بهترین هتل‌های مرکز شهر تفلیس

مرکز شهرها بهترین نقاط برای گردش، اقامت و گشت و گذار هستند. در سفر با تور گرجستان با اقامت در قسمت اصلی شهر تفلیس شما نیازی به صرف هزینه‌های زیاد برای رفتن به جاذبه‌های مهم و اصلی را ندارید، طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها و کافه‌ها را در دسترس دارید و تا پایتان را از در هتل بیرون بگذارید همه چیز در دسترس شما قرار دارد. شاید بعضی‌ها بخواهند از سر و صدا دور بمانند اما خیابان‌های پشتی که در فاصله 5 دقیقه‌ پای پیاده قرار دارند هم انتخابی عالی هستند. در سفر با تور تفلیس ما در اینجا برای شما بهترین هتل‌های مرکز شهر تفلیس را معرفی می‌کنیم.

 

River Side Hotel

این هتل 4 ستاره که درست در ساحل سمت راست رودخانه متکواری در مرکز تاریخی تفلیس واقع شده، دارای وای‌فای رایگان، خدمات دربان، پارکینگ رایگان خارج از هتل و اتاق‌های بزرگ با تراس یا بالکن به سبک فرانسوی است. این هتل در ساختمانی 5 طبقه با معماری شیک گرجستانی قرار داشته و تراسی جذاب و تابستانی را در دسترس قرار می‌دهد و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های گرجستان است. اتاق‌های بزرگ آن مبله و مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای با کانال‌های HD، مبلمان چوبی و حمام مرمرین هستند. شما در این اتاق‌ها سیستم تهویه هوا، کتری برقی، نوشیدنی و جعبه کمک‌های اولیه را در اختیار دارید. تراس پشت بام انواع غذاها و نوشیدنی‌های برجسته را ارائه می‌دهد و منظره‌ای پانوراما از شهر قدیمی تفلیس را مقابل چشمان‌تان می‌آورد.

آدرس: Right Side of Mtkvari, The Brosse Turn, Mtatsminda , 0110 Tbilisi City, Georgia

 

 

Tbilisi Marriott Hotel

هتل ماریوت تفلیس، هتلی 5 ستاره است که امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این هتل نه تنها از داخل با امکانات استاندارد پر شده بلکه با توجه به موقعیت قرارگیری‌اش که مشرف به خیابان اصلی مرکز شهر است، تمام امکانات شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد. اتاق‌ها مجهز به تهویه هوا با دکوراسیون کلاسیک هستند. شما می‌توانید از امکاناتی مثل کمد، تلوزیون صفحه تخت و حمام مدرن با لوازم بهداشتی مورد نیاز استفاده کنید. به علاوه هتل دارای مرکز تناسب اندام، سونا و اسپا، اینترنت و پارکینگ رایگان و همچنین سرویس شاتل هم است.

آدرس: 13 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi 0108, Georgia

 

بخوانید: بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت خانوادگی

 

 

Tiflis Palace

این هتل در مرکز تفلیس و در فاصله 100 متری خیابان چاوچادزاده و 100 متری دانشگاه ایالتی تفلیس قرار دارد. تمامی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت، حمام و دسترسی به اینترنت رایگان هستند. به علاوه برخی از آن‌ها دارای بالکن یا یک اتاق نشیمن مجزا هم هستند. در هتل هر روز صبحانه و چندین غذاهای محلی گرجستانی و اروپایی سرو می‌شود. شما می‌توانید در قسمت کافه از انواع نوشیدنی‌ها، سوشی و اسنک‌ها سفارش دهید و نوش جان کنید. برای خدمات تفریحی و رفاهی می‌توانید از ماساژ، اسپا و خدمات درمانی و همچنین سونا استفاده کرده و به تور پیاده‌روی در تفلیس بپیوندید و یا بیلیارد بازی کنید.

آدرس: 3 Vakhtang Gorgasali St, Tbilisi, Georgia

 

 

Rooms Hotel Tbilisi

این هتل که در فاصله 5 دقیقه‌ای از ایستگاه متروی روستوالی قرار گرفته با ارائه تراس، نمایی زیبا ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل دارای تهویه هوا، مینی‌بار و تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی، دمپایی و سشوار هستند. در هتل رستورانی وجود دارد که غذاهای آمریکایی سرو می‌کند. به علاوه در صورت درخواست، صبحانه را در اتاق برای‌تان سرو می‌کنند. در مرکز تناسب اندام می‌توانید با لوازمی مثل دوچرخه، تردمیل، پرس سینه سبک، ست دمبل و امکانات دیگر ورزش کنید. به علاوه تورهای فرهنگی و پیاده‌روی هم هر روز برگذار می‌شود، که می‌توانید با هزینه اضافی به آن‌ها بپیوندید. از دیگر امکانات هتل می‌‌توان به کفاشی، خشکشویی، شاتل فرودگاه، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

‌آدرس: Kostava Street 14, 0108 Tbilisi City, Georgia

 

بخوانید: اقامتی لوکس در هتل پنج ستاره رادیسون بلو تفلیس

 

 

Holiday Inn

هتل هالیدی این یکی از هتل‌های لاکچری تفلیس است. فضای داخلی اتاق‌ها مدرن، با کفپوش چوبی و پنجره‌های سراسری هستند. از لحاظ امکانات هم سیستم تهویه هوا، دسترسی به اینترنت رایگان، حمام شیک با لوازم بهداشتی و سه‌شوار، و تلوزیون صفحه تخت برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید در رستوران بین‌المللی هتل از خوردن انواع غذاهای محلی و گزینه‌های خارجی لذت ببرید و برای نوشیدنی‌ها و اسنک‌های خوشمزه در کافه آن وقت بگذرانید. از امکانات داخلی هتل می‌توان به استخر روباز، سالن بدن‌سازی، سونا، ماساژ، تخت‌های آفتابی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. با کمی شارژ اضافه خدمات اتوبخار، خشکشویی و شاتل فرودگاه در دسترس شما قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید که اگر نیاز به انجام برخی از کارهای تجاری داشتید، ویژگی‌هایی همچون مرکز تجاری و امکانات جلسه هم موجود است.

آدرس: 1, 26 May Square, Saburtalo, 171 Tbilisi City, Georgia

 

بخوانید: معرفی هتل Laerton تفلیس

 

مطالب مرتبط