تجربه خوردن بهترین پاستاها در آسیا

 پاستا یکی از محبوب‌ترین غذاها در سراسر جهان است. این غذای پرطرفدار، آنقدر تنوع دارد که شما با هر ذائقه‌ای می‌توانید مدل محبوب خود را پیدا کنید. اگر گیاه خوار هستید، اگر اهل گوشت قرمز هستید و یا حتی اگر وعده‌های گوشتی خود را به گوشت سفید محدود کرده‌اید، درهر حال می‌توانید پاستای مخصوص خودتان را پیدا کنید.

شاید در گذشته افراد شکم‌گرد یا گردشگران غذا ناچار بودند که برای نوش جان کردن این غذای جذاب ایتالیایی، خودشان را به این سرزمین اروپایی برسانند اما این روزها ما آن‌قدر خوش شانس هستیم که در هر جای جهان که باشیم می‌توانیم یک رستوران ایتالیایی با کیفیت پیدا کنیم. در ادامه این مطلب با بهترین رستوران های آسیا که پاستای واقعی ایتالیایی سرو می‌کنند، آشنا خواهیم شد.

 

رستوران ریتی در مجمع الجزایر مالدیو (Reethi)

  • کشور: مالدیو
  • شهر: مالدیو
  • مناسب برای: سفرهای خانوادگی، قرارهای عاشقانه
  • تم اصلی رستوران: بین‌المللی، مدیترانه‌ای (روزهای دوشنبه: ایتالیایی)

هنگام سفر به مالدیو، می‌توانید برای نوش جان کردن یک پاستای بی نظیر و تماشای اقیانوس زیبای هند خودتان را به رستوران ریتی برسانید. ریتی، یکی از معدود رستوران‌هایی است که در آن می‌توانید مراحل پخت غذاها را از آغاز تا پایان تماشا کنید. یک آشپزخانه تمام شیشه‌ای که به شما نشان می‌دهد همه چیز در بهترین حالت ممکن و با رعایت تمامی اصول بهداشتی برای شما آشنا خواهد شد.

اما دلیل اصلی معرفی رستوران ریتی در این لیست، پاستای مشهور و خوشمزه این رستوران است. تم اصلی رستوران ریتی، برای سرو انواع غذاهای رژیم مدیترانه‌ای و آسیایی آماده شده است اما یک روز در هفته، ریتی به یک رستوران کاملا ایتالیایی، و حتی از اینستاگرامی ترین رستورانهای دنیا تبدیل می‌شود. هر دوشنبه، سرآشپزهای کار درست ایتالیایی، مدیریت رستوران ریتی را به دست می‌گیرند و این یعنی در این روز می‌توانید بهترین پاستاهای آسیا را در این‌جا نوش جان کنید.

در واقع پاستای مخصوص و خوراک ریزوتو دو پایه ثابت منوهای دوشنبه رستوران ریتی هستند. علاوه بر طعم و مزه ایتالیایی نحوه سرو غذاها و ظرف‌ها و دسرها هم همه حال و هوای ایتالیایی به خود می‌گیرد.

 

بخوانید: مدرن‌ترین رستوران‌ها در سراسر آسیا، قسمت اول

 

 

رستوران لاتیتود در شهر دبی (Latitude)

  • کشور: امارات متحده عربی
  • شهر: دبی
  • مناسب برای: وعده های خانوادگی
  • تم اصلی رستوران: بین المللی

یکی از نزدیک‌ترین شهرهایی که می‌توانید در آن یک پاستای ایتالیایی واقعی نوش جان کنید، شهر دبی در همسایگی ایران است. رستوران لاتیتود که در منطقه جمیرا واقع شده است، یک مکان رویایی و مطلوب برای خوردن غذاهای ایتالیایی و البته پاستای محبوب برای کسانی که با تور دبی سفر می‌کنند است.

رستوران لاتیتود، منوی بسیار متنوعی دارد. لاتیتود هم، مانند رستوران ریتی مالدیو، یک آشپزخانه شیشه‌ای دارد و شما می‌توانید تمامی فرآیند تهیه و پخت غذای خود را تماشا کنید. در این رستوران انواع ماهی و غذاهای دریایی، غذاهای گوشتی و مهم‌تر از همه پاستاهای لذیذ ایتالیایی را با سرویسی ویژه برای شما سرو خواهد کرد.

اگر با فرزندان خود سفر کرده‌اید، می‌توانید از منوی ویژه کودکان برای غذای فرزند خود استفاده کنید. علاوه بر این در بخشی از این رستوران، همیشه موسیقی زنده اجرا می‌شود. البته به خاطر داشته باشید که برای نوش جان کردن پاستا باید یکی از روزهای هفته به جز سه شنبه شب و شنبه شب را انتخاب کنید، چرا که در این شب‌ها تم و منوی رستوران به ترتیب به شب عربی و شب آمریکایی تغییر پیدا می‌کند.

 

بخوانید: مدرن‌ترین رستوران‌ها در سراسر آسیا، قسمت دوم

 

 

رستوران هتل گرند آنکا در شهر استانبول (Grand Anka Hotel Restaurant)

  • کشور: ترکیه
  • شهر: استانبول
  • مناسب برای: افراد با رژیم های خاص غذایی
  • تم اصلی رستوران: بین‌المللی، ترکی

هتل گرند آنکا استانبول، اگرچه یکی از هتل‌های با کیفیت استانبول است اما رستوران فوق‌العاده‌ای دارد که در آن‌جا می‌توانید یکی از بهترین پاستاهای زندگی‌تان را نوش جان کنید. این هتل در محله آکسارای استانبول واقع شده است. اگر با تور استانبول سفر کرده باشید، در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و البته غذاهای سنتی ترکی را نوش جان کنید.

اما این هتل، بیشتر از آنکه به خاطر امکانات رفاهی آن مشهور شده باشد، به خاطر غذاهای ایتالیایی اش محبوب شده است. هنگام مراجعه به این رستوران با یک منوی رنگارنگ و بسیار متنوع روبه‌رو خواهید شد اما تردید نکنید که پاستا و البته پیتزاهای ایتالیایی این رستوران بهترین انتخاب هستند.

در این رستوران می‌توانید علاوه بر نوش جان کردن یکی از بهترین پاستاها در آسیا، از منوی ویژه برای کودکان یا منوی ویژه رژیم‌های غذایی گوناگون، وعده غذایی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

 

رستوران جیمز ایتالین در شهر سن پترزبورگ (Jamie’s Italian)

  • کشور: روسیه
  • شهر: سن پترزبورگ
  • مناسب برای: دورهمی‌های خانوادگی
  • تم اصلی رستوران: ایتالیایی

اگر گذرتان به روسیه و شهرهای زیبای این سرزمین سرد سیری افتاد اما دل‌تان حال و هوای غذای ایتالیایی داشت، اصلا نگران نباشید. در شهر زیبای سن پترزبورگ می‌توانید یک رستوران ایتالیایی بی‌نظیر به نام رستوران جیمز ایتالین را پیدا کنید که حتما شما را به مراد دل‌تان خواهد رساند.

رستوران جیمز ایتالین، یک رستوران فوق‌ العاده ایتالیایی است که بهترین پاستاها و پیتزاهای ایتالیایی روسیه را برای شما سرو خواهد کرد. خبر خوب اینکه این رستوران هر روز از ساعت 12 ظهر تا 12 شب میزبان شما خواهد بود. اگر با خانواده خود با تور روسیه به اینجا سفر کرده‌اید، می‌توانید روی این رستوران برای یک دورهمی خانوادگی خاطره انگیز حساب باز کنید.

به خاطر داشته باشید که حتما همراه با وعده غذایی اصلی و پاستای محبوب خود، از نوشیدنی‌های ایتالیایی که در منو به شما معرفی شده است هم سفارش دهید تا حال و هوای ایتالیا را به طور کامل در روسیه زیبا تجربه کنید.

 

بخوانید: ۸ رستوران‌ زیبا و عجیب در دنیا

 

 

 

مطالب مرتبط