از بهترین تم‌پارک‌های آبی دنیا دیدن کنید

زندگی مدرنیته امروزی جایی پر از استرس مضاعف و کارهای مدام طاقت‌فرسا است. یکی از بهترین روش‌های تخلیه انرژی‌های بد و تفریح و خوش گذارنی رفتن به پارک‌های آبی جذاب و دیدنی است. در این پارک‌ها می‌توان در انواع استخرها شنا کرد و از وسیله‌های آبی و سرسره‌های رنگی لذت برد. البته شاید فکر کنید این پارک‌‌ها مختص به بچه‌ها هستند. تصور ما کاملا اشتباه بوده و این پارک‌ها از بخش‌های مختلفی برای تمام سنین تشکیل شده‌اند. شما می‌توانید یک روز تمام را در این پارک‌ها و در کنار خانواده و دوستان خوش بگذارنید.

 

 

ابوظبی، پارک آبی یاس

 

 

waterworld

 

 

این پارک آبی فوق‌العاده جذاب که در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد شامل ۴۳ وسیله تفریحی، و ۵ سواری آبی شگفت‌ انگیز است که به طور خاص برای این مرکز تفریحی طراحی شده است. یکی از معروف‌ترین سواری‌های آن Dawwama نام دارد که سریع‌ترین سواری آبی دنیا با نیروی آب را ارائه می‌دهد. سوار Bandit Bombe که یک مسیر ۵۵۰ متری آبی است سوار شوید و سرعت و هیجان را با هم تجربه کنید. احتمالا از سرسره چرخشیLiwa Loop نیز خوشتان خواهد آمد. تعداد زیادی وسیله بازی وجود دارد که وقت شما را به خودشان اختصاص خواهد داد. هر کدام را که دوست داشتین سوار شوید و هیجان انباشته شده‌تان را تخلیه کنید.

 

 

بهترین کارهای رایگانی که می‌توانید در دبی انجام دهید

 

 

آمریکا، ارلاندو، پارک آبی آکواتیکا

 

 

aquatica

 

 

آکواتیکا که در ارلاندوی فلوریدا واقع شده یکی از محبوب‌ترین پارک آبی‌های دنیا است. این پارک نه تنها از بازی‌های آبی مختلف پر شده است بلکه با الهام از جنگل‌های گرمسیری اطراف دریای کارائیب، ۶۰ هزار انواع گیاهان گرمسیری و ماسه‌ای را در قالب پارکی جذاب و الهام‌بخش در دسترس شما قرار می‌دهد که در آن بتوانید قدم بزنید و استراحت کنید. اگر سوار سرسره بی‌نظیر Dolphin Plunge شوید می‌توانید همراه با سواری و تفریح از آکواریوم پر از دلفین هم دیدن کنید. یکی دیگر از سرسره‌های جذاب دیگر که توصیه می‌کنیم حتما سوارش شوید Omaka Rocka است. با تفریح در این پارک می‌توانید روزی فوق‌العاده جذاب در کنار خانواده را سپری کنید.

 

 

تایلند، نام چوم تیان، پارک آبی رامایانا

 

 

 رامایانا ramayana

 

 

این پارک آبی به عنوان جدیدترین مرکز تفریحی آبی در تور تایلند دارای ۲۱ وسیله هیجان‌انگیز، ۴ وسیله انحصاری این پارک و بیش از ۵۰ جاذبه دیگر است. شما می‌توانید سوار بازی‌های هیجان انگیز Aqualoop شوید و آدرنالین‌ خون‌تان را بالا ببرید و یا در یک دایره ۳۶۰ درجه‌ای بچرخید و یا از Dueling Aqua-Coaster لذت ببرید که از ارتفاع ۲۴۰ متری شما را در مسیری آبی تا پایین و به سمت استخر آب هدایت می‌کند. این پارک آبی پر از بازی‌های مختلف است که نسبت به هم رده‌های خود دارای تجهیزات جدیدتری است. یکی از جاذبه‌های بسیار محبوب این پارک دریاچه‌ای نقره‌ای است.

آدرس: หมู่ที่ 7 9 Ban Yen Rd, Na Chom Thian, Sattahip District, Chon Buri 20250, Thailand

تلفن: +66 33 005 929

 

 

بهترین نقاط بانکوک برای خوردن دسرهای شگفت‌انگیز تایلندی

 

 

استرالیا، کویینزلند، پارک آبی Wet N Wild

 

 

krausnick

 

 

درست است که سواحل طلایی و جذاب کویینزلند خود به تنهایی می‌تواند بازدیدکنندگان را به سمت خود بکشاند اما این ایالت خود میزبان بزرگ‌ترین پارک آبی استرالیا هم هست. پارک آبی Wet ‘n’ Wild در تمام طول سال فعال است و فرقی نمی‌کند که برای چه زمانی تعطیلاتتان را برنامه ریزی می‌کنید زیرا همیشه خدا فرصت رفتن به آن را دارید. این پارک پر از سرسره‌ها و استخرهای دوست داشتنی برای تمام افراد خانواده است. به طوری که شما مطمئن هستید در سفری خانوادگی با رفتن به این پارک همه اعضای خانواده از اوقات خوشی به یک اندازه لذت خواهند برد.

 

 

کانادا، ادمونتون، پارک آبی دنیا

 

 

کانادا، ادمونتون، پارک آبی دنیا

 

 

این پارک آبی بسیار جذاب که در ۱۵ آوریل ۱۹۸۶ افتتاح شده در شهر ادمونتون کانادا و در غرب مرکز خرید ادمونتون قرار گرفته است. این نقطه از کانادا بزرگ‌ترین مرکز خرید و تفریح در دنیا است که مساحتی حدود ۱۲ هکتار را به خودش اختصاص داده است. این پارک آبی عظیم بزرگ‌ترین سیستم آبی دنیا را داشته و دارای جاذبه‌های فراوانی برای بازدیدکنندگانش است. پارک آبی دنیا بزرگ‌ترین مرکز تفریحی آبی سرپوشیده دنیاست که با مخزن‌های عظیم آبی می‌تواند از ۴۰ هزار بازدیدکننده میزبانی کند. استخر مواج این پارک حاوی ۵۰٫۳ میلیون لیتر آب است. حتما خودتان می‌توانید تصور کنید در چنین جایی چقدر ممکن است به شما و خانواده و همراهانتان خوش بگذرد.

 

 

آلمان، Krausnick، پارک آبی جزایر گرمسیری

 

 

آلمان، Krausnick، پارک آبی جزایر گرمسیری

 

 

این پارک تفریحی بزرگ‌ترین سالن سرپوشیده دنیا را ارائه می‌دهد که می‌توان همزمان از ۶ هزار بازدیدکننده میزبانی کند. این سالن جذاب با داشتن یکی از بزرگ‌ترین استخرهای دنیا به طول حدود ۱ کیلومتر در رده پارک‌های آبی دنیا قرار گرفته است. به علاوه برای الهام بخشی بیشتر در این مجموعه یک جنگل بارانی زیبا با ۵۰ هزار گل و گیاه بومی این مناطق گنجانده شده تا شما را به حال و هوای شرق آسیا هدایت کند. این پارک یکی از شگفت انگیزترین تجارت آسیایی را در قلب اروپا به شما هدیه می‌دهد.

مطالب مرتبط