بهترین مقاصد بیبی‌مون در دنیا

سفرها می‌توانند تحت عنوان‌های مختلفی و با اهداف گوناگونی صورت گیرند. ماه عسل، تعطیلات سال نو، تعطیلات تابستانی، زمستانی، طبیعت‌گردی. اما این روزها با پدیده نوظهورتری به اسم بیبی‌مون (babymoon) روبرو هستیم. همه ما می‌دانیم وظیفه فرزندداری خطیر، مهم و صد البته چالش برانگیز است. سفر بیبی‌مون که قبل از به دنیا آمدن نوزاد انجام می‌شود به والدین این فرصت را می‌دهد تا قبل روزهای پرمشغله آینده از استراحت و وقت اضافه خود استفاده کنند. ما در اینجا بهترین مقاصد برای سفرهای قبل بچه‌داری را معرفی می‌کنیم.

 

هاوایی، کائوآئی

اگر دوست دارید به تعطیلات بیبی‌مون گرمسیری بروید کائوآئی در هاوایی مقصدی غیرقابل چشم‌پوشی است. البته سراسر هاوایی چشمگیر و فوق‌العاده است اما در میان مناطق توریستی هاوایی کائوآئی چیز دیگری‌ست. این جزیره گرمسیری نسبتا کم رفت و آمدتر است و محیط خلوت‌تری دارد. شما می‌توانید در سواحل پنهان و منزوی از استراحت و پا زدن در آب‌های تمیز و آبی لذت ببرید. اگر به دنبال برخی از بهترین سواحل هاوایی هستید، حتما از خلیج Hanalei دیدن کنید. اما اگر سواحل برای شما به اندازه کافی خوب نبودند می‌توانید از نواحی سرسبز جزیره دیدن کنید. کائوآئی به دلیل داشتن پوشش گیاهی جذاب و گسترده به "گاردن ایسلند" یا همان جزیره باغ شهرت دارد.

 

بخوانید: معرفی نورانی‌ترین شهرهای دنیا

 

 

ایتالیا، ونیز

ونیز یکی از عاشقانه‌ترین شهرهای دنیاست که از هر جهت برای هر سفری در صدر برترین‌ها قرار دارد. با اینکه ایتالیا یکی از بهترین کشورها برای ماه عسل است اما فرقی نمی‌کند ماه عسل باشد یا بیبی‌مون، این شهر زیبا برای استراحت و ریختن برنامه‌های بزرگ فوق‌العاده است. در هیچ شهر دیگری نظیر ونیز اینچنین معماری، هنر و فرهنگ برجسته وجود ندارد. برای اقامت هتل لندا پالاس، مشرف به گرند کانال را انتخاب کنید. شما می‌توانید پس از گشت و گذار روزانه در شهر از خوردن شامی عاشقانه روی پشت بام هتل لذت ببرید و از لحظات دونفره دنج‌تان لذت ببرید. از اینجا منظره پانورامای مشرف به شهر و کانال در غروب آفتاب فراموش نشدنی است.

 

 

کانادا، کبک

با بازدید از این شهر زیبا جذابیت‌های اروپایی کبک را در آمریکا تجربه کنید. به قلب بندر تاریخی بروید و در اقامتگاه Auberge Saint-Antoine، که هتلی لوکس با نمای رودخانه سنت لاورنس اقامت کنید. از ویژگی‌های جالب این هتل برنامه عکاسی با عکاس شخصی است. شما می‌توانید عکس‌های خانوادگی جذابی بگیرید و همچنین از اقامتی برای دو شب، صبحانه روزانه و یک شام با سه کورس برای دو نفر در رستوران Chez Muffy لذت ببرید. با ماندن در این اقامتگاه بیش از هرچیزی آرامش را تجربه خواهید کرد.

 

بخوانید: ۷ پارک‌ ملی منحصر به فرد در قاره آسیا

 

 

تایلند، چیانگ مای

گرچه که سراسر تور تایلند پر از شگفتی و زیبایی‌ست و تمام آن از هر لحاظ پر زرق و برق است اما برای خانواده‌ای که در انتظار به دنیا آمدن فرزندشان هستند تجربه گردشی جذاب در چیانگ مای گزینه مناسبی‌ست. چرا؟ این مقصد جذاب توریستی در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته و هنوز به شلوغی پاتایا، بانکوک و جزایر برجسته و معروفش شده است. مخصوصا شهر قدیمی دارای زیبایی‌هایی برای بازدید است که در فاصله کمی از هم قرار گرفته‌اند و می‌توان پیاده از آن‌ها دیدن کرد و لازم نیست خیلی به خودتان فشار بیاورید. در هتل معروف شانگرلی‌لا اقامت کنید و از امکانات مدرنش مثل استخر و اسپا، سونا لذت ببرید.

 

 

فیجی، مانولو، هیکولیکو لاگون ریزورت

برنامه‌ریزی برای بچه‌داری و آینده نیاز به ذهن باز و آرامش نیاز دارد که خوشبختانه با رفتن به فیجی، منطقه‌ای سرسبز و ساحلی می‌توانید به شرایط مطلوب برسید. هیکولیکو دارای 45 سوییت جذاب و مدرن در حاشیه ساحل با نمایی زیبا و منحصر به فرد است که تمام امکانات مدرن مورد نیاز را به شما ارائه می‌دهد. به علاوه این اقامتگاه ماساژ عاشقانه زوجین در اسپای تاتادرا را نیز برای زوج‌ها در نظر گرفته است. شما می‌توانید روزها از تابش آفتاب لذت ببرید و از تماشای غروب‌های رنگی و زیبا لذت برده و در نهایت شب را با شامی خوشمزه و اقیانوسی به پایان برسانید.

 

 

ایرلند، دوبلین

دوبلین شهری پرشکوه و زیبا، با معماری‌ زیبای اروپایی، کافه‌ها و رستوران‌ها و جاهای دیدنی مختلف است که فرصتی عالی برای گشت و گذار مادران در انتظار فرزند را فراهم می‌آورد. وقتی در شهر هستید در هتل مارکر اقامت کنید. با اقامت در این هتل می‌توانید از پکیج‌های زوجین استفاده کنید. برای مادران ویژگی Mama Top to Toes در نظر گرفته شده که طی آن مادران و زنان باردار می‌توانند از آبگرم شامل 90 دقیقه ماساژ قبل از تولد و ماساژ صورت استفاده کنند. سپس از خوردن شامی خوشمزه در رستوران هتل با نمای شهر لذت ببرید.

 

بخوانید: با جادویی‌ترین جنگل‌های دنیا آشنا شوید

 

 

فیلیپین، بوراکای

بوراکای از زیباترین نقاط فیلیپین است که با برجسته‌ترین نقاط توریستی تایلند برابری می‌کند با این تفاوت که قیمت‌های در آن معقولانه‌تر است. بوراکای محلی فوق‌العاده برای آرامش گرفتن و استراحت کردن بوده و در عین حال امکان لذت بردن از فعالیت‌های مختلف مثل پیاده‌روی در ساحل، تماشای غروب خورشید، و گردش‌های آبی را هم فراهم می‌آورد. این منطقه توریستی و ساحلی پر از اقامتگاه‌ها و هتل‌های فوق‌العاده‌ای است که برحسب بودجه می‌توانید بهترین اقامت ممکن را در آن‌ها تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط