گردش شبانه در کافه و رستوران‌های استانبول

گردش با تور استانبول اصلی‌ترین بخش و درون مایه سفر است. به تعطیلات و جاهای مختلف می‌رویم تا چیزهای جدید کشف کنیم، با مردم و فرهنگ‌های مختلف آشنا شویم و تجدید روحیه کنیم. استانبول شهری هزار رنگ و چهره است که بی آن که متوجه باشید شما را سحر خودش می‌کند. وقتی زمان از دست می‌رود هیچ چیزی به اندازه کافه‌ها و رستوران‌ها معجزه‌گر نیستند. در اینجا ما بهترین نقاط استانبول برای گردش‌های آخرشبی را معرفی می‌کنیم.

 

کافه و لژ کارا

کارا یکی از کافه و لژهای خانوادگی عالی در استانبول است که غذاهای خوشمزه، همبرگر و انواع نوشیدنی را سرو می‌کند. این کافه با فضایی روشن، جذاب و تلفیقی دارد که در همان ابتدا مهمانان را جذب خودش می‌کند. مخصوصا این که سقف تاشونده کافه تابستان‌ها تبدیل به فضایی روباز و جذاب می‌شود. به طول کل این کافه از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز است اما جمعه و شنبه به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند. شما در اینجا می‌توانید از خوردن انواع پاستاهای پنیری، ساده، پیتزاهای پر از پنیر و همبرگرها لذت ببرید. به علاوه برای بعد شام می‌توانید انواع قلیان و سرویس چای سفارش دهید. اگر گرسنه هم نبودید می‌توانید برای رفع خستگی و شب نشینی با دوستان به این کافه بروید.

آدرس: Koşuyolu, Muhittin Üstündağ Caddesi, Ali Nazime Sk. No:12, 34718 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 850 433 1050

 

بخوانید: ۷ کافه باغ جذاب و خوشمزه در استانبول

 

 

Divan Brasserie

یکی از بهترین موهبت‌های این رستوران محل قرارگیری آن در محله توریستی بی‌اغلو است. ایوان با دو فضای جذاب و سحرانگیز بسته و روباز از ساعت 12 ظهر تا نیمه شب از مهمانان خود پذیرایی کرده و بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند ظهر باشد یا اوایل شب به هر حال نمای شگفت‌انگیز بسفر از این رستوران به شدت دیدنی‌ست. با این که تراس روباز طرفدار بیشتری دارد اما اگر میز خالی پیدا نکردید می‌توانید داخل بنشینید از نمای پشت شیشه لذت ببرید. منو شامل اساسی‌ترین غذاها می‌شود و قیمت‌ها نیز کمی بالاست اما ارزش یک شب ولخرجی در چنین جایی را دارد. اینجا یکی از بهترین رستوران‌های محله بی اغلو است.

آدرس: Tomtom Mah. İstiklal Cad. No: 181 K: 5-6, Merkez Han, 34433 Beyoğlu, Turkey

تلفن: +90 212 243 24 81

 

 

مِلو

یکی دیگر از جاهایی که می‌توانید برای غذایی دیر وقت در بی‌اغلو روی آن حساب کنید مِلو است. نه تنها انواعی از نوشیدنی‌ها را در دسترس خواهید داشت بلکه آیس تی فوق‌العاده‌ای را هم می‌توانید امتحان کنید. اما اگر گرسنه هستید و تمام روز را مشغول گردش و خرید بودید هیچ چیز به اندازه خوراک بادمجان، مرغ  یا ساندویچ‌های فلافل در اینجا حال شما را جا بیاورد. به علاوه منویی از دسر هم در دسترس است که می‌توانید به تنهایی همراه چای و یا بعد از شام سفارش دهید و نوش جان کنید. این رستوران تا 2 بامداد باز و پذیرای شماست.

آدرس: Kılıç Ali Paşa Mahallesi, Akarsu Ykş. No:30, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 245 22 53

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های ارزان‌ و مناسب در بی‌اغلو

 

 

گونول قهوه‌چی

همانطور که از اسمش انتظار می‌رود گونول کافه‌ای سرشار از عطر دل‌انگیز قهوه است که ناخودآگاه آرامش را به توریست‌های خسته از گردش تزریق می‌کند. شما در این کافه ساده اما صمیمی می‌توانید انواع قهوه‌ها، با طرح‌های جذاب روی آن‌ها را سفارش دهید، نوشیدنی‌های گوارا سفارش دهید و در محیطی دوستانه و خانوادگی وقت بگذرانید. اشاره کنیم که استعمال دخانیات در این قهوه‌خانه آزاد است. گونول از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از نیمه شب باز است.

آدرس: Abdurrahmangazi, Fatih Blv. No:97, 34920 Sultanbeyli/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 496 66 88

 

 

رستوران ایتالیایی فیوره پیزریا

خوشبختانه سوپرایزهای بی‌اغلو تمامی ندارد و همیشه چیزی برای ارائه در گوشه و کنار آن پیدا می‌شود. از اسم رستوران مشخص است که اینجا با منویی صد در صد ایتالیایی روبرو هستید که طعم و عصری معتبر و اصیل به نمایش می‌گذارند. شما در اینجا می‌توانید پیتزاهای عالی و خوشمزه نوش جان کنید. شما می‌توانید از پیتزاهای عالی، سالادها، پاستا و انواع نوشیدنی‌ را سفارش دهید و از خوردنشان لذت ببرید. شما می‌توانید از ساعت 12 ظهر به بعد به این رستوران بروید و از غذاهای خوشمزه‌اش امتحان کنید.

آدرس: Gümüşsuyu, 9, Miralay Şefikbey Sk., 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 243 98 99

 

بخوانید:‌ ۶ هتل باکیفیت در محله کادیکوی استانبول

 

 

گرنی وافلز

احتمالا با دسر فروشی معتبر و معروف گرنی وافلز آشنا هستید. شما می‌توانید این نام آشنا را در محله کادیکوی استانبول پیدا کنید. شاید فکر کنید صبح زود چه کسی به دنبال دسر است اما اشتباه نکنید این بستنی و دسرفروشی محبوب از ساعت 8 صبح تا نیمه شب مشتریان خودش را دارد. شما می‌توانید در ساعات پایانی شب از خوردن بستنی‌های متنوع، وافل و نوشیدنی‌ها لذت ببرید.

آدرس: Feneryolu, Fahrettin Kerim Gökay Cd. 110b, 34724 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 373 00 66

 

مطالب مرتبط