بهترین سفرهای دخترانه به جنوب شرق آسیا

در سفرهای دخترانه وقتی قرار است چند دوست با هم به سفر بروند، نکاتی مثل امنیت، افراد محلی خوش‌برخورد و مناظر زیبا برای عکس‌های به یادماندنی و ماجراجویی در انتخاب مقصد اهمیت دارند. به جای تعطیلات آخر هفته معمولی در ساحلی ناشناخته، ما سفرهای بسیار لوکس را توصیه می‌کنیم که بیش از یک هفته طول می‌کشند و تجربیات جدیدی از گردش، غذا خوردن، فرهنگ، عکاسی و خیلی چیزهای دیگر در اختیار شما قرار می‌دهند. بهار امسال قرار است کدام تور نوروز 99 را انتخاب کنید و با دوستان‌تان بروید؟ نمی‌دانید؟ مطلب زیر را مطالعه کنید.

 

بالی، کمپ موج‌سواری در کنگو

کنگو (Canggu) در بالی یکی از مقاصد محبوب موج‌سواری در آسیا است. این ساحل جذابیت‌های اجتماعی سیمینیاک را به نمایش می‌گذارد، اما با جمعیت کم‌تر و موج‌های جذاب بیشتر. در این ساحل نیز خبری از جمعیت کوله‌گردها نیست و شما فضای آزاد بیشتری برای خودتان در تور بالی خواهید داشت. در اینجا کمپ موج‌سواری برای تمامی سطوح پکیج‌های خوبی ارائه می‌دهد حتی افراد تازه‌کار. شما عاشق این کمپ خواهید شد زیرا آن‌ها فعال و با روحیه هستند و برای حداکثر هیجان و ماجراجویی بهترین موج‌ها را برای تفریح و ورزش شما در نظر می‌گیرند. همه چیز در اینجا مربوط به آموزش‌ها نیست بلکه به نقل و انتقالات، اجاره و مراقبت‌های اضافی مانند یوگا و تورهای ساحلی نیز اهمیت می‌دهند. بنابراین روز را در اینجا بمانید و شب را در کافه‌های سمینیاک پرسه بزنید.

 

بخوانید: لوکس‌ترین مقاصد به یادماندنی دنیا

 

 

تایلند، بانکوک

فرقی نمی‌کند به بهترین مقاصد تایلند برای ماه عسل بروید، در سفری خانوادگی باشید و یا در گروه‌های دخترانه باشید به هر حال بانکوک مقصدی عالی برای همه گروه‌هاست. برای گروه‌های دخترانه سفربه بانکوک سفر به شهر هزار رنگ است. شما می‌توانید همراه دوستان خود در بازارها و پاساژهای تمام نشدنی بگردید و هر چیزی که تصورش را می‌کنید در قیمت‌های مختلف پیدا کنید و بخرید، غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و ارزانی که در عمرتان نخورده‌اید امتحان کنید و در نهایت با تاریک شدن هوا به سمت کافه‌ها و باشگاه‌های موسیقی بروید و تا پایان شب به شادی و پایکوبی بپردازید.

 

 

گیلی، غواصی

جزایر گیلی در حاشیه سواحل لومبوک واقع شده‌اند. در این 3 جزیره قانون منع تردد خودرو اعمال می‌شود که به نوعی بر جذابیت آن‌ها افزوده است. شما با سفر به این جزایر می‌توانید به معنای واقعی کلمه تجربه انزوا در جایی بهشتی را به دست بیاوردید. در اینجا همه چیز در زیباترین حالت کنار هم چیده شده‌اند. از جنگل‌های گرمسیری فوق‌العاده، آب‌های لاجوردی با زندگی دریایی بی‌نظیر و مسیرهای جذاب برای کاوش بخشی از زیبایی‌های اصلی این جزایر هستند. بهترین فعالیتی که می‌توانید در اینجا انجام دهید غواصی و تماشای دنیای زیر آب است. اگر همیشه دوست داشتین گواهینامه غواصی دریافت کنید در اینجا می‌توانید به آرزویتان تحقق بخشید.

 

بخوانید: سفری خانوادگی به بهترین نقاط زمستانی

 

 

ژاپن، توکیو، از غذاهای سنتی ژاپنی بخورید

توکیو یکی از شهرهای پیشرو و مدرن دنیا و مقصد مورد علاقه اغلب گردشگران است. شب‌های توکیو پر زرق و برق و بسیار جذاب است. شما می‌توانید به سینماهای مجهز و مدرن بروید و فیلم‌های روز را ببینید سپس در خیابان‌های شهر کافه‌های کارائوکه، مناطق خرید و چیزهای عجیب مختلف را کشف کنید. شما می‌توانید در هر ساعت روز و در گوشه و کنار شهر غذاهای خوشمزه‌ای برای خوردن پیدا کنید که بخش اعظم تجربه به توکیو را به خود اختصاص می‌دهند. با دختران همراه‌تان به گشت و گذار بپردازید و از کاوش در این شهر رنگارنگ لذت ببرید. بی‌شک یکی از چیزهایی که در اینجا نظر شما را به خود جلب می‌کند کافه‌های صورتی دخترانه با تم‌های جذاب و کارتونی هستند.

 

بخوانید: سفری رمانتیک به زیباترین کشورهای دنیا

 

 

سنگاپور

سنگاپور یکی از لوکس ترین کشورها برای سفر دخترانه در بهار 99 خواهد بود. این کشور کوچک و ثروتمند دارای مقاصد تفریحی جذابی با شمار زیادی از غذاهای خوشمزه برای ارائه است. سنگاپور پایتخت این کشور دارای جاذبه‌های فرهنگی و فضای پرجنب و جوش شهری است. شما می‌توانید به لیتل ایندیا بروید و یا در محله چینی ترکیب فرهنگ‌ها را از نزدیک شاهد باشید. با این که شهر سنگاپور مدرنیته شده اما هنوز در آن می‌توان ساختمان‌های قدیمی، دوره استعماری، دکوراسیون هنری و سبک‌های مدرن در معرض نمایش قرار دارند، اما بسیاری از معابد قدیمی، مساجد و اماکن میراث فرهنگی پراکنده در سطح شهر نیز منتظر هستند که کاوش شوند. برای یک تجربه متفاوت و جذاب‌تر به سافاری شبانه بروید و از حیوانات شب گرد دیدن کنید. به علاوه می‌توانید دوچرخه کرایه کنید و اطراف را رکاب بزنید و از نقاط محلی‌تر دیدن کنید، جنگل‌ها را بگردید و حیوانات گوشه و کنار آن را تماشا کنید.

 

مطالب مرتبط