زیباترین زنان در کدام کشورهای دنیا زندگی می‌کنند؟

همه ما می‌دانیم زیبایی در اصل مربوط به درون و ریشه انسانی می‌شود و چنین چیزی به آدم‌ها زیبایی می‌بخشد. اما زیبایی ظاهری مقوله‌ای سلیقه‌ای است که بسته به دوره‌ها و فرهنگ‌های مختلف قابل تغییر است. زنان به طور طبیعی از زیباترین آفریده‌های خداوند هستند، با این همه با دخالت عواملی مثل موقعیت جغرافیایی و نژاد، برخی از کشورهای دارای زنان زیباتری هستند. به نظر شما در میان ۱۹۵ کشور موجود در دنیا زیباترین زنان در کدام مناطق زندگی می‌کنند؟

 

 

ترکیه

 

 

ترکیه

 

 

همیشه وقتی صحبت از زنان زیبا می‌شود ترکیه خانه‌های بالای جدول را به خود اختصاص می‌دهد. ارتباط قوی، فرهنگ‌های مختلف تاریخی و امپراتوری‌های باستانی باعث شده تا زنان این کشور باهوش و دارای زیبایی‌های طبیعی باشند. به علاوه زنان ترکی عادت دارند تا به خود برسند و با ظاهری آراسته در اجتماع حاضر شوند. شما می‌توانید نمونه بارز آن‌ها را در تور استانبول در تماشاخانه‌ها و مکان‌های عمومی ببینید.

 

 

بهترین شهر‌های رمانتیک برای ماه عسل در ترکیه

 

 

برزیل

 

 

 

برزیل

 

 

به طور کلی برزیل به خاطر موقعیت جغرافیایی‌اش کشوری زیبا و منحصر به فرد شناخته می‌شود که گردشگران زیادی سالانه به آن سفر می‌کنند. به علاوه این کشور دارای تاریخی غنی و فرهنگ زیبا است که زنانش با اطلاع از این ویژگی به عنوان نماینده فرهنگی برزیل، سنت‌های کشور را حفظ و با خود حمل می‌کنند. آن‌ها به خوبی از نقش برجسته‌شان در امور فرهنگی آگاهند و سعی می‌کنند به خوبی آن را حفظ کنند.

 

 

فرانسه

 

 

فرانسه

 

 

فرانسه واقع در اروپای غربی، به خانه‌های قرون وسطی خیره کننده، روستاهای آلپ، و سواحل مدیترانه‌ای شگفت انگیزش شهرت دارد. به علاوه شما می‌توانید شاهد فرهنگ‌های مختلفی در این کشور باشید و از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه فراموش نشدنی آن امتحان کنید. فرانسه یکی دیگر از نقاط دنیاست که زیباترین زنان را در خود جای داده است. زنان این کشور به ظاهری آراسته، صداهای گرم و دلنشین و خوش‌پوشی در دنیا شناخته شده هستند. آن‌ها نه تنها شخصیتی پیچیده ندارند بلکه انسان‌های بسیار والایی هم هستند.

 

 

روسیه

 

 

روسیه

 

 

سفر با تور روسیه که به عنوان پهناورترین کشور دنیا دارای چشم‌اندازهای متنوع و باورنکردنی از جنگل‌ها تا سواحل شگفت‌انگیز است. به طبع زنان روسی هم همانند زادگاهشان زیبا و باوقار هستند. این زنان نه تنها زیبا و بسیار اصیل هستند بلکه در رشته‌های مختلف ورزشی و هنری مثل تنیس، ژیمناستیک، مدلینگ تا بازیگری با چشمان آبی‌شان چهره‌های شناخته شده‌ای در دنیا دارند.

 

 

زیباترین پارک‌های ملی روسیه برای گردشی به یادماندنی

 

 

ایتالیا

 

 

ایتالیا

 

 

ایتالیا به خاطر داشتن فرهنگی زیبا، غذاهای سنتی و خلاقانه متنوع، و طبیعتی گردشگرپذیر و جذابیت‌های مدیترانه‌ای در دنیا شناخته شده است. دختران این سرزمین هم سهم بزرگی از جذابیت‌های مدیترانه‌ای را به ارث برده‌اند. به علاوه آن‌ها در یکی از اصلی‌ترین قطب‌های مد دنیا زندگی می‌کنند که خوش‌پوشی بین آن‌ها به عنوان وظیفه‌ای ملی تلقی می‌شود. به خاطر همین ویژگی‌هاست که آنان در رده زیباترین زنان دنیا جای گرفته‌اند.

 

 

هند

 

 

هند

 

 

هند نیز یکی دیگر از کشورهای زیبا با تنوع فرهنگی و تاریخی است. زنان این کشور با زیبایی طبیعی و لباس‌های رنگی و زیورآلات خیره‌کنندشان در تمام دنیا شناخته شده‌اند. موهای بلند و مشکی و چشمان تیره از آن‌ها چهره‌ای مصمم ارائه می‌دهد و با وجود سیر مدرنیته در سراسر دنیا، طی سفر به این کشور با تور هند می‌بینید که سنت هنوز در بین آنان زنده است.

 

 

 

زیباترین آثار باستانی یونسکو در هند

 

 

صربستان

 

 

صربستان

 

 

صربستان کشوری اروپای شرقی با فرهنگی تلفیقی از اسلوانیایی و مدیترانه‌‌ای است. زنان صربستانی نیز با به ارث بردن زیبایی‌های طبیعی و خدادادی دارای چهره‌هایی زیبا و خیره کننده هستند. آن‌ها ظاهری ساده و بی‌تکلف دارند اما همان سادگی‌شان از آن‌ها چهره‌ای اصیل ارائه می‌دهد. وقتی با تور صربستان در خیابان‌های بلگراد قدم می‌زنید احساس می‌کنید بیشتر این زنان هنرپیشه‌های تلوزیونی هستند.

 

 

اوکراین

 

 

اوکراین

 

 

این کشور بزرگ اروپای شرقی به خاطر کلیساهای ارتدکس، خط ساحلی دریای سیاه و کوه‌های سبز پر شکوه پوشیده از درختان، در دنیا زبانزد همگان است. این کشور میزبان زنانی خلاق، مبتکر و با اراده است که خوش‌قلبی ذاتی‌شان را با لبخندهای گرم به دنیا نشان می‌دهند. آن‌ها با ظاهری ساده و صمیمی و چهره‌هایی اغلب بلوند در همان اولین برخورد دیگران را جذب خود می‌کنند.

 

 

ونزوئلا

 

 

صربستان

 

 

شاید هرگز برای سفر به ونزوئلا به فکر نیوفتاده باشید اما این کشور ساحلی در شمال آمریکای جنوبی بسیاری از جاذبه‌های گردشی فوق‌العاده را در اختیار دارد. زیبایی‌های طبیعی کشور حتی تا زنانش هم نفوذ کرده به طوری که آن‌ها موفق شده‌اند بارها و بارها جایزه زیباترین زن دنیا را که سالانه برگزار می‌شود از آن خود کنند. زنان این کشور اغلب پوست‌های گندمی و یا تیره و چهره‌هایی مصمم و با اراده دارند.

 

 

انگلیس

 

 

انگلیس

 

 

انگلیس زادگاه شکسپیر، محل ترکیب فرهنگ‌ها، زیبایی‌های طبیعی و تاریخی پر ماجرا است. زنان بریتانیایی هم به واسطه ترکیب فرهنگ‌های متنوع و چندگانه از لحاظ پوست و ظاهر تفاوت‌های زیادی با هم دارند. این زنان برعکس زنان فرانسوی شخصیتی پیچیده و مرموز دارند اما ظاهر آراسته آن‌ها به اندازه زنان فرانسوی جذاب است. زنان بریتانیایی با هوش و استعداد خود توانسته‌اند در جنبه‌های مختلف زندگی از جمله ورزش و سیاست و هنر چهره‌های شناخته شده‌ای در دنیا داشته باشند.

 

 

فیلیپین

 

 

فیلیپین

 

 

این کشور دارای زیبایی‌های طبیعی فراوان، سواحل خیره‌ کننده، آبی اقیانوس، فرهنگی غنی و تاریخی کهن است. همه این ویژگی‌ها باعث شده تا زنان فلیپینی در میان کشورهای آسیایی هم رده خود از بقیه سرآمدتر باشند. آن‌ها معمولا خوش بخورد و صمیمی هستند.

مطالب مرتبط