۶ ماساژ عجیب و غریب در آسیای جنوب شرقی

معمولا وقتی از جاهایی خارج از جنوب شرقی آسیا به این منطقه سفر می‌کنید ماساژ کمی لاکچری به نظر می‌رسد. ماساژها در آسیای جنوب شرقی با توجه به علوم سنتی کهن بسیار دقیق و درمان‌کننده ارائه می‌شود.
این ماساژها عموما خیلی گران نیستند اما به دلیل اختلاف ارز این روزها شاید بهتر باشد قبل از رفتن به موسسات ماساژ و اسپا اول خوب از همه چیز از جمله قیمت‌ها مطلع شوید. در سفر به کشورهای جنوب شرقی آسیا سبک ماساژ مخصوص‌ به خودشان را تجربه کنید.

 

 

هند؛ آیورودا

 

 

هند، آیورودا

 

 

آیورودا نوعی دارو با مواد طبیعی است. مرکز این درمان در هند است اما هم‌اکنون در جنوب شرق آسیا و دیگر نقاط دنیا نیز می‌توان این نوع ماساژ درمانی را پیدا کرد.
در این درمان از انواع روغن‌های طبیعی و درمانی استفاده می‌شود. معدن این ماساژ در هند است و شما می‌توانید در سفر با تور هند ماساژ آئورودا را امتحان کنید. این ماساژ بر روی نقاط درد تمرکز می‌کند و باعث تسکین می‌شود. سپس از روغن‌های گیاهی درمانی روی پوست و حتی موها استفاده می‌کنند.
این وضعیت جوری بدن شما را خالی از تنش می‌کند که حس می‌کنید روی سطح آب شناور و بی‌وزن هستید. بعد از پخش کردن روغن روی پوست، سراسر بدن‌تان را ماساژ می‌دهند. توجه داشته باشید که بعد از انجام ماساژ حتما باید دوش بگیرید. زیرا هیچ راهی برای پوشیدن لباس با آن همه روغن وجود ندارد.

 

 

تایلند؛ ماساژ تایلندی

 

 

تایلند؛ ماساژ تایلندی

 

 

ماساژ تایلندی یکی از ماساژهای مرسوم در آسیاست که طرفداران زیادی دارد. در تور تایلند شما مکان‌های فضای باز زیادی را پیدا خواهید کرد که تخت‌های متعددی کنار یکدیگر دارند که شما روی یکی از آن‌ها باید دراز بکشید.
به نظر می‌رسد ماساژ سبک تایلندی بیشنر ترکیبی از یوگا و ماساژ باشد. به این ترتیب ماساژور شما با ماساژ عضلات و رهاسازی گره‌های انرژی در بدن‌تان حس فوق‌العاده‌ای را در رگ‌هایتان تزریق می‌کند. ماساژورهای تایلندی نیز آنقدری حرفه‌ای هستند که همچون شفادهنده‌ها دقیقا می‌دانند شما در کدام نواحی ناراحتی دارید و درست در همان نقاط تمرکز می‌کنند.

 

 

هتل‌ مانی در شگفت‌انگیز‌ترین اتاق‌های دنیا در مکان‌های عجیب

 

 

ویتنام؛ ماساژ ویتنامی

 

 

ویتنام؛ ماساژ ویتنامی

 

 

ماساژ ویتنامی سبک و سیاق خودش را داشته و شاید در ابتدای رفتن به یکی از موسسات ماساژ تمایلات را به آن از دست بدهید. زیرا چیزی که شما در نگاه اول می‌بینید شبیه به مشت و مال است. اما شک نکنید و آن را امتحان کنید. ماساژ در ابتدا با حرکات سنگینی همچون راه رفتن با وزنی سبک ر پشت آغاز می‌شود.
برای شروع انتظار چیز خوشایندی را نداشته باشید اما با کمی تحمل می‌بینید که همه چیز به شدت خوب پیش می‌رود و عضلات شما التیام پیدا کرده‌اند. با این که ماساژ ویتنامی کمی خشن به نظر می‌رسد اما حس رهایی پایان کار هم فوق‌العاده است.

 

 

بالی؛ ماساژ بالیایی

 

 

بالی؛ ماساژ بالیایی

 

 

در اندونزی دو نوع ماساژ سنتی داریم که یکی از آن‌ها ترکیبی از کشش، طب سوزنی، رفلکسولوژی و ماساژ عمیق بافت است. این سبک از ماساژ شبیه به ماساژ سوئدی است که به نظر می‌رسد در بالی گسترده‌تر اجرا می‌شود. در این نوع ماساژ همانند دیگر سبک‌ها شما به دستان ماهر ماساژورتان از دست دردهای عضلانی رهایی پیدا خواهید کرد.
آن‌ها عضلاتی را در بدن‌تان تشخیص می‌دهند و درمان می‌کنند که شما هرگز نمی‌دانستید آن‌ها آنجا وجود دارند. در نهایت چیزی که حس خواهید کرد رهایی بی‌سابقه است.

 

 

با زیباترین شهرهای دنیا آشنا شوید

 

 

بالی؛ اسکراب بدن نارگیل و یا شکلات

 

 

بالی؛ اسکراب بدن نارگیل و یا شکلات

 

 

اگر به سانور بالی بروید اسکراب‌های بدنی را پیدا می‌کنید که در اسپا انجام می‌شوند. پک ۵ ساعته این درمان حدودا ۳۰ دلار تمام خواهد شد که به نظر قیمتی به شدت معقول و به صرفه می‌آیند. آیا هیچگاه دلتان نخواسته در استخری از شکلات دراز بکشید؟ اسکراب بدن شکلات به عنوان یک جایگزین به نظر فوق‌العاده می‌آید.
اگر نه می‌توانید در نارگیل دراز بکشید. آن‌ها اول شما را به صورت خشک ماساژ داده و بعد سراسر بدن‌تان را با روغن می‌پوشانند. البته بعد از ماساژ باید دوش بگیرید و روغن‌ها را بشویید اما چیزی که با شما می‌ماند حس خوب و بوی فوق‌العاده است.

 

 

بالی؛ ماسک مو

 

 

بالی؛ ماسک مو

 

 

خیلی‌ها به دنبال درمان مو نیستند و آن را گران یا هدر دادن پول می‌دانند. اما خوشبختانه شما در طی سفر با تور بالی فرصت این را دارید تا تجربه‌ای جدید و متفاوت کسب کنید. این درمان فقط چند دقیقه طول می‌کشد اما تاثیر آن غیر قابل انکار و شگفت‌انگیز است. آن‌ها اول مو را با مواد انتخابی شما مثل جینسنگ ماساژ می‌دهند و بعد به پوست سر می‌رسند. این نه تنها حس خوبی دارد بلکه سر شما را از فشارها خالی کرده و سردردتان را درمان می‌کند.

مطالب مرتبط