بهترین کافه‌های دنیا که همراه نوشیدن قهوه با حیوانات بازی می‌کنید

یکی از بهترین تجربیاتی که در سفر به نقاط مختلف دنیا می‌توانید به دست بیاورید حضور در مکان‌هایی است که با ذوق و خلاقیت طراحی شده‌اند. در سراسر دنیا کافه‌ها و یا اقامتگاه‌هایی تاسیس شده‌اند که در کنار خدمات اصلی، از حیوانات هم نگه داری می‌کنند. ما در این مقاله به بهترین کافه‌هایی می‌پردازیم که در کنار خوراکی‌های خوشمزه فرصت حضور در کنار حیوانات اهلی را برای شما فراهم می‌آورند. بنابراین اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه فراوانی به حیوانات دارید اما وقت و جای نگه داری از آن‌ها را ندارید، می‌توانید با رفتن به این کافه‌ها اوقات خوشی را بگذرانید.

 

 

ژاپن، توکیو، کافه هری

 

 

ژاپن، توکیو، کافه هری

 

 

حتما از چنین کافه‌هایی، کافه گربه‌ها را دیده باشید. اما بهتر است گربه‌ها را فراموش کنید و از کافه هری که در توکیو واقع شده دیدن کنید. تم این کافه را جوجه تیغی‌ها تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید آن‌ها را لمس و نوازش دهید و در کنار خوردن قهوه از وقت گذارنی در کنارشان لذت ببرید. اسم کافه هم یادآورد واژه harinezumi به معنی موش سوزنی است که در ژاپنی برای جوجه تیغی به کار می‌رود. جوجه تیغی‌ها در آکواریوم‌های شیشه‌ای منتظر هستند تا کسی برای بازی به سراغشان برود. به طور کلی قیمت منو بر حسب زمانی که شما مایلید با آن‌ها بازی کنید محاسبه می‌شود. اگر بعد بازی با آن‌ها و ایجاد رابطه عاطفی جدایی برایتان سخت باشد هم می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. از آنجایی که این کافه شهرت فراوانی دارد بهتر از قبل جایی رزرو کنید.

آدرس: Tokyo, Minato-ku, Roppongi 6-7-2 IWAHORI Building 2F

 

 

تایلند، بانکوک، کافه لیتل زو

 

 

تایلند، بانکوک، کافه لیتل زو

 

 

با تور تایلند می‌بینید بعد از ژاپن با کافه‌های حیواناتش، بانکوک هم یکی از شهرهاییست که در آن کافه‌های اینچنینی خواهید دید. کافه باغ وحش کوچک یا Little Zoo یک کافه مینیمالیستی با سقفی بلند است که حیوانات عجیب و غریبی مانند روباره قرمز، روباه صحرایی، دم عصایی و راکون را در قسمتی جداگانه نگه داری می‌کند. در طبقه پاین شما می‌توانید از کافه و خوراکی‌های باکیفیتش در فضایی صمیمی لذت ببرید. شما در این کافه می‌توانید از وافل‌های گرم، چیز کیک، تارت میوه‌ای، بستنی میل کنید. پرسنل کافه بسیار مراقب حیوانات هستند و برای هربار بازدید تنها اجازه می‌دهند بین ۵ تا ۱۰ نفر وارد محوطه شوند و برای ۱۰ دقیقه با آن‌ها بازی کنند، دلیلش هم اینست که این حیوانات بسیار جسور و سریع هستند. برای دیدن این حیوانات تنها کاری که باید بکنید اینست که دست‌ها و پاهای خود را ضدعفونی کنید. از آنجایی که این کافه بسیار محبوب است ممکن است مجبور باشید یک ساعت برای رفتن به اتاق روباه صبر کنید.

آدرس: Bond St, Ban Mai, Pak Kret District, Nonthaburi 11120, Thailand

 

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

سنگاپور، گربه کافه نکو نو نیوا

 

 

 نکو نو نیوا

 

 

Neko no Niwa اولین کافه گربه‌ی سنگاپور است که یک زن و شوهر پس از سفر به ژاپن تصمیم گرفتند همان تجربه شیرین حضور در چنین کافه‌ای را در کشور خود نیز پیاده کنند. آن‌ها با این ایده که حیوانات را نباید خرید گربه‌ها را پیدا و یا برای درمان نگه داشته‌اند. آن‌ها علاوه بر امکان بازدید از گربه‌ها، سمینارهای مراقبت از گربه و حتی کلاس‌های یوگا با گربه‌ها را هم برگزار می‌کنند. با تور مالزی می‌توانید چند روزی را در سنگاپور اقامت کرده و از این کافه هم دیدن کنید.

آدرس: 54A Boat Quay Level 2, Singapore 049843

 

 

راهنمای سفر ارزان به سنگاپور ؛ کشوری آرام و دیدنی

 

آمریکا، لس آنجلس، کافه سگ

 

 

آمریکا، لس آنجلس، کافه سگ

 

 

اولین کافه سگ آمریکا در فروردین ۲۰۱۶ به نام کافه سگ کار خودش را آغاز کرد. این کافه نیز همانند دیگر همتایانش، در محیط کافه سگ‌های بسیار زیبا و دوست داشتنی را نگه داری می‌کند. این کافه نیز سگ‌ها را نجات داده و در محیطی امن و صمیمی نگه داری می‌کند، به این امید که طی رابطه آن‌ها با مردم، منجر به خانه‌دار شدن سگ‌ها گردد. شما در این کافه می‌توانید خوراکی‌های خوشمزه‌ای سفارش دهید و وقت خود را در کنار سگ‌ها بگذرانید، با آن‌ها بازی کنید، نوازششان دهید و رابطه خوبی برقرار کنید.

آدرس: 240 N Virgil Ave 12 & 12B, Los Angeles, CA 90004

 

 

ژاپن، اوساکا، کافه جغد

 

 

ژاپن، اوساکا، کافه جغد

 

 

ژاپنی‌ها اولین کسانی بودند که کافه گربه را پدید آوردند که در ظرف مدت کوتاهی مانند یک عرف بین کافه‌ها در سراسر دنیا مرسوم شد. حالا نوع دیگری از کافه در اوساکا وجود دارد که از جغدهای متعددی در فضای کافه نگه‌داری می‌کند. شیوه کار در این کافه به این صورت است که شما می‌توانید یک ساعت را در این افه به خود اختصاص داده و وقت‌ گذرانی کنید. بنابراین اگر تمایل داشتید زمان بیشتری را در کافه بمانید باید مجدد از منوی کافه خریداری کنید. برخلاف دیگر کافه‌ها، کافه جغد رزرویشن انجام نمی‌دهد بنابراین شما باید حضورا به کافه بروید. به خاطر داشته باشید که شما نمی‌توانید جوجه جغدها را با خود حمل کنید اما می‌توانید آن‌ها را کف دستتان قرار دهید. شما می‌توانید جغدها را بغل کنید و با آن‌ها عکس یادگاری بیاندازید.

آدرس: 1 Chome-12-22 Tenjinbashi、Kita Ward, Osaka, Osaka Prefecture Osaka, Japan 530-0041

 

 

مالزی، مالاکا، کافه هاسکی

 

 

مالزی، مالاکا، کافه هاسکی

 

 

در این کافه بیش از ۱۰ هاسکی مختلف در میان دیگر نژادها نگه‌داری می‌شوند. شما در تور مالزی می‌توانید به اینجا بروید و از طیف وسیع غذاهای کافه سفارش دهید و با چند هاسکی که در اطراف شما آزاد هستند وقت بگذرانید. این هاسکی‌ها آموزش دیده، مودب و بسیار مهربان هستند. بدون نگرانی از هرگونه صدمه احتمالی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. همچنین این هاسکی‌ها فروشی هم هستند بنابراین اگر به هر کدامشان علاقه‌مند شدید می‌توانید آن را برای خودتان بردارید. نکته آخر این که چون این کافه بسیار محبوب است، بهتر است از قبل میزی رزرو کنید.

آدرس: 125 Jalan Asean 11, Taman Asean, 75250 Balai Panjang, Malacca, Malaysia

 

بهترین سوغاتی‌های مالزی که می‌توانید هدیه بدهید

 

مطالب مرتبط