لوکس‌ترین مراکز اقامتی در سال 2020/ قسمت اول

 برترین هتل ها و اقامتگاه‌های جهان در سال 2020 ویژگی‌های متفاوتی دارند که شاید تا چند سال پیش، نه برای گردشگران لاکچری اهمیت داشت و نه برای کسانی که سرمایه‌گذار مراکز اقامتی و تفریحی بودند. به عنوان مثال یکی از این ویژگی‌ها اختصاصی بودن فضایی است که این اقامتگاه‌ها در آن‌جا ساخته می‌شوند: جزیره‌های اختصاصی و سواحلی که هیچ کسی به جز گردشگرانی که در آن مجموعه اقامت می‌کنند، به آن‌جا دسترسی ندارند.

از دیگر ویژگی‌های این مراکز اقامتی و هتل‌‌های لوکس آسیا و اروپا، می‌توان به توجه به محیط زیست و حفاظت از تنوع زیستی محیط های گردشگری نام برد. مواردی مانند استفاده از انرژی‌های پاک دوستدار محیط زیست، دوری از تولید کربن و مدیریت پسماندها و هم‌چنین تهیه مواد اولیه خوراکی در باغ‌های اختصاصی ارگانیک در همین مجموعه قرار می‌گیرند.

همان‌طور که می‌بینید، در این اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مراکز تفریحی کاملا لاکچری و گرانقیمت، دیگری خبری از زرق و برق‌های شرقی و امکانات عجیب و غریب نیست، بلکه این مراکز، بیشتر میزبان افرادی هستند که می‌خواهند با دوری گزیدن از زندگی شهری، اندکی از استرس روزمره خود را فراموش کرده و در دامن طبیعت خوش‌گذرانی کنند. در این مطلب با سه مرکز اقامتی لاکچری جهان آشنا خواهیم شد که از همین ویژگی‌ها برخوردار هستند.

 

اقامتگاه Nihi Sumba Resort

مکان: جزیره نیهی سومبا در کشور اندونزی (Nihi Sumba Island, Indonesia)

این جزیره آرام و خارق‌العاده، برخی از بهترین هتل‌های جهان را در خود جای داده است. نخل‌های وحشی، ساحل اعجاب انگیز و موج‌های خروشان دلربا تنها برخی از زیبایی‌های این جزیره خارق‌العاده هستند که تنها با یک پرواز یک ساعته از بالی، می‌توانید خودتان را به آنجا برسانید.

اقامتگاه Nihi Sumba Resort  با بیش از دو و نیم کیلومتر ساحل ماسه‌ای سفید در کنار صخره‌های کوتاه و بلند با امکاناتی هم‌چون ماهیگیری و غواصی از شما میزبانی خواهد کرد. آن‌ هم هنگامی که نسیم خنک اقیانوس را روی گونه‌های خود احساس می‌کنید. این اقامتگاه لاکچری، درست شبیه به یک مخفیگاه کشف نشده گرمسیری است که برای فرار از روزمرگی‌ها و استرس زندگی‌تان می‌توانید به آن‌جا پناه ببرید به شرط آنکه بتوانید از پس هزینه‌های آن بر بیایید.

 

 

ویلاهای خصوصی یک تا پنج اتاق خوابی با چشم انداز بی‌پایان اقیانوس با استخرهای خصوصی و و خانه‌های درختی ماجراجویانه از گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای اقامت در این مجموعه روی آن‌ها حساب کنید. علاوه بر این در صورت اقامت در این مجموعه می‌توانید با برنامه‌ها و تورهایی مانند اسب سواری در ساحل، تور بازدید از آبشارهای پنهان، بازدید از روستاهای اطراف، دوچرخه سواری در کوهستان، سافاری لندرور، بازدید از کارخانه شکلات و حتی خوش‌گذرانی در کلوپ‌های ساحلی همراه شوید.

 

بخوانید: معرفی برندهای هتل‌‌داری سراسر دنیا

 

 

جزیره خصوصی و مرکز اقامتی و تفریحی براندو The Brando

مکان: براندو، تاهیتی (The Brando, Tahiti)

اگر در حال رویاپردازی برای گذراندن تعطیلات خود در یک بهشت ​​گرمسیری در فضای دوست دار محیط زیست هستید، باید سری به جزیره اختصاصی مارلون براندو در تاهیتی بزنید. این جزیره خصوصی، یک جزیره دوست‌دار محیط زیست و بدون کربن است که یک تالاب سه مایلی را در بر گرفته است. تالابی که هوای محیط را به یک آب و هوای بهشتی تبدیل کرده است و اینستاگرامی ترین هتل‌های دنیا را در خود جای داده است.

 

 

تفرجگاه مارلون براندو، یک مرکز تفریحی و اقامتی کاملا لوکس و مجهز است که در ساخت آن تمام اصول محیط زیست پایدار مد نظر قرار گرفته است. برای تامین انرژی این مرکز تفریحی و گردشگری، طرح‌های ابتکاری سبز به کار گرفته شده‌اند تا تنوع زیستی و بکر بودن این محیط بهشتی کاملا حفاظت شود. این اقامتگاه، برای دوستداران محیط زیست یک بهشت تمام عیار است. صخره‌های مرجانی، تالاب‌های بکر و دست نخورده، پرندگان مهاجری که در ساحل تردد می‌کنند، نهنگ‌های مهاجر و لاک پشت های دریایی همه و همه در ساحل این اقامتگاه در انتظار شما هستند.

ویلاهای ساحلی در بهترین شهر‌های ساحلی دنیا بدون شک بهترین جایی هستند که می‌توانید در آن‌جا اقامت کنید. مبلمان و اثاثیه مدرن این ویلاها با مصالح ساختمانی بازیافتی و محلی مانند سنگ و چوب فراهم شده است. از امکانات این هتل و مرکز اقامتی، می‌توان به استخرهای خصوصی و وان‌های روباز اشاره کرد. رستوران‌های این مجموعه اقامتی هم با غذاهای الهام‌بخش و سلامت به سبک‌های فرانسوی، ولزی و بین المللی با محصولات تازه‌ای که از باغ‌های ارگانیک همین جزیره فراهم شده‌، طبخ می‌شوند.

 

 

مرکز اقامتی و تفریحی کورومبا (Kurumba)

مکان: جزایر مالدیو (Maldives)

کافی است پس از پیاده شدن در فرودگاه ماله (Malé's airport) جزایر مالدیو ده دقیقه در یک قایق موتوری سریع السیر بنشینید تا به جزیره Kurumba Maldives برسید. جایی که با استقبال گرم و مهمان‌نوازی بومیان مواجه خواهید شد. یک جزیره مهیج با صخره‌های مرجانی که ماهی‌های متنوع کوچک و بزرگ فراوانی را در خود جای داده است. در واقع این جزیره و اقامتگاه لوکسی که در آن ساخته شده است، نخستین جزیره تفرجگاهی خصوصی در این کشور است که فرهنگ مالدیو را به شما نشان می‌دهد.

 

بخوانید: معرفی بهترین خانه‌های ساحلی آسیا

 

 

اتاق‌های مجلل با تهویه مطبوع در میان باغ‌های گرمسیری، ویلاهای جذاب چند خوابه با استخر و امکانات مخصوص، خانه‌های ییلاقی ساحلی و امکانات اقامتی دیگر گزینه‌هایی هستند که برای اقامت در این مجموعه می‌توانید مد نظر داشته باشید. در دکوراسیون داخلی این مجموعه، از ویژگی‌ها و مواد اولیه محلی و بومی استفاده شده است، این در حالی است که تمامی امکانات مدرن برای آرامش شما در یک اقامتگاه لاکچری فراهم شده است.

اگر در حال یک سفر خانوادگی هستید و با فرزندان خود سفر می‌کنید، می‌توانید برای خوشگذرانی آن‌ها در استخرهای اختصاصی کودکان و کلوپ بازی Majaa برنامه‌ریزی کنید. در این مرکز، فعالیت‌های فرهنگی سرگرم‌ کننده‌ای مانند کلاس رقص و باله، انوع ورزش‌ها و بازی‌ها، کلاس‌های نقاشی و سینما و ... به مهمان‌ها ارایه می‌شود.همین‌طور می‌توانید برای ریلکس شدن و دور شدن از استرس‌ها، سری به مرکز درمان آبگرم و تفرجگاه غواصی بزنید.

 

بخوانید: هتل‌های اینترنت خاموش در جنوب شرق آسیا

 

 

مطالب مرتبط