هتل‌ هایی در مکان‌های عجیب با شگفت‌انگیز‌ترین اتاق‌های دنیا

برای مسافرانی به دنبال تجربه سفر به نقاط متفاوت و ماندن در اتاق‌هایی منحصر به فرد هستند پیدا کردن گزینه مناسب مثل گشتن دنبال سوزن در انبار کاه است. اما در سراسر دنیا اتاق‌هایی با دیوارهای شیشه‌ای و شفاف وجود دارد که شما می‌توانید در آن‌ها از تماشای آسمان و طلوع خورشید لذت ببرید.
اتاق‌هایی بر لبه صخره تا وسط زمین‌های یخ‌زده فنلاند، ما در اینجا تعدادی از برجسته‌ترین انتخاب‌ها به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

پرو؛ دره ساکرد، Natura Vive Skylodge

 

 

 no-man-s-fort

 

 

Natura Vive Skylodge یکی از هیجان‌انگیزترین اتاق‌های دنیا در منظره‌ای شگفت‌انگیز برای اقامت به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در هیجانی نهایی و با آدرنالین بالا در این اتاق‌های شیشه‌ای که بر فراز یکی از بلندترین قله‌ها در دره مقدس پرو واقع شده‌اند اقامت کنید.
اگر واقعا شجاع باشید می‌توانید از زیباترین مناظر ممکن دیدن کنید و از سراسر منطقه تا قلب امپراطوری اینکاها را ببینید.
به علاوه این اقامت شامل صبحانه و شام عاشقانه همراه با نوشیدنی می‌شود. بزرگ‌ترین اتاق‌های شیشه‌ای ۸ نفره هستند همراه با ۸ تخت و امکانات عالی و لوکس، مثل سالن غذاخوری و یک حمام اختصاصی با توالت، تشک‌های باکیفیت و پنبه‌ای می‌شوند.

 

 

انگلستان؛ سولنت، قلعه No Man

 

 

انگلستان؛ سولنت، قلعه No Man

 

 

قلعه نومن یکی از هتل‌های افراطی دنیاست که ابتدا در سال‌های ۱۸۶۷ و ۱۸۸۰ و در دوره ملکه ویکتوریا ساخته شد تا از حمله ناپلئون سوم از کشور محافظت کند. پس از بازسازی‌ها در کل جزیره، تبدیل به هتلی لوکس گردید. در طبقه بالا فانوسی خصوصی با پنت هاوسی شیشه‌ای وجود دارد که نمایی شگفت‌انگیز به دریا دارند.
امکانات هتل شامل هلی‌پاد، وان آب داغ، سالن فلورسنت، کافه، اسپا و درمان‌های مختلف می‌شود.

 

 

مرموزترین مقصدهای توریستی جهان

 

 

سوییس؛ لس کرنیرس، Whitepod

 

 

سوییس؛ لس کرنیرس، Whitepod

 

 

این هتل که در ارتفاع ۱٫۴۰ کیلومتری قرار گرفته به وسیله شاتل، دوچرخه برفی و یا تلسی قابل دسترسی بوده و نمایشی خیره‌کننده از ارتفاعات برفی و یخچالی سوییس ارائه می‌دهد. اقامتگاه‌ها زیر ۱۵ غلاف گنبدی شکل و ستون‌ها و کفپوش‌های چوبی برپا شده‌اند و با طراحی داخلی‌شان حس و حال کلبه‌های بازسازی شده قرن ۱۹امی را ارائه می‌دهند.
هر کدام از این کلبه‌ها توسط بخاری‌های گازسوز به خوبی گرم شده و تراسی برای دیدن دره و کوه‌های برفی هم در اختیار شما می‌گذارند. اقامت در این هتل شامل سرویس صبحانه و نوشیدنی شبانه هم می‌شود.

 

 

کانادا؛ کبک، هتل de Glase

 

 

سوییس؛ لس کرنیرس، Whitepod

 

 

هر دسامبر، هنرمندان شروع به ساخت این هتل باورنکردنی می‌کنند که تنها از ۷ ژانویه تا ۲۷ مارس باز است. همه ساله برای ساخت این هتل موقت و آب شدنی ۴ تن یخ و ۱۲ تن برف استفاده می‌کنند تا چیزی که می‌بینید خلق شود.
همه چیز حتی شومینه و اسپا هم در این هتل از یخ ساخته می‌شود. در واقع شما روی تشک‌هایی می‌خوابید که تخت زیرش هم از یخ‌های شیشه‌ای ساخته شده است. اما نگران نباشید کیسه‌های خواب برای راحتی و گرمای مناسب آکوستیک هستند. فعالیت‌های اقامت در این هتل نیز شامل ماهیگیری، سورتمه‌سواری با سگ‌های گله و برف‌رانی می‌شود.

 

 

فستیوال‌های آسیایی را بشناسید و در آنها شرکت کنید

 

 

دبی؛ برج العرب

 

 

دبی؛ برج العرب

 

 

اگر می‌خواهید در بهترین هتل‌های تور دبی اقامت داشته باشید هتل‌های افراطی و بی‌نهایتی وجود دارند که می‌توانید پول‌تان را در آن‌ها خرج کنید. هر اقامتگاه در برج العرب بادبان شکل، که اولین هتل ۷ ستاره دنیا نامیده می‌شود دارای سوییت‌های دو طبقه هستند.
با این همه سوییت رویال این برج بهترینِ بهترین‌های دنیا را در خود جمع کرده و ارائه می‌دهد. در این سوییت شما از داشتن یک سینمای خصوصی و تخت خوابی شاهانه در اتاق اصلی با نمای دریای خلیج فارس لذت خواهید برد. البته این‌ها همه امکاناتی نیستند که شما در این سوییت به دست می‌آورید.
در طبقه دوم شما کافه خصوصی و شخصی به سلیقه شما و همچنین کتابخانه در دسترس قرار دارند. به علاوه شما می‌توانید بالش دلخواه‌تان را بین انواع پارچه‌های ابریشمی و بین ۱۷ مدل مختلف انتخاب کنید.

 

 

سوئد؛ اقامتگاه آرورا، Wilderness Cabin

 

 

سوئد؛ اقامتگاه آرورا، Wilderness Cabin

 

 

شما در این اقامتگاه می‌توانید برای چهار روز و سه شب در کابین و به دور از تمدن، در قسمت نواحی دور شمال سوئد اقامت داشته باشید. برای رسیدن به این کلبه‌ چوبی باید یک ساعت روی زمین اسکی کنید ولی وقتی به کلبه‌تان می‌رسید که با کوره گرم می‌شود، همه چیز را فراموش خواهید کرد.
شما می‌توانید در این کلبه‌های راحت و ساکت از آرامش زمستانی مناطق شمالی لذت ببرید و استراحت کنید. نگران سرما نباشید زیرا واقعا نیست خودتان را با پوشیدن لباس‌های زیاد بسته‌بندی کنید، مگر این که از افراد سرمایی باشید. شما می‌توانید با موتور اسکی جنگل‌های یخ‌زده را بگردید و یا به ماهی‌گیری بپردازید. بعد از فعالیت در یک روز برفی به سونای سنتی در کلبه بروید و از استراحت در آب داغ لذت ببرید.

مطالب مرتبط