بهترین مقاصد ماه عسل در نوروز 99

 اگر در روزهای پایانی زمستان امسال ازدواج می‌کنید، احتمالا تا به امروز همه برنامه‌های خود را مشخص کرده‌اید، لباس عروسی، طعم کیک روز مراسم، خریدهای خانه و زندگی و ... اما آیا درباره مقصد ماه عسل خود، تورهای نوروز 99 را بررسی کرده‌اید؟ اگر هنوز برای این کار وقت نگذاشته‌اید، بهتر است دست بجنبانید و تور مطلوب خود را برای ماه عسل رویایی‌تان انتخاب و روزو کنید. تردید نداشته باشید که برنامه‌ریزی برای ماه عسل، یک کار جالب و سرگرم‌کننده است که خستگی را از شما دور خواهد کرد.

برای ماه عسل خود، قصد دارید چه مقصدی را انتخاب کنید؟ یک مقصد گردشگری کویری؟ یک شهر مدرن؟ یک سرزمین کوهستانی؟ یک مرکز اقامتی ساحلی؟ بهتر است هرچه سریعتر تصمیم بگیرید، اما اگر به دنبال مقصدی هستید که کوه، کویر، ساحل و مدرنیته را با هم به شما عرضه می‌کند، دبی در همسایگی ایران، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر ماه عسل است. در ادامه این مطلب، با برترین مقاصد گردشگری جهان برای ماه عسل در نوروز 99 آشنا می‌شویم، از قلب آمریکا، تا دو قدمی کشورمان ایران.

 

اوآهو در هاوایی (Oahu)

اوآهو، یکی از جزایر هشت گانه ایالت هاوایی آمریکا است که مانند نگینی در اقیانوس آرام می‌درخشد. چه مکان بهتری برای یک سفر عاشقانه و استراحتِ پس از ماجراهای عروسی می‌خواهید؟ سفر به این بهشت ​​گرمسیری آمریکا به شما فرصت می‌دهد تا در سواحل آرامش‌بخش و کم سر و صدای اوآهو دوباره انرژی خود را به دست بیاورید تا هم سالِ جدید را آغاز کنید و هم زندگی مشترک‌تان را.

علاوه بر این اوآهو هاوایی، جاذبه‌های فرهنگی زیادی را در خود جای داده است که از آن میان می‌توان موزه‌های هنری و کاخ‌های تاریخی را نام برد. غواصی در خلیج هانوما (Hanauma Bay)، یا برنامه‌ریزی برای سرو یک شام عاشقانه در یکی از بهترین رستوران‌های هونولولو را هم فراموش نکنید.

 

بخوانید: بهترین نقاط اروپا برای ماه عسلی رویایی

 

 

کوبا (Cuba)

کوبا، یک مقصد مناسب ماه عسل، برای زوج‌هایی است که دوست دارند یک ماه عسل ماجراجویانه و پر جنب و جوش را تجربه کنند. کوبا، سواحل بسیار زیبایی را در خود جای داده است و تعداد هتل‌ها و مراکز اقامتی آن در درجه‌های مختلف هم در حال افزایش است. خبر خوب اینکه در سواحل عمومی کوبا، هنوز هم می‌توانید رستوران‌ها و بارهای با کیفیت و ارزان قیمتی را پیدا کنید که در میان سواحل جذاب با ماسه‌های سفید و در کنار آب های لاجوردی از شما میزبانی کنند.

 

بخوانید: اینستاگرامی‌ترین نقاط اروپا برای عاشقان عکاسی

 

 

دبی در امارات متحده عربی (Dubai)

دبی، که حالا سال‌هاست به عنوان زمین بازی ثروتمندان و شخصیت‌های معروف شناخته می‌شود، یک مقصد بی‌مانند برای تعطیلات ماه عسل با تور دبی محسوب می‌شود. یک شهر شیک و مدرن که همه چیز را برای آسایش گردشگران و شهروندانش فراهم کرده است. دبی، اقامتگاه‌ها و هتل‌های ساحلی زیادی را در خود جای داده است که محل مناسبی برای زوج‌هایی هستند که می‌خواهند یک ماه عسل عاشقانه داشته باشند. مخصوصا اقامت در ویلاهای شناور دبی بین زوج های جوان محبوبیت فراوانی دارد.

به عنوان بخشی از سفر عاشقانه خود به دبی، حتما سافاری بیابانی را هم تجربه کنید: شتر سواری کنید، در کمپ‌های صحرایی همراه شوید و یک شام عربی واقعی نوش جان کنید. به یاد داشته باشید که حتما برای تماشای این شهر فوق‌العاده، سری به بلندترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه هم بزنید. اگر روحیه هنری دارید، می‌توانید از موزه‌های برتر دبی، بازار فرش و مراکز هنری و کتابفروشی‌های این شهر هم بازدید کنید. هم‌چنین می‌توانید با کرایه کردن یک اتومبیل، سفری یک روزه به ابوظبی داشته باشید. شهری که در نزدیکی دبی در امارات متحده عربی واقع شده است و از نظر مراکز تفریحی و اقامتی، چیزی از آن کم ندارد.

 

 

کانکون در مکزیک (Cancun)

مقصد دیگری که ترکیبی از یک تعطیلات ساحلی با هیجان را در اختیارتان خواهد گذاشت، کانکون نام دارد. کانکون، شهری ساحلی است در منتهی‌الیه شرقی کشور مکزیک و در شبه جزیره یوکاتان و در ایالت کینتانارو واقع شده‌ است. این شهر به عنوان یکی از مراکز گردشگری عاشقانه جهان شهرت زیادی کسب کرده است. سالانه سه میلیون گردشگر از این شهر هیجان انگیز دیدار می‌کنند.

برای داشتن یک ماه عسل ماجراجویانه، به خاطر داشته باشید که حتما برای ورزش‌ها و تفریح‌های آبی و آب تنی و شنا در سواحل کانکون هم وقت بگذارید. علاوه بر این با گردشگری در محیط زیست متفاوت این شهر، می‌توانید هم دنیای طبیعی مکزیک را ببینید و هم بازمانده‌هایی از بقایای تمدن مایاها را ببینید.

 

بخوانید: عاشقانه‌ترین سواحل آسیا برای جشن عروسی

 

 

بدروم در ترکیه (Bodrum)

یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در نزدیکی ایران، شبه جزیره بدروم است. این سرزمین رویایی، یک مقصد گردشگری ایده‌آل برای گذراندن روزهای شیرین ماه عسل با تور بدروم است. برای خوش‌گذرانی در بدروم، لازم نیست خرج زیادی روی دستِ خودتان بگذارید چون در بسیاری از هتل‌ها، همه امکانات برای شما فراهم شده است. بازدید از سواحل ماسه‌ای و شنی بدروم، آب تنی و آفتاب گرفتن در آفتاب بهاری شهر، لذت بردن از ورزش‌ها و تفریحات ساحلی بدروم و خلاصه جاذبه‌های گردشگری بدروم را فراموش نکنید.

اگر اهل شب زنده‌داری هستید، در بدروم، کافه‌ها و کلوپ‌های ساحلی زیادی از شما میزبانی خواهند کرد. به یاد داشته باشید که در این ماه عسل رویایی که با تور نوروزی ترکیه به بدروم سفر کرده‌اید، حتما قایق‌ سواری را هم در برنامه خود جای دهید. برای این کار کافی است خودتان را به یکی از اسکله‌ها برسانید و بعد با کرایه کردن یک قایق و یا استفاده از اتوبوس‌های دریایی مشترک، سری به روستاهای دره کوی و دائبلن بزنید. در روز پایانی سفرتان هم، حتما با عشقِ زندگی‌تان به بندرگاه بدروم بروید و در حالی که پیاده‌روی می‌کنید با تماشای غروب دلنشین خاطره‌ای به یاد ماندنی برای خود بسازید.

 

مطالب مرتبط