بهترین شهرها برای خرید ملک در اروپا

 اروپا به لحاظ جغرافیایی دارای زیبایی‌های فراوان و زندگی کاملا مدرنیته است. این سال‌ها اروپا به لحاظ تغییرات جمعیتی، اقتصادی و مهاجرتی بیش از هر زمان دیگری برای خرید ملک و املاک مناسب است. با خرید ملک نه تنها می‌توانید اقامت دریافت کنید، بلکه می‌توانید املاکتان را اجاره دهید و از سود خالص آن بهره‌مند شوید. از کلبه‌های ایرلندی مقابل امواج خروشان و مناظر دراماتیک گرفته تا خانه‌ای در قلب استانبول، حالا زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در اروپاست. از شمال تا جنوب اروپا پر از نقاط قابل توجه و منحصر به فرد است.

 

 

پرتغال، آلگارو

 

 

پرتغال، آلگارو

 

 

این شهر میزبان بیش از ۱۰۰ هزار مهاجر است که دهه‌های گذشته در این شهر به خرید املاک رو آورده بودند. برای کسانی که می‌خواهند از ۳۳۰۰ ساعت آفتاب در طول سال لذت ببرند، بازار خرید املاک این شهر مقرون به صرفه است. این خط ساحلی ۱۶۱ کیلومتری از اقیانوس آرام پر از گونه‌های سنگی مختلف، تالاب‌ها و سواحل شنی چشمگیر است. آب‌ دریای این شهر لاجوردی و آبشارها کاملا سحرانگیز هستند. شما می‌توانید در طول اقامت‌تان از فعالیت‌های آبی متنوع مانند شنا و قایق‌رانی لذت ببرید و از ۴۲ زمین گلف منطقه بهره ببرید. شما می‌توانید معامله خیلی خوبی در شهری خاص داشته باشید.

 

 

ایرلند، شبه جزیره Beara

 

 

ایرلند، شبه جزیره Beara

 

 

موج عظیم مشتاقی به دنبال خرید خانه‌های خانوادگی در شهرهای ایرلند شکل گرفته که می‌تواند بازار املاک این کشور را کامل داغ و پرجنب و جوش کند اما این بدان معنا نیست که باید بیخیال خرید خانه در این کشور بشوید، بلکه باید جای بهتری را پیدا کنید. در حال حاضر بهترین مکان خرید خانه جنوب ایرلند، جایی که شما می‌توانید صاحب کلبه‌های زیبای ییلاقی با مناظر شگفت بشوید، است. البته توجه داشته باشید این بخش‌ها مربوط به خریدهای تجاری نیست و فقط در صورتی پیشنهاد می‌شود که بخواهید خودتان صاحب خانه شوید. شما می‌توانید کلبه‌های ییلاقی برای سواحل صخره‌ای با پس زمینه تپه‌های یکدست را با مبلغ ۸۰ هزار دلار صاحب شوید.

 

 

ترکیه، استانبول

 

 

ترکیه، استانبول

 

 

بین سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ آن‌طور که بازار املاک اروپا تحت تاثیر قرار گرفته بود، مورد توجه نبود. با این حال هر متر مربع ملک مسکونی در استانبول از ۱۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. ترکیه با داشتن جمعیت ۵۰ درصدی زیر ۳۰ سال، کشوری متعلق به آینده است. این شهر اروپایی آسیایی با تنوع فرهنگی و رشد اقتصادی سال‌های اخیر بیش از پیش برای سرمایه گذاری خارجی و اقامت خارجی‌ها مناسب شده است. ساخت و ساز و قوانین مربوط به واگذاری به نحوی است که شما به عنوان یک خارجی می‌توانید به راحتی آپارتمان‌های نیمه کاره را پیش خرید کنید و به راحتی صاحب ملک شوید. اگر به دنبال سرمایه گذاری در شهری اروپایی هستید، استانبول بیش از هر زمان دیگری آمادگی پذیرایی از شما را دارد. شما با خرید ملک می‌توانید اقامت ترکیه را داشته باشید و به راحتی تمام بین دو کشور با توراستانبول در سفر باشید.

 

 

راهنمای گردش در محله تقسیم؛ استانبول

 

 

مجارستان، بوداپست

 

 

مجارستان، بوداپست

 

 

اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید و هنوز برای خرید ملک در جایی مثل استانبول تردید دارید، یکی دیگر از گزینه‌های جذاب پیش روی شما بوداپست در مجارستان است. بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴، بازار املاک بوداپست دچار سقوط و کاهش قیمت فاحشی شد و آن را تبدیل به مقصدی مقرون به صرفه برای خرید ملک و املاک کرد، گرچه حالا اوضاع کمی بهتر است. این شهر اروپایی واقعا زیبا این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این شهر از جهت برای سرمایه گذاری، تحصیل، تجارت و حتی اجاره دادن خانه مقصدی ایده‌آل است. شما به عنوان یک گردشگر می‌توانید از جاذبه‌های فراوان آن مثل حمام‌های قدیمی زیبا، معماری دوره استعماری و غذاخوری‌های فراموش نشدنی بازدید کنید. قیمت املاک در این شهر بسیار پایین بوده و خبری هم از قوانین سخت و دست و پاگیر نیست. بنابراین به راحتی می‌توانید ملک مورد نظرتان را بخرید و استفاده شخصی و یا اجاره دادن بهره برداری کنید.

 

 

بهترین کشورهایی که می‌توانید برای سفرهای پاییزی به آن‌ها بروید

 

پرتغال، لیسبون

 

 

پرتغال، لیسبون

 

 

دوباره به پرتغال بر می‌گردیم و یکی دیگر از شهرهای مقرون به صرفه آن برای خرید خانه را بررسی می‌کنیم. اگر بخواهید همین حالا برای خرید یک آپارتمان ۲ خوابه در محله‌ای جذاب اقدام کنید با پیشنهادات ۱۰۰ هزار دلاری آمریکا روبرو می‌شوید. لیبسون شهری فوق‌العاده زیبا با تاریخی غنی، عاشقانه، مقرون به صرفه با مردمی به شدت خونگرم و مهمان نواز است که می‌تواند تجربه متفاوتی از زندگی در شهری اروپایی را به شما ارائه دهد. آب و هوای لیبسون ملایم و هزینه زندگی در آن پایین است. مردم بسیار مودب، باگذشت و مهربان هستند. شما می‌توانید از زیبایی‌های شهری و طبیعت بسیار زیبایش بهره‌مند شوید و به عنوان خانه دوم، از ماندن در این شهر رضایت کامل کسب کنید.

مطالب مرتبط