بهترین نقاط استانبول برای خوردن کباب مرغ

استانبول شهری تاریخی و توریستی در دو قاره آسیا و اروپاست که به خاطر شرایط منحصر به فرد جغرافیایی و تاریخی‌اش در دنیا زبانزده همه است. به همین دلیل هم مردم زیادی سالانه از این مادرشهر دیدن می‌کنند که هر کدام فرهنگ، زبان و سلیقه خودشان را دارند. یکی از موارد جذاب درباره تور استانبول فرهنگ غذایی آن با ده‌ها رستوران معتبر و کباب‌های عالی است. اما همه که به کباب‌های گوشت بره و گوساله علاقه ندارند! پس در این رستوران‌ها بهترین کباب‌های مرغ را پیدا کنید.

 

نیویورکر پیتزا

این پیتزافروشی گرم و صمیمی فضایی خودمانی و راحت دارد که حس خوب دوستانه و امنیت را در همان ابتدا به شما تزریق می‌کند و یکی از بهترین رستوران های ترکیه به شمار می‌رود. شما در این پیتزافروشی دنج و راحت می‌توانید هر نوع پیتزایی که دوست دارید را بخورید. از تکه‌های تک نفره غول‌پیکر گرفته تا 12تکه‌های بزرگ و دو نفره. اما نکته برجسته در اینجا پیتزای پرطرفدار و دوست داشتنی مرغ کبابی است که طعم و مزه‌ای جادوی دارد. به علاوه نوشیدنی‌های خوشمزه و متنوعی هم در دسترس وجود دارد که می‌توانید سفارش دهید و همراه پیتزایتان نوش جان کنید.

آدرس: Teşvikiye, Av. Süreyya Ağaoğlu Sk. 7/D, 34365 Şişli/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 224 90 30

 

بخوانید: گردش شبانه در کافه و رستوران‌های استانبول

 

 

آپر کراست

اگر از عاشقان پیتزا هستید پس خوش به حال شما چون اینجا نیز شما می‌توانید طیفی از پیتزاهای خوشمزه را برای دسترس داشته باشید. در حالی که بقیه از پپرونی، پیتزای گوشت و سبزیجات لذت می‌برند شما می‌توانید از بهترین پیتزاهای کباب مرغ را در اینجا امتحان کنید و غرق در دنیای طعم و مزه به یادماندنی‌اش شوید. سینی‌های پیتزاها بزرگ هستند و به راحتی دو آدم بزرگسال پرخور را سیر می‌کنند. محیط این پیتزافروشی خودمانی، صمیمی و دنج است. شما می‌توانید بعد از گشت و گذاری طولانی در این پیتزافروشی استراحت کرده و خودتان را سیر کنید.

آدرس: Bebek, Küçük Bebek Cd. No:6, 34342 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 265 02 66

 

 

کوف بهاریه

نمی‌شود حرف از بهترین‌های استانبول بزنیم و گذرمان به محله کادیکوی استانبول نیافتد. کوف بهاریه کافه‌ای عالی با منویی ساده اما کامل است. شما می‌توانید چای و قهوه عالی و خوشمزه‌ای را در اینجا امتحان کنید و یا اصلا برای صبحانه بروید و دورهم صبحی دل‌انگیز را شروع کنید. منوی غذای اصلی نیز به اندازه سایر گزینه‌ها عالی و لذیذ هستند. مخصوصا کباب مرغ آن از گزینه‌های محبوب و خوشمزه محسوب می‌شود.

آدرس: Osmanağa, Nihal Sk., 34714 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 542 778 18 00

 

بخوانید: بهترین سوشی‌های استانبول را در این رستوران‌ها پیدا کنید

 

 

واپیانو

اگر در کادیکوی هستید یکی دیگر از گزینه‌های مناسب غذاخوری که منویی کامل و اشتها برانگیز ارائه می‌دهد واپیانو است. این نام تجاری از کافه‌های بین‌المللی‌ست که در سراسر دنیا شعبات فعالی دارد. شما در این کافه تقریبا گرانقیمت می‌توانید از خوردن پیتزای مرغ کبابی و نوشیدنی‌های متنوع و گوارا لذت ببرید. به علاوه کباب مرغ این کافه به شدت خوشمزه و معطر بوده و از غذاهای اصلی و پرطرفدار آن به شمار می‌آید. واپیانو را می‌توان در زمره بهترین رستوران‌های ایتالیایی شهر هم دانست که جز بهترین رستوران های خارجی استانبول به حساب می‌آید.

آدرس: Suadiye, Selim Ragıp Emeç Sk. No:4, 34740 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 464 42 65

 

 

جونو

کافه جونو محیطی رویایی، آرام و بسیار دل‌انگیز دارد. شما می‌توانید در محیط داخلی و یا فضای باز باغچه مانند آن بنشینید و از خوردن پیتزای کباب مرغ، پیتزاهای دیگر و اسفناج همراه نوشیدنی دلخواه‌تان لذت ببرید. اگر به دنبال جایی برای گردهمایی‌های دوستانه هستید جایگزینی بهتر از اینجا پیدا نخواهید کرد.

آدرس: Harbiye, Mim Kemal Öke Cd. No:15, 34365 Şişli/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 291 57 23

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های محله نیشانتاشی

 

 

رستوران سلطان کوشسی

همانطور که اسم این رستوران پیداست شما در اینجا به جای پیتزا و قهوه با منویی تمام ترکی، شگفت‌انگیز و لذیذ طرف هستید. کارکنان رستوران به شدت خوش‌برخود و دوستانه رفتار می‌کنند و چیزهایی که نیاز دارید را برای رفاه‌تان فراهم می‌آورند. فضای داخلی این رستوران کاملا سنتی و دیدنی بوده و به زیبایی طراحی شده است. شما با رفتن به این رستوران به سفر زمان خواهید رفت. با توجه به محیط و سرویس‌دهی هزینه‌ای که میپردازید ارزش غذا خوردن در این رستوران را دارد.

آدرس: Sultan Ahmet, Küçük Ayasofya Cd. No:6, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 516 66 06

 

 

پیتزا وگاس

طعم غذاها عالی بوده و منو نیز شامل گزینه‌های وسوسه‌انگیزی‌ست به طوری که دوست دارید هربار به این دستوران بروید. در میان غذاهایی که در منو درج شده کباب مرغ به شدت خوشمزه و وسوسه‌انگیز است. البته تمامی منو پر از غذاهای لذیذ است که ترغیب می‌شوید همه را امتحان کنید اما برای عاشقان کباب مرغ اینجا انتخابی ویژه محسوب می‌شود.

آدرس: Bağdat Caddesi, Hasan Amir Sokak Kızıltoprak/ Kadıköy (Bağdat Caddesi) Istanbul, Turkey

تلفن: +90 216 418 19 59

 

بخوانید: معرفی بهترین رستوران‌های محله فنر بالات

 

مطالب مرتبط