چند مقصد ایده‌آل برای سفرهای لاکچری در آسیا

وقتی صحبت از سفرهای لاکچری در آسیا می‌شود، شما به هیچ وجه در انتخاب دستتان بسته نیست. شهرهای متعدد، جزایر زیبا و مناطق شگفت‌انگیزی هستند که می‌توانید به آن‌ها سفر کنید و لحظاتی رویایی را تجربه کنید. لیست امروز ما تنها 10 مورد از موارد متعددی است که در آسیا پیش رو دارید تا در هتل‌های 5 ستاره‌شان اقامت کنید و از بهترین امکانات ممکن لذت ببرید.

 

 

ژاپن- بهترین انتخاب برای ماه عسلی لاکچری

 

 

japan

 

 

از مناطق مختلف با زیبایی‌های طبیعی حیرت انگیز برای عکس‌های بعد از عروسی، هتل‌های لاکچری که مانندشان در دنیا کم است و امکانات بسیاری که برای ماه عسل تدارک دیده شده، ژاپن بهترین انتخاب برای چنین سفری به لوکس‌ترین شکل ممکن است. البته اینجا ما از توکیو حرف نمی‌زنیم، از هوکایدو میگوییم، از اوکیناوا و نقاطی که شما در هتل‌های لوکس به سبک سنتی اقامت می‌کنید و در طبیعت زیبایی که اولین روزهای ازدواج خود را در آن به قدم زدن مشغول می‌شوید.

 

 

تایلند- بهترین در جنوی شرق آسیا

 

 

تایلند: بهترین در جنوی شرق آسیا

 

 

جنوب شرق آسیا بخصوص در تور تایلند نقاط متعددی دارد که برای سفرهای لاکچری پیشنهاد می‌شود. از میان آن‌‌ها بدون شک باید تایلند را انتخاب کرد. کشوری که در خود چندین جزیره‌ی کوچک و ایده‌آل برای ماه عسل دارد، نقاط زیایی در آن پیدا می‌شود که از جمله قشنگ‌ترین منظره‌های جهان هستند و امکانات متعددی از جمله اقامتگاه‌های باشکوه ساحلی که با قیمتی مناسب می‌توانید درآن‌ها سکونت کنید.

 

 

بهترین بانجی جامپینگ‌های دنیا براساس مقاله‌ای از سی‌ان‌ان

 

 

ویتنام- برای آن‌ها عاشق طبیعت

 

 

ویتنام: برای آن‌ها عاشق طبیعت

 

 

مشخص کردن یک نقطه از آسیا برای طرفداران طبیعت کار سختی است، اما اگر در مجموع بخواهیم تصمیم بگیریم، نقاطی در ویتنام وجود دارد که اگر طرفدار طبیعت باشید، می‌توانید سفری رویایی داشته باشید. مناطق ساحلی بسیار زیبایی در ویتنام وجود دارد تا در سواحل جذابش قدم بزنید و پارک‌های جنگلی دیدنی که می‌توانند بهترین خاطرات شما را رقم بزنند.

 

 

مجمع الجزایر Mergui، میانمار- برای آن‌ها که عاشق ماجراجویی هستند

 

 

مجمع الجزایر Mergui، میانمار: برای آن‌ها که عاشق ماجراجویی هستند

 

 

تصور کنید که سفر شما بر روی قایقی باشد که در دریایی زیبا پیش می‌رود، تفریح شما غواصی در آب‌هایی شفاف با دنیایی از جانوران شگفت‌انگیز باشد، به جنگل بروید و از طبیعت دیدن کنید و این امکان را داشته باشید که انواع فعالیت‌های این چنینی را در محیطی بسیار آرام نسبت به جزایر تایلند تجربه کنید. وقتی تمام این‌ها را کنار هم می‌گذارید متوجه می‌شوید که چرا Mergui یکی از بهترین گزینه‌ها سفری لاکچری و در عین حال ماجراجویانه شما خواهد بود.

 

 

بهترین هتل‌های ۷ ستاره دنیا را بشناسید

 

 

جزیره سانگ سا، کامبوج- برای بودن در جزیره‌ای اختصاصی

 

 

جزیره سانگ سا، کامبوج: برای بودن در جزیره‌ای اختصاصی

 

 

سانگ سا یک هتل یا اقامتگاه لاکچری در جزیره‌ای گرمسیری نیست، بلکه یک اقامتگاه طبیعت گردی لاکچری در جزیره‌ای کاملا اختصاصی است که تنها تعداد بسیار محدودی به صورت همزمان در آن اقامت می‌کنند. این جزیره در پارک ملی خاصی در کامبوج واقع شده و در کنار زیبایی‌های منحصر به فرد، می‌تواند سطح متفاوتی از سفر لاکچری برایتان باشد.

 

 

بورنئو- برای تماشای حیات وحش

 

 

بورنئو: برای تماشای حیات وحش

 

 

اگر در نظر دارید که به سافاری آفریقا بروید، می‌توانید در همین آسیا نیز تجربه‌ای منحصر به فرد در حیات وحش داشته باشید. در برخی موارد ممکن است هند را در این رابطه پیشنهاد بدهند، اما شک نکنید که بورنئو یکی از جذاب‌ترین جاهایی است که می‌توانید در این رابطه ببینید، مخصوصا اگر به دنبال اقامتگاهی لاکچری می‌گردید و دوست دارید با بهترین امکانات ممکن به سافاری بروید.

 

 

۶ ماساژ عجیب و غریب در آسیای جنوب شرقی

 

 

تبت- برای آن‌هایی که به دنبال سفری متفاوت هستند

 

 

تبت: برای آن‌هایی که به دنبال سفری متفاوت هستند

 

 

برای رفتن به تبت شما می‌توانید هم روش کوله به دوشی را امتحان کنید هم اینکه با تورهای گردشی لوکس به دیدن این مکان خاص بروید. این سفر از این رو می‌تواند برای شما خاطره‌انگیز باشد که هم از نظر فرهنگی و تاریخی به مکانی جذاب می‌روید هم اینکه در مسیری بسیار زیبا قدم می‌گذارید که به رودخانه‌ی زرد و چشم‌اندازهای تمام نشدنی ختم می‌شود. پیشنهاد ما به شما، سفر با قطارهای لاکچری به مقصد تبت است که از جمله مجلل‌ترین‌ و بهترین راه برای دیدار از این سرزمین تاریخی به شمار می‌رود.

 

 

لائوس- برای سفری عاشقانه

 

 

لائوس: برای سفری عاشقانه

 

 

حس خاصی در این کشور کوچک و زیبا نهفته که آن را مقصدی ایده‌آل برای سفرهای آرام عاشقانه در نظر می‌گیرند. اسپاهای متعدد در نقاط بسیار زیبا، بوتیک هتل‌های رویایی و دیدنی‌های طبیعی و جزایر خاص لائوس از این کشور مکانی عالی برای مسافرت ساخته است.

 

 

با زیباترین شهرهای دنیا آشنا شوید

 

کو جام، تایلند- جزیره‌ی کوچک و آرام

 

 

  کو جام، تایلند: جزیره‌ی کوچک و آرام

 

 

اگر بتوانید هزینه‌ی سنگین اقامتگاه‌های لاکچری کو جام را بپردازید، این امکان را خواهید داشت که در جزیره‌ای آرام و زیبا اقامت کنید که نه مثل سانگ سا خالی از سکنه است و نه همچون جزایر بزرگ تایلند مملو از جمعیت. کو جام دارای ویلاهای بسیار زیبا و مجهزی است که همگی دارای استخرهای اختصاصی و امکانات حداکثری هستند. زیبایی خود جزیره نیز حیرت آور است و می‌تواند یکی از بهترین سفرهای تمام زندگی‌تان را رقم بزند.

مطالب مرتبط