ارزان‌ترین غذاخوری‌های استانبول

بودجه مهم‌ترین بخش و در واقع اولین موضوع برای چیدن برنامه سفر تور استانبول است. بودجه‌ای که برای سفر در نظر می‌گیرید در واقع کیفیت سفر و دامنه کارهایی که می‌توانید انجام دهید و جاهایی که می‌توانید بروید را مشخص می‌کنید و خوشبختانه با گسترش گردشگری و پیدایش مسافران کوله‌گرد و سفرهای مقرون به صرفه حالا در بیشتر شهرهای توریستی کارهای ارزان‌قیمت و جاهای مقرون به صرفه شناسایی و در قالب راهنمای گردش توصیه می‌شوند. ما در اینجا ارزان‌ترین غذاخوری‌های استانبول را معرفی می‌کنیم.

 

هلوتیا

این مکان که از بهترین رستوران‌های ارزان استانبول است دارای مکانی عالی‌ست و غذاها نیز به سبک خانگی تهیه می‌شوند. شما در اینجا می‌توانید غذاهای واقعا خوشمزه گیاه‌خواری و وگان را امتحان کنید. در واقع شما با سفارش غذا در اینجا مطمئن هستید غذایی سالم سفارش داده‌اید. به علاوه قیمت‌ها به شدت پایین و مقرون به صرفه هستند که باعث می‌شود چیزی که به شما عرضه می‌شود بیش از چیزی باشد که می‌پردازید. سفارس‌ها سریع حاضر می‌شود و محیط نیز بسیار دوستانه است.

آدرس: Asmalı Mescit, General Yazgan Sk. No:8, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 245 87 80

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های اقوام مختلف در استانبول

 

 

بالیکچی لوکانتاشی

شما در اینجا می‌توانید غذاهایی سالم، سریع و قیمت مناسب سفارش دهید. بدون نیاز به منو می‌توانید به ماهی مورد نظر اشاره کنید تا همان برایتان سرو شود. گرچه این رستوران از مد روز فاصله زیادی دارد، ساده و بی‌تکلف است و در آن خبری از موسیقی بلند و آزاردهنده نیست اما در عوض غذاهایی که می‌خورید فوق‌العاده‌اند.

آدرس: Rasimpaşa, Teyyareci Sami Sk. 20/B, 34716 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 346 40 14

 

بخوانید: معروف‌ترین کافه‌های فضای باز در استانبول

 

 

Çorlulu Ali Paşa Medresesi

این کافه فضایی به شدت سنتی، دنج و راحت دارد. سیگار کشیدن در آن آزاد است و قیمت‌ها نیز به طبع بسیار پایین است. شما در این کافه میتوانید از نوشیدن نوشیدنی‌هایی مثل چای و قهوه ترک لذت ببرید و در محیطی کاملا بومی با مردم محلی قرار بگیرید. با وجود قهوه‌های عالی و ارزان اما متاسفانه اینجا از نگاه گردشگران به دور مانده است.

آدرس: Mollafenari, 38, Yeniçeriler Cd., 34120 Fatih/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 519 23 41

 

 

Tezgah Kitapevi Café

برخلاف چیزی که از بیرون به نظر می‌رسد در داخل فضایی ساده و راحت وجود دارد. پس وارد شوید و با استقبال گرم کارکنان مواجه شوید. جو کافه بسیار آرام بوده و منو نیز به شدت مقرون به صرفه است. اگر همراه دوستان به دنبال کافه‌ای با نوشیدنی‌های مختلف می‌گردید و می‌خواهید به جایی کم هزینه بروید این کافه انتظارتان را می‌کشد. به علاوه از اینجا می‌توانید با پیاده‌روی کوتاهی به ساحل برسید.

آدرس: Tomtom, Yeni Çarşı Cd. No:20/A, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 244 03 53

 

بخوانید: ۷ کافه باغ جذاب و خوشمزه در استانبول

 

 

بورکچی صابری اوستا

برای خوردن بورک‌های خوشمزه، پرکالری و صد البته ارزان قیمت به صابری اوستا بروید که فروشگاهی ساده وبی‌تکلف است اما بورک‌هایی فوق‌العاده لذیذ و خوشمزه سرو می‌کند. شما می‌توانید نسخه شیرین بورک را همراه پودر قند به عنون میان وعده بخرید و همراه با چای قرمز در لیوان‌های کلاسیک کمر باریک میل کنید. همه چیز در این بورک فروشی عالی و قیمت‌ها به شدت مناسب هستند.

آدرس: Ziya Gökalp, Bedrettin Dalan Blv, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 671 12 73

 

 

بات فرست کافی

اگر در اطراف بُمُنتی هستید و به دنبال جایی برای رفع خستگی و خوردن چیزی هستید باید خودتان را به این کافه فوق‌العاده برسانید که با وجود قهوه‌های عالی و آرامشبخش قیمت‌های آن پایین هستند. بات فرست کافی در مکانی عالی قرار گرفته و از بهترین کافه های استانبول است. در واقع تمامی ویژگی‌های مثبت را یک جا ارائه می‌دهد. در حالی که فضای داخلی آن کوچک با چند میز و صندلی چوبی تیره است اما در فضای باز میز و صندلی‌های زیادی چیده شده که می‌توانید یکی از آن‌ها را اشغال کنید.

آدرس: Cumhuriyet, Feriköy Fırın Sokak, Silahşör Cd. 5/9, 34380 Şişli/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 219 04 42

 

 

توزلا پازار کوفتچی

این رستوران در واقع تجارتی خانوادگی است. شما در اینجا می‌توانید از خوردن ساندویچ‌های تمیز و خوشمزه با قیمتی مناسب و ارزان لذت ببرید. ساندویچ کوفته‌ای که اینجا سرو می‌شود در واقع از نان ساندویچی با گوشت، سبزیجات معطر و مقدار زیادی پیاز برای مزه درست می‌شود. در حالی که شما می‌توانید ساندویچ‌تان را بگیرید و بروید، صندلی‌های پلاستیکی برای نشستن هم وجود دارد. بنابراین اگر پیاده‌روی کرده‌اید و گرسنه و خسته‌اید به اینجا پناه ببرید.

آدرس: Postane, 34940, Barbaros Hayrettin Cd. 16-18, 34940 Tuzla/İstanbul, Turkey

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های ارزان‌ و مناسب در بی‌اغلو

 

مطالب مرتبط