مشهورترین کشورهای دنیا در مهمان‌نوازی

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چقدر مهمان‌نوازی کشور میزبان در کیفیت تعطیلات شما اهمیت دارد؟ مهمان‌نوازی در حقیقت به معنی پذیرش افراد، روی خوش و سخاوت در برخورد چه با افراد بومی و چه غریبه‌ها است. بسیاری از سفرها صرفا به خاطر شهرت مهمان‌نوازی و دیدن فرهنگ اجتماعی به کشور میزبان صورت می‌گیرید و ما نمی‌توانیم انکار کنیم که این موضوع اثر مستقیمی بر روی کیفیت سفر می‌گذارد و گردش و تفریح را دلپذیرتر می‌کند. ما در این پست به معرفی کشورهای معروف دنیا در مهمان‌نوازی می‌پردازیم.

 

 

تایلند

 

 

تایلند

 

 

تایلند در مهمان‌نوازی زبانزد کل دنیاست. یکی از دلایلی که هر روز تور تایلند بیشتر و بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد روحیه شاد و برخور خوب آن‌هاست. طبق نظرسنجی‌ها مردم دنیا تایلندی‌ها را مردمی بسیار مهمان‌پذیر می‌دانند. مردم این کشور وقتی به هم می‌رسند با خوشرویی و احترام یکدیگر را در آغوش می‌گیرند و wai می‌گویند. این موضوع تا جایی پیش رفته که تایلند را سرزمین لبخند هم نام نهاده‌اند. نه تنها مردم این کشور همیشه لبخند به لب دارند بلکه باعث می‌شوند شما هم در طول سفر همیشه لبخند به لب داشته باشید.

 

 

آشنایی با بهترین بازارهای شبانه تایلند

 

 

ایرلند

 

 

ایرلند

 

 

طبق نظرات، شهرهای کورک، گالوی و دوبلین ایرلند در رده محبوب‌ترین نقاط دنیا قرار دارند. فضای شاد و پر جنب و جوش و موسیقی زنده شما را جذب خودشان می‌کند و آرزو می‌کنید کاش اوقات بیشتری را در این شهرها بگذرانید. حتی با گردش در نقاط کشور، با رانندگان خوش مشرب و خونگرم به شما خیلی خوش خواهد گذشت. مردم ایرلند همیشه با گردشگران تعامل اجتماعی خوبی برقرار می‌کنند و همیشه برای کمک به آن‌ها می‌شتابند.

 

 

پرتغال

 

 

پرتغال

 

 

شاید هیچ وقت پرتغال را به عنوان کشوری اروپایی در زمره کشورهای دوستانه و صمیمی در نظر نگیرید اما نظرات گردشگرانی که قبل از شما از این کشور بازدید کرده‌اند با شما تفاوت دارد. به علاوه بیشتر مردم به انگلیسی وارد هستند و از لحاظ برقراری ارتباط کم‌تر دچار مشکل خواهید شد. این ویژگی به اضافه روحیه صمیمی و خونگرمشان، سفر شما را به تعطیلاتی دل‌انگیز تبدیل می‌کند. پرتغالی‌ها عاشق خورشید و صحبت با دوستانند و همیشه از چنین فرصت‌هایی استفاده می‌کنند تا بهترین لحظات را در کنار یکدیگر داشته باشند. تفریحات شبانه در این کشور شگفت‌انگیز است.

 

 

هند

 

 

هند

 

 

مطمئنا هر کسی که با تور هند سفر کرده باشد از میراث فرهنگی غنی، سنت‌ها، اعتقادات و جمله معروف Atitii Devo Bhava به معنی مهمان حبیب خداست تعریف کرده است. مهمان‌نوازی بخشی از فرهنگ مردم هند است. آن‌ها با مهمانان کشورشان صمیمی و سخاوتمند برخورد می‌کنند و اجازه می‌دهند تا احساس راحتی کامل آسایش داشته باشند. اگر برای بار اول به این کشور سفر می‌کنید اصلا نگران نباشید زیرا آن‌ها کاملا گشاده‌رو و مهربان هستند به طوری که حس می‌کنید در خانه خودتان هستید. وقتی آن‌ها با دو دست به هم چسبیده با شما برخورد می‌کنند در واقع به شما احترام می‌گذارند و با فروتنی در مقابتان می‌ایستند. همچنین غذاهای هندی بسیار خوشمزه و دلچسب بوده و به عنوان بهانه‌ای برای تعامل و خوش و بش در نظر گرفته می‌شود.

 

 

زیباترین آثار باستانی یونسکو در هند

 

 

مکزیکو

 

 

مکزیکو

 

 

مکزیکو به عنوان یکی از نقاط آمریکایی دارای فرهنگ معاشرتی گرم و صمیمی است. آن‌ها نه تنها به روابط خانوادگی اهمیت می‌دهند و به هر بهانه‌ای در کنار یکدیگر جمع می‌شوند بلکه این رفتار را غریبه‌ها نیز دارند. مردم معمولا در برخورد با هم، یگدیگر را سنیور و یا سنیورا خطاب می‌کنند، حتی با کسانی که نمی‌توانند مکزیکی صحبت کنند. هنگامی که در مکزیک هستید و می‌خواهید با دیگران ارتباط برقرار کرده و خوش و بش کنید نه تنها با دست دادن بلکه باید از این روش هم توامان استفاده کنید. آن‌ها معمولا در برخورد با غریبه‌ها دست‌ها را می‌لرزانند و با حسن نیت برخورد می‌کنند.

 

 

بوتان

 

 

بوتان

 

 

شاید در موارد کمی باشد که با اسم بوتان برخورد کنید اما این کشور زیبا که صومعه‌های فراوانی دارد، محل زندگی مردم بسیار خونگرم و مهمان‌نوازیست که دل شما را می‌برند. این کشور مردم بسیار خوشحالی دارد که دوست دارند شادی‌شان را با دیگران به اشتراک بگذارند. پادشاهان بوتان با پایه گذاری طرح سنجش شادی ملی، روحیه مردم و میزان موفقیت آن‌ها را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد. خوشبختی بین این مردم مسری‌ست. بنابراین اگر به دنبال مقصدی برای بالا بردن روحیه هستید بوتان یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌های شما خواهد بود.

 

 

بوسنی

 

 

بوسنی

 

 

بوسنی در جنوب اروپا یکی از کشورهای گردشگر پذیر است که به خاطر روحیه بالای مردم در برخورد با غریبه‌ها شهرت خوبی دارد. این کشور از سال ۱۹۹۵ تا حالا رتبه سوم رشد گردشگرپذیری را به خود اختصاص داده است. مردم این کشور همیشه و در همه حال سخاوتمند و مهربان هستند و تمایل دارند چیزها را بادیگران به اشتراک بگذارند. مردم کشور به قهوه علاقه خاصی دارند. شما می‌توانید در همه جای این کشور کارگاه‌های محصولات قهوه و لوازم رنگی و فنجان نعلبکی‌های زیبایی را برای خرید و سوغاتی پیدا کنید. بوسنی در مهمان‌نوازی عالی بوده و همیشه با قلب باز از شما پذیرایی می‌کند.

مطالب مرتبط