرسد اما اطمینان خاطر داشته باشید که یکی از بهترین مقاصد سفر دخترانه است که می‌توانید برای آن برنامه بچینید. از آنجایی که پای گردشگران بین ‌المللی به این کشور باز شده، روز به روز بیشتر پیشرفت کرده و حالا صاحب فرودگاه بین‌ المللی و کلی امکانات و تفریحات جذاب است. شما در این منطقه می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی دیدن کنید و به بازدید از نقاط باستانی بروید. جدای از این‌ها سفر به کامبوج کم هزینه بوده در عوض مناطق زیادی برای کشف و بازدید به شما ارائه می‌دهد.

 

 

یونان، مایکنس

 

 

یونان، مایکنس

 

 

اگر می‌خواهید یک تعطیلات فوق‌العاده جذاب و تابستانی را در اروپا بگذرانید حتما به مایکنس بروید. در این شهر بسیار زیبا می‌توانید در خیابان‌های سفید و صاف راه بروید و در سواحل زیبا به تماشای غروب خورشید بنشینید و از جشن‌های شبانه لذت ببرید. شما می‌توانید در سواحل شهر به فعالیت‌هایی چون دوچرخه سواری و تفریحات آبی چون قایق سواری بپردازید. در جزیره به گشت و گذار و کاوش بپردازید و در بین خرده فروشی‌های محلی غرق شوید. مطمئنا لوازم دست‌ساز زیبایی برای یادگاری و سوغاتی خواهید یافت.

 

 

ژاپن، توکیو

 

 

ژاپن، توکیو

 

 

توکیو شهری هزار رنگ است که نه تنها برای دختران با فروشگاه‌های عروسکی و آرایشی‌اش، شهری رویایی است بلکه برای تمام گروه‌های گردشی، طبیعت دوستان، تاریخ دوستان و افرادی که عاشق زندگی شهری مدرن هستند، مقصدی فوق‌العاده است. شما می‌توانید از انواع فروشگاه‌های رنگی سطح شهر دیدن کنید، به مراکز خرید بروید، از معابد باستانی دیدن کنید، طبیعت زیبای اطراف را بگردید و در مراکز تفریحی‌اش غوطه‌ور شوید. بنابراین اگر موقعیت سفر به این شهر را دارید آن را از دست ندهید.

مطالب مرتبط