بهترین مقاصد گردشی دنیا برای اسب‌دوانی

اسب‌سواری همانند دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی یکی از بهترین راه‌های گردش در مناطق زیبا و چشمگیر برای گردشگران و مردم محلی است. اسب‌سواری به مراتب از دوچرخه‌سواری جذاب‌تر هم هست زیرا شما می‌توانید در مسیرهایی تردد کنید که شاید با دوچرخه غیرممکن و یا دست کم دشوار باشد. آیا در حال برنامه‌ریزی برای سفری جذاب هستید؟ ما در این پست بهترین نقاط دنیا برای اسب‌سواری و اسب‌دوانی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

مکزیکو، Valle de Bravo

 

 

مکزیکو، Valle de Bravo

 

 

یکی از بهترین میدان‌های سواری در این منطقه به دور دریاچه Valle de Bravo است. این مسیر که توسط جنگل‌های باشکوه کاج مونتزوما احاطه شده یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین مناظر اطراف را با نمای دشت‌های پایین دست ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در ویلایی راحت و جذاب با میزبانانی بسیار خونگرم و مهربان اقامت کنید و از تسحیلات و اسب‌های اصیل و فوق‌العاده بهره ببرید. این اسب‌ها که با ماهرترین سوارکاران آموزش دیده‌اند تعطیلات به یادماندنی برایتان رقم می‌زنند.

 

 

کنیا، ماسای مارا

 

 

کنیا، ماسای مارا

 

 

اگر دوست دارید درگیر هیجان و تجارب عجیب و غریب شوید بی‌شک ماسای مارا یکی از بهترین مقاصد شما در کنیا خواهد بود. اسب‌دوانی در دشت‌های مسطح و در میان گورخرها، فیل‌ها، زرافه‌ها، شیرها و ده‌ها تن از حیوانات جنگلی دیگر می‌تواند چنان هیجان‌انگیز باشد که حتی بخشی از آن را هرگز در لندکورها تجربه نخواهید کرد. همچنین می‌توانید با ثبت نام در تورهای گردشی منطقه به سبک ارنست همینگوی کمپینگ کنید و از خدمات رفاهی و فوق‌العاده آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

 

فرانسه، دره لوئر

 

 

فرانسه، دره لوئر

 

 

قلعه‌های برزگ و دیدنی‌ای که در دره لوئر واقع شده‌اند یادگار تاریخ باشکوهی هستند که این منطقه به خود دیده‌است. Chenonceau، Cheverny، و Chaumont نمونه‌های برجسته‌ای از زرق و برق فرهنگ فرانسوی در آن دوره هستند. تاریخ می‌تواند به واسطه دستان هنرمند و بااستعداد افراد برجسته زنده بماند و این نقطه از فرانسه مثال بارز این گفته است. شما می‌توانید در اقامتگاه‌های منحصر به فرد و کاملا رویایی بمانید و از دشت‌های زیبای اطراف دیدن کنید. روزها را به اسب‌سواری و کاوش در مناطق سرسبز دره بپردازید و شب‌ها را در روستای تاریخی و فوق‌العاده زیبا سر کنید.

 

 

ایتالیا، توسکانی

 

 

ایتالیا، توسکانی

 

 

سواری در این بخش درخشان و چشمگیر ایتالیا ترکیبی عالی از مناظر خیره‌کننده توسکان از پشت اسبان و فرصتی برای یادگیری و بازدید برخی از گنجینه‌های هنری جهان در فلورانس و سیه‌نا است. شما می‌توانید در قعله بازسازی شده Castello di Tocchi اقامت کنید و غرق در جذابیت‌های تاریخی و باستانی شوید در حالی که از امکانات رفاهی مدرن بهره می‌برید. جدا از اسب‌دوانی در مراتع و زمین‌های سرسبز اطراف، شما می‌توانید در کلاس‌های واقعا سرگرم‌کننده و جذاب آشپزی قلعه شرکت کنید و از پخت و پز کنار همسر و یا دوستان لذت ببرید و چیزی جدید برای ارائه در مهمانی‌های خصوصی و خانوادگی خود داشته باشید.

 

 

هند، راجستان

 

 

هند، راجستان

 

 

یکی از بهترین تجارب سفر با تور هند و رفتن به راجستان، تورهای گردشی اسب‌سواری است که به صورت گروهی از کاخی به کاخ دیگر برگزار می‌شود. در این تورهای تفریحی شما نه تنها شانس بازدید از چندین کاخ چشمگیر و مجلل را دارید بلکه می‌توانید حین سواری مردم محلی و فرهنگ بومی را از نظر بگذرانید، مناظر دیدنی هند را تماشا کنید و چیزهای متنوع زیادی راجب هند و تاریخش بیاموزید. به علاوه این تورها دارای خدمات رفاهی و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه هندی هم هستند که باب دیگری از فرهنگ غنی این کشور را به روی شما می‌گشاید.

 

 

 

زیباترین آثار باستانی یونسکو در هند

 

 

ترکیه، کاپادوکیا

 

 

ترکیه، کاپادوکیا

 

 

بین تمام سواری‌های دنیا کاپادوکیا با ارائه تاریخی غنی از ملیت‌ها مختلفی چون یونانی، رومی، دوره اول مسیحیت و عثمانی، پیشتاز دیگر رقیبانش است. شما با ثبت نام و شرکت در تورهای اسب‌دوانی کاپادوکیا شانس راندن در زمین‌های بسیار زیبا و دیدنی و روستاهای جالب توجه را با اسب‌هایی قوی و اصیل به دست خواهید آورد. خدمات رفاهی تور ترکیه معمولا بسیار خوب بوده و در برنامه خود توقف در استانبول به عنوان یکی از زیباترین شهرهای دنیا را هم دارند. بنابراین شما نه تنها از کاپادوکیا و روستاهای اطرافش دیدن می‌کنید بلکه شانس توقفی هرچند کوتاه در استانبول را هم خواهید داشت.

 

 

بهترین شهر‌های رمانتیک برای ماه عسل در ترکیه

 

 

کانادا، کبک

 

 

 کانادا، کبک

 

 

در اغلب مواقع فراموش می‌کنیم که کبک همانند کشوری مستقل با زبان و فرهنگی اساسا فرانسوی در دل کانادا قرار گرفته است. اگر از مسافران کانادا هستید و یا برای دیدن عزیزانتان به این منطقه سفر می‌کنید، می‌توانید با رفتن به شبه جزیره Gaspé در خلیج سنت لارنس بین جنگل‌های انبوه مخروطی سواری کنید، از هوای مطبوع خط ساحلی لذت ببرید و شب را در مسافرخانه سر کنید. مخصوصا سواری در فصول پاییز و زمستان همراه با شگفتی‌های طبیعی، برگ‌های رنگی و هوایی خنک بسیار لذت‌بخش و فراموش نشدنی است.

 

 

آرژانتین، استانسیا

 

 

 آرژانتین، استانسیا

 

 

آرژانتین کشوری با بزرگ‌ترین سواری‌های دنیاست بنابراین هنوز هم اسب در این کشور نقشی مهم و پررنگ ایفا می‌کند. Estancia Huechahue در پایین دامنه آندس، یکی از مراکز برجسته آرژانتین است که به شما نحوه زندگی کابوی‌ها و سواری آن‌ها را نشان می‌دهد. درحقیقت این مرکز فرصتی غیر معمول برای درک عمیق مردم منطقه و فرهنگ کهن آن‌هاست. شما می‌توانید همره گروه تا بالای آندس سواری کنید و شاهد زیباترین مناظر سرسبز اطراف باشید.

مطالب مرتبط