گرم‌ترین مقاصد آسیا برای سفر در بهار 99

آوریل اولین ماه فصل بهار، انتخابی عالی برای سفرهای ارزان و تورهای نوروز 99 است. زیرا برخلاف سال نوی ما که تعطیلات آن در این ماه واقع شده است، مردم دیگر نواحی ترجیح می‌دهند از خرداد به بعد و در ماه‌های گرم‌تر به سفر بروند. به همین خاطر هتل‌های ارزان قیمت مناسبی می‌توان پیدا کرد و از سفر لذت برد. در حالی که آمریکای جنوبی در ماه آوریل حال و هوای فوق‌العاده‌ای دارد جنوب شرقی آسیا به طرز عجیب غریبی گرم است. کسانی که به دنبال تعطیلات ارزان قیمت به سواحل هستند در آوریل انتخاب‌های گسترده‌ای خواهند داشت.

 

 

هند، گوا

  • متوسط دمای بالای هوا: 33 درجه سانتیگراد
  • متوسط دمای پایین هوا: 26 درجه سانتیگراد
  • متوسط بارش ماهیانه: 0.8 سانتیمتر

در فروردین هوای گوا حتی در شب هم شرجی و گرم است، بنابراین رزرو هتلی با سیستم تهویه هوا در سفر با تور گوا ضروری است. در ساحل به دلیل وزیدن نسیم دریایی هوا مطبوع‌تر است. این زمان بعد از جشن‌های کریسمس حال و هوای آرام‌تری داشته و می‌توانید در آرامش بیشتری سواحل را بگردید و فضای خصوصی بازتری داشته باشید. سعی کنید در انتخاب محل اقامت دقت کافی داشته باشید، زیرا به دلیل هوای شرجی ممکن است با وجود پنکه سقفی هم خواب شبانه عمیقی نداشته باشید و خوشبختانه در این زمان قیمت‌ هتل‌ها پایین‌تر است.

 

بخوانید: بهترین مقاصد ماه عسل در نوروز 99

 

 

بالی

  • متوسط دمای بالای هوا: 31 درجه سانتیگراد
  • متوسط دمای پایین هوا: 26 درجه سانتیگراد
  • متوسط بارش ماهیانه: 9.3 سانتیگراد

فروردین اولین ماه بارانی در بالی نیست، اما چون روی خط استوا قرار دارد احتمال وقوع بارش و طوفان وجود دارد. با این همه نیاز نیست نگران باشید و این خللی در تور بالی شما ایجاد نمی‌کند. در عوض در این ماه قیمت هتل‌ها خیلی پایین‌تر از فصل خشک بالی است و شما میتوانید بهترین هتل‌های ساحلی بالی برای اقامتی رویایی را انتخاب کنید. بیشتر مردم برای گشت و گذار قیمت پایین کوتا را معرفی خواهند کرد، اما اگر واقعا بخواهید سفری ارزان داشته باشید نوسا دوا در سراسر جزیره از همه جا ارزان‌تر است. فراموش نکنید با وجود این که احتمال بارندگی وجود دارد و همچنین قیمت‌ها پایین است اما شما تنها توریست‌های جزیره نخواهید بود و هنوز جمعیت زیادی به آن سفر می‌کنند.

 

 

تایلند، پوکت

  • متوسط دمای بالای هوا: 31 درجه سانتیگراد
  • متوسط دمای پایین هوا: 25 درجه سانتیگراد
  • متوسط بارش ماهیانه: 12 سانتیمتر

از لحاظ تکنیکی این ماه از سال بخشی از های سیزن (اوج گردشگری) پوکت است و این یعنی واقعا باید قادر باشید تا بین بهترین اقامتگاه‌های ساحلی پوکت معالمه خوبی پیدا کنید. احتمالا در آوریل بین کشورهای گرمسیری سواحل جنوبی تایلند بهترین مکان‌ها باشند. مخصوصا این که از خرداد به بعد تا حدودا آبان هوایی به خوبی آوریل (فروردین) در پوکت پیدا نخواهد شد. بنابراین اگر به دنبال سعادت هستید تمام تلاش‌تان را برای انتخاب بهترین‌ها به کار ببرید.

 

 

فیلیپین، جزیره بوراکای

  • متوسط دمای بالای هوا: 31 درجه سانتیگراد
  • متوسط دمای پایین هوا: 25 درجه سانتیگراد
  • متوسط بارش ماهیانه: 6 سانتیمتر

اگر در فروردین به دنبال تعطیلاتی آرام و گرمسیری در آسیا هستید، یکی بهترین پیشنهادات می‌تواند بوراکوی در فیلیپین باشد. این گرم‌ترین ماه سال در این منطقه از کشور است اما اوج آن تنها تا اوایل خرداد خواهد بود. فروردین در بوراکای اوج فصل گردشگری نیست به همین دلیل انتظار می‌رود بتوانید اقامتگاه‌های ساحلی مناسب و هتل‌های مقرون به صرفه‌ای برای اقامت پیدا کنید. بهترین راه گردش در بوراکای پیاده‌روی در سواحل است. زیرا این جزیره زیبا و بهشتی مساحت واقعا کمی داشته و به راحتی می‌توان پای پیاده آن را کاوش کرد. به علاوه در سال 2018 به مدت 6 ماه بوراکای برای گسترش زیرساخت‌ها از دسترس دور شده بود، پس باید برای 2020 انتظار امکانات و شرایط بهتری را داشت.

 

بخوانید: جذابترین غذاهای خیابانی در آسیا

 

 

دبی

  • دبی متوسط دمای بالای هوا: 33 درجه سانتیگراد
  • متوسط دمای پایین هوا: 21 درجه سانتیگراد
  • متوسط بارش ماهیانه: 0.8 سانتیمتر

فروردین آخرین زمان برای هوای خوب و دمای قابل قبول در دبی تا مهرماه است. بنابراین فرصتی خوبی دست می‌دهد تا قبل از سوزان شدن هوا به آن سفر کرد. دبی دارای سواحل عالی و بی‌نظیر نیست اما در عوض مراکز خرید فوق‌العاده جذاب و تفریحات کاملا مدرن سرپوشیده دارد که می‌تواند شما و خانواده‌تان را در سفر با تور دبی به خوبی سرگرم کند. پروازهای دبی نسبت به دیگر نقاط، به دلیل نزدیکی و مسافت کم قیمت بهتری دارند و سیستم حمل و نقل عمومی آن کارآمد و گسترده است. هتل‌ها در همه رنج قیمت در دسترس هستند و هتل‌های آپارتمانی بزرگی هم با فضای اضافه برای همه گروه همراه‌تان برای رزرو در دسترس هستند. شاید بد نباشد برای جلوگیری از هزینه‌های بالا Go Dubai Card تهیه کنید و به دیدن جاذبه‌های اصلی بروید..

 

بخوانید: بهترین نقاط آسیا برای تجربه پاراگلایدینگ

 

مطالب مرتبط